Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví.
První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou marketingového pro-středí a dotazníkovým průzkumem trhu.
V konečné fázi byl vytvořen plán marketingové komunikace a podmínky pro nastavení firemní identity opírající se o získané teoretické znalosti a informace zjištěné z analýzy marketingového prostředí a výsledků dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This diploma thesis aims to create marketing communication plan with the use of the fea-tures of corporate identity for the newly formed company which is active in hospitality industry.
First part includes analysis of the literary sources that relates to issues of corporate identity and its role in creating marketing communication plan. In the next part the company is in-troduced and also its market environment which underwent the analysis of a marketing environment and also the questionnaire survey of the market.
In the final stage the plan of marketing communication was created as well as the condi-tions for establishing the corporate identity based on earned theoretical knowledge, gained informations from the analysis of marketing environment and the results of questionnaire survey.
Klíčová slova
firemní identita, firemní design, marketingové prostředí, PEST analýza, SWOT analýza, plán marketingové komunikace, komunikační mix, pivo, minipivovar
Klíčová slova v angličtině
corporate identity, corporate design, marketing environment, PEST analysis, SWOT analysis, marketing communication plan, communication mix, beer, minibrewery
Rozsah průvodní práce
114 s. (20 2120 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví.
První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou marketingového pro-středí a dotazníkovým průzkumem trhu.
V konečné fázi byl vytvořen plán marketingové komunikace a podmínky pro nastavení firemní identity opírající se o získané teoretické znalosti a informace zjištěné z analýzy marketingového prostředí a výsledků dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This diploma thesis aims to create marketing communication plan with the use of the fea-tures of corporate identity for the newly formed company which is active in hospitality industry.
First part includes analysis of the literary sources that relates to issues of corporate identity and its role in creating marketing communication plan. In the next part the company is in-troduced and also its market environment which underwent the analysis of a marketing environment and also the questionnaire survey of the market.
In the final stage the plan of marketing communication was created as well as the condi-tions for establishing the corporate identity based on earned theoretical knowledge, gained informations from the analysis of marketing environment and the results of questionnaire survey.
Klíčová slova
firemní identita, firemní design, marketingové prostředí, PEST analýza, SWOT analýza, plán marketingové komunikace, komunikační mix, pivo, minipivovar
Klíčová slova v angličtině
corporate identity, corporate design, marketing environment, PEST analysis, SWOT analysis, marketing communication plan, communication mix, beer, minibrewery
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů vztahující se k dané problematice.
Praktická část
Charakterizujte firmu a proveďte analýzu marketingového prostředí firmy.
Na základě výsledků analýz vypracujte plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity.
Podrobte navržený projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů vztahující se k dané problematice.
Praktická část
Charakterizujte firmu a proveďte analýzu marketingového prostředí firmy.
Na základě výsledků analýz vypracujte plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity.
Podrobte navržený projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 9788025134320.
HEALEY, Matthew. What is branding? 1st ed. Mies, Switzerland: RotoVision, 2008, 256 s. ISBN 9782940361458.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo and corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 9788026067719.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 9780273773221.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 9788074310423.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 9788025134320.
HEALEY, Matthew. What is branding? 1st ed. Mies, Switzerland: RotoVision, 2008, 256 s. ISBN 9782940361458.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo and corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 9788026067719.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Fifth edition. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 9780273773221.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 9788074310423.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Mgr. Vlastimil Bijota 27 bodů
nejsou
Oponent: Dr. Kramoliš 21 bodů
1. Jak bude firmy postupovat pří výběru nejvhodnějšího loga? Bude firma vypisovat soutěž a vybírat nejlepší grafické návrhy, či osloví jen doporučenou a nebude mít tak možnost srovnání? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Bude firma platit jednorázově za zhotovení grafické značky, či formou pravidelných licenčních poplatů? Ten stejný dotaz mám i při tvorbě web stránek. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Firma už existuje? Vy jste řešila koncept?
Jak jste testovala hypotézu? Při kolika respondentech je naplněná hypotéza? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richtr: Co myslíte pod firmou XYZ? ZODPOVĚZENO ZCELA