Informace o kvalifikační práci Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Tato diplomová práce je zacílena na vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na řešení potíží trávícího traktu. Teoretická část je se zabývá marketingem, marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví a procesem plánování samotné marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na popis zdravotnického zařízení a analýzu současného stavu marketingové komunikace. Následně jsou popsány principy marketingové komunikace využívané firmou Baťa a.s. do roku 1945. Poslední částí je marketingový projekt zdravotnického zařízení, vytvořený na
základě informací získaných z analýzy a inspirace z firmy Baťa a.s., který je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on creating marketing communication project of a medical service oriented on solving digestion problems. The theoretical part focuses on marketing, marketing communication, specifics of health care marketing communications and the process of planning a marketing communication campaign. The pragmatic part of this thesis briefly describes this medical service company and analyses the current use of marketing communication mix. After that principles of marketing communication used in Bata a.s. company until 1945 are described. The last part of thesis is dedicated to creation of marketing communication project based on information acquired from the analysis and inspiration from Bata a.s. company. The project is put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix,
zdravotnické zařízení, zdravotnictví, gastroenterologie
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing communication mix, medical
services, health care, gastroenterology
Rozsah průvodní práce
88
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zacílena na vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na řešení potíží trávícího traktu. Teoretická část je se zabývá marketingem, marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví a procesem plánování samotné marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na popis zdravotnického zařízení a analýzu současného stavu marketingové komunikace. Následně jsou popsány principy marketingové komunikace využívané firmou Baťa a.s. do roku 1945. Poslední částí je marketingový projekt zdravotnického zařízení, vytvořený na
základě informací získaných z analýzy a inspirace z firmy Baťa a.s., který je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on creating marketing communication project of a medical service oriented on solving digestion problems. The theoretical part focuses on marketing, marketing communication, specifics of health care marketing communications and the process of planning a marketing communication campaign. The pragmatic part of this thesis briefly describes this medical service company and analyses the current use of marketing communication mix. After that principles of marketing communication used in Bata a.s. company until 1945 are described. The last part of thesis is dedicated to creation of marketing communication project based on information acquired from the analysis and inspiration from Bata a.s. company. The project is put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix,
zdravotnické zařízení, zdravotnictví, gastroenterologie
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing communication mix, medical
services, health care, gastroenterology
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci v oblasti zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci firmy Baťa a.s. v oblasti zdravotnictví do roku 1945.
Popište specifika marketingové komunikace v oblasti gastroenterologie a proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace společnosti.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště.
Proveďte ekonomické zhodnocení projektu a zpracujte rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci v oblasti zdravotnictví.
Praktická část
Analyzujte marketingovou komunikaci firmy Baťa a.s. v oblasti zdravotnictví do roku 1945.
Popište specifika marketingové komunikace v oblasti gastroenterologie a proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace společnosti.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště.
Proveďte ekonomické zhodnocení projektu a zpracujte rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric N. Essentials of health care marketing. 3rd ed. Sudbury, MA: Jones and Bartlett Learning, c2011, 515 s. ISBN 978-0-7637-8333-4.
BOROVSKÝ, Juraj a Eva SMOLKOVÁ. Marketing ve zdravotnictví. 2., přeprac. vyd. Praha: České vysoké učení technické, 2013, 112 s. ISBN 978-80-01-05413-0.
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2., nezměn. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009, 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric N. Essentials of health care marketing. 3rd ed. Sudbury, MA: Jones and Bartlett Learning, c2011, 515 s. ISBN 978-0-7637-8333-4.
BOROVSKÝ, Juraj a Eva SMOLKOVÁ. Marketing ve zdravotnictví. 2., přeprac. vyd. Praha: České vysoké učení technické, 2013, 112 s. ISBN 978-80-01-05413-0.
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
HILLESTAD, Steven G. a Eric N. BERKOWITZ. Health care market strategy: from planning to action. 4th ed. Burlington, Mass.: Jones and Bartlett Learning, 2013, 358 s. ISBN 978-0-7637-8928-2.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2., nezměn. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009, 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Culík Končitíková (22 b.)
Objevil jste v rámci své analýzy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do r. 1945 v oblasti zdravotnictví aspekty, které současné firmy podnikající v oblasti prevence zdraví nepřekonávají? ZODPOVĚZENO ZCELA
Bude Vámi navržený projekt využit v praxi? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Staňková (16 b.)
V rámci marketingového mixu ve zdravotnictví se spíše přechází od 4P ke 4C. V tomto pojetí je nahrazen nástroj distribuce nástrojem convenience. Vysvětlete podstatu tohoto rozdílu a aplikujte jej na zdravotnictví. ZODPOVĚZENO ZCELA
Jsou vaše návrhy efektivní? Jak byste spočítal jejich efektivnost? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak byla sestavena BCG analýza? Na základě jakých dat? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Kolčavová: Nepřijde Vám násilné zavádět Baťův systém z r. 1945, když byste mohl zavést něco novodobějšího? Když má firma 2 zaměstnanci a v práci jste uvedl, že by lékaři dělali osvětu - to jsou ti zaměstnanci? ZODPOVĚZENO ZCELA