Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is an application of marketing tools for a newly created photography services company. The work is concerned with analysis of the new company's environment. The result is a finding that the company's competition projections weren't entirely accurate. With the aid of SWOT analysis, capabilities of the company were identified along with elements needing improvement. Based on this a marketing mix was created and marketing communication components and steps were described, application of which will bring the company closer to desired outcomes and higher sales.
services marketing, marketing mix, internet communication, digital marketing, competition analysis
Rozsah průvodní práce
116
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is an application of marketing tools for a newly created photography services company. The work is concerned with analysis of the new company's environment. The result is a finding that the company's competition projections weren't entirely accurate. With the aid of SWOT analysis, capabilities of the company were identified along with elements needing improvement. Based on this a marketing mix was created and marketing communication components and steps were described, application of which will bring the company closer to desired outcomes and higher sales.
services marketing, marketing mix, internet communication, digital marketing, competition analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte literaturu marketingového mixu a marketingové komunikace a zpracujte rešerši.
Prozkoumejte a přehledně zpracujte možnosti internetové propagace.
Praktická část
Kriticky zhodnoťte podmínky na konkrétním trhu v USA.
Navrhněte marketingový mix pro daný trh.
Využijte moderní marketingové techniky pro komunikaci se zákazníky.
Vyhodnoťte náklady a výnosy zvolené strategie.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte literaturu marketingového mixu a marketingové komunikace a zpracujte rešerši.
Prozkoumejte a přehledně zpracujte možnosti internetové propagace.
Praktická část
Kriticky zhodnoťte podmínky na konkrétním trhu v USA.
Navrhněte marketingový mix pro daný trh.
Využijte moderní marketingové techniky pro komunikaci se zákazníky.
Vyhodnoťte náklady a výnosy zvolené strategie.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. ISBN 978-80-87500-68-2.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 978-1-292-09363-5.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
LEBOFF, Grant. Digital selling: how to use social media and the web to generate leads and sell more. London: Kogan Page, 2016, 208 s. ISBN 978-0-7494-7507-9.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. ISBN 978-80-87500-68-2.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 978-1-292-09363-5.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
LEBOFF, Grant. Digital selling: how to use social media and the web to generate leads and sell more. London: Kogan Page, 2016, 208 s. ISBN 978-0-7494-7507-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Palich, 22 b.
Bylo by dle autora vhodné provést primární výzkum ze strany zákazníků? Na co by se případně zaměřil? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Vydrová, 14 b.
Proč jste analytickou část zpracoval pouze popisným charakterem a nepoužil jste žádnou relevantní analýzu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prezentujte komisi moderní marketingové techniky pro komunikace se zákazníky, včetně vyhodnocení nákladů a výnosů (viz zásady pro zpracování). ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubíčková:
V práci uvádíte, že na rizicích se dá pracovat. Co tím myslíte? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Pilík:
Nebylo by lepší, kdybyste téma práce zvolil v užším smyslu než "Projekt aplikace nástroje marketingu?", kterých je nespočet a v práci je vůbec nevyužíváte? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Dobeš:
Čím se chcete v konkurenci odlišit? ZODPOVĚZENO ZCELA