Cílem této diplomové práce bylo zpracovat projekt založení nového podnikatelského sub-jektu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část byla zpracována formou literární rešer-še a zabývá se podnikáním, podnikatelským plánem, analytickými nástroji uplatňovanými při zakládání podniků a marketingovým mixem. Analytická část práce byla provedena na základě průzkumu trhu, který probíhal jednak na základě dotazníkového šetření a jednak analýzou tržního prostředí. Získaná data byla zpracována v tabulkovém editoru a převedena do grafické podoby. Praktická část byla zpracována na základě teoretické části a cenné in-formace pro rozhodování byly získány pomocí analýzy trhu. V projektové částibyly zpraco-vány analýzy a kalkulace nákladů, služeb, tržeb a cashflow. Práce nabízí také možnosti roz-šiřování podnikání o další přidružené činnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to prepare a project for the establishment of a new business enti-ty. The work is divided into three parts. First, theoretical part was compiled as a literary research and deals with entrepreneurship, business plan, analytical tools applied when founding a new enterprise and marketing mix. The analytical part of the work was done on the basis of market research. The data were processed in a spreadsheet editor and convert-ed into graphic form. The practical part was prepared on the basis of a theoretical part and valuable information for decision-making were obtained by analyzing market. Work also offers possibilities for expanding business. The project part were prepared some analysis and were calculated prices, costs, services , sales and cash flow. Work also provides oppor-tunities for further business expansion and related activities.
Klíčová slova
podnik, podnikání, založení společnosti, podnikatelský plán, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
enterprise, entrepreneurship, company foundation, business plan, marketing mix
Rozsah průvodní práce
132 574
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce bylo zpracovat projekt založení nového podnikatelského sub-jektu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část byla zpracována formou literární rešer-še a zabývá se podnikáním, podnikatelským plánem, analytickými nástroji uplatňovanými při zakládání podniků a marketingovým mixem. Analytická část práce byla provedena na základě průzkumu trhu, který probíhal jednak na základě dotazníkového šetření a jednak analýzou tržního prostředí. Získaná data byla zpracována v tabulkovém editoru a převedena do grafické podoby. Praktická část byla zpracována na základě teoretické části a cenné in-formace pro rozhodování byly získány pomocí analýzy trhu. V projektové částibyly zpraco-vány analýzy a kalkulace nákladů, služeb, tržeb a cashflow. Práce nabízí také možnosti roz-šiřování podnikání o další přidružené činnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis was to prepare a project for the establishment of a new business enti-ty. The work is divided into three parts. First, theoretical part was compiled as a literary research and deals with entrepreneurship, business plan, analytical tools applied when founding a new enterprise and marketing mix. The analytical part of the work was done on the basis of market research. The data were processed in a spreadsheet editor and convert-ed into graphic form. The practical part was prepared on the basis of a theoretical part and valuable information for decision-making were obtained by analyzing market. Work also offers possibilities for expanding business. The project part were prepared some analysis and were calculated prices, costs, services , sales and cash flow. Work also provides oppor-tunities for further business expansion and related activities.
Klíčová slova
podnik, podnikání, založení společnosti, podnikatelský plán, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
enterprise, entrepreneurship, company foundation, business plan, marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti podnikání a založení nového podnikatelského subjektu.
Praktická část
Proveďte analýzu podnikatelského prostředí a průzkum trhu.
Vypracujte projekt založení nového podnikatelského subjektu.
Podrobte projekt časové analýze a identifikujte možná rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti podnikání a založení nového podnikatelského subjektu.
Praktická část
Proveďte analýzu podnikatelského prostředí a průzkum trhu.
Vypracujte projekt založení nového podnikatelského subjektu.
Podrobte projekt časové analýze a identifikujte možná rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets and strategies. 5th ed. Palo Alto, Calif.: The Planning Shop, c2010, 411 s. ISBN 9781933895147.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 8024709392.
HISRICH, Robert D. a Michael P. PETERS. Entrepreneurship. Fifth edition. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2002, 663 stran. ISBN 0-07-231406-0.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 9788024741031.
SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, Rhonda. Successful business plan: secrets and strategies. 5th ed. Palo Alto, Calif.: The Planning Shop, c2010, 411 s. ISBN 9781933895147.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 8024709392.
HISRICH, Robert D. a Michael P. PETERS. Entrepreneurship. Fifth edition. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2002, 663 stran. ISBN 0-07-231406-0.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 9788024741031.
SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Virglerová, Ph.D. 15 bodů.
V Tab. 26 máte odpisy souboru majetku plen. Jedná se o daňové odpisy? Zodpovězeno zcela.
V rámci modelování vývoje tržeb zahrnujete zboží na skladě. V jednotlivých měsících však z tabulek vyplývá, že plánujete i v té nejoptimističtější variantě prodávat (vyskladňovat) mnohem menší množství zboží než máte naskladněno.
Proč plánujete tak vysoké zásoby? Promítly se Vám náklady na skladování nějak v očekávaných nákladech? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 12 bodů.
Jaké části obecně musí mít každý projekt? Aplikujte to také na Vaši práci, které části Vám v práci chybí? Zodpovězeno zcela.
Prof. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
Jak bude pronájem plen realizován? Kolik musíte mít klientů, aby byla firma zisková? Zodpovězeno částečně.
Doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. Zmiňoval jste možný nákup dražších přístrojů. O jaké by se jednalo? Zodpovězeno částečně.