Táto diplomová práca sa orientuje na tvorbu vernostného programu pre Wellness hotel Diplomat**** v Rajeckých Tepliciach. Práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. V teoretickej časti sú na základe dostupných literárnych zdrojov spracované poznatky vzťahujúce sa k problematike zákazníckej spokojnosti, vernosti a k vernostným programom. Analytická časť je zameraná na analýzu konkurenčných vernostných programov v rámci Slovenskej republiky a analýzu spokojnosti hostí Wellness Hotela Diplomat****.Výsledky predchádzajúcich dvoch častí vyúsťujú do projektovej časti, ktorá spočíva v návrhu vytvorenia vernostného programu a jeho podrobeniu nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is oriented toward creating of loyalty program for Wellness Hotel Diplomat **** in Rajecké Teplice. The work is divided into theoretical part, analytical part and project. The theoretical part is based on available book resources, and covers the information regarding the problematic of customer satisfaction, loyalty, and loyalty programs. Analytical part is focused on analysis of loyalty programs by competitors in Slovakia and analysis of the customer satisfaction in Wellness Hotel Diplomat****. The outcomes of the previous two parts result in project part which deals with design of loyalty program and project´s cost, timing and risk analysis.
Táto diplomová práca sa orientuje na tvorbu vernostného programu pre Wellness hotel Diplomat**** v Rajeckých Tepliciach. Práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. V teoretickej časti sú na základe dostupných literárnych zdrojov spracované poznatky vzťahujúce sa k problematike zákazníckej spokojnosti, vernosti a k vernostným programom. Analytická časť je zameraná na analýzu konkurenčných vernostných programov v rámci Slovenskej republiky a analýzu spokojnosti hostí Wellness Hotela Diplomat****.Výsledky predchádzajúcich dvoch častí vyúsťujú do projektovej časti, ktorá spočíva v návrhu vytvorenia vernostného programu a jeho podrobeniu nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is oriented toward creating of loyalty program for Wellness Hotel Diplomat **** in Rajecké Teplice. The work is divided into theoretical part, analytical part and project. The theoretical part is based on available book resources, and covers the information regarding the problematic of customer satisfaction, loyalty, and loyalty programs. Analytical part is focused on analysis of loyalty programs by competitors in Slovakia and analysis of the customer satisfaction in Wellness Hotel Diplomat****. The outcomes of the previous two parts result in project part which deals with design of loyalty program and project´s cost, timing and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů vztahujících se k problematice spokojenosti zákazníků a věrnostních programů.
Praktická část
Zpracujte analýzu věrnostních programů v konkurenčních podnicích cestovního ruchu v rámci Slovenské republiky.
Analyzujte spokojenost hostů Wellness Hotelu Diplomat a charakterizujte kritéria pro navrhnutí věrnostního programu.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt věrnostního programu a podrobte ho nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů vztahujících se k problematice spokojenosti zákazníků a věrnostních programů.
Praktická část
Zpracujte analýzu věrnostních programů v konkurenčních podnicích cestovního ruchu v rámci Slovenské republiky.
Analyzujte spokojenost hostů Wellness Hotelu Diplomat a charakterizujte kritéria pro navrhnutí věrnostního programu.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt věrnostního programu a podrobte ho nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian. Marketing cestovného ruchu. 1. vyd. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, 2011, 264 s. ISBN 978-80-89090-85-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
TSIOTSOU, Rodoula H. a Ronald Earl GOLDSMITH. Strategic marketing in tourism services. 1st ed. Bingley: Emerald, 2012, 377 s. ISBN 978-1-78052-071-1.
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian. Marketing cestovného ruchu. 1. vyd. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, 2011, 264 s. ISBN 978-80-89090-85-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
TSIOTSOU, Rodoula H. a Ronald Earl GOLDSMITH. Strategic marketing in tourism services. 1st ed. Bingley: Emerald, 2012, 377 s. ISBN 978-1-78052-071-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (24 b.): doc. Tučková:
Co si myslíte, že opravdu nutí hotely k vytváření takovýchto věrnostních programů? Není to spíše pro zákazníky obtěžující, pokud v skoro každém hotelu je nyní takovýto VP? Zodpovězeno zcela.
Jaká je např. na trhu v ČR nebo SR používanost VP? A ve světě? Zodpovězeno zcela.
OP (24 b.) Ing. Havranová:
Jaké největší překážky se dají očekávat při zavedení VP a jakými opatřeními je možné jim předcházet? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: prof. Ondrčka:
Jaké je technické řešení věrnostního programu? Zodpovězeno zcela.
Informuje hotel zákazníky, že při opakovaném pobytu získá věrnostní program? Zodpovězeno zcela.
Ing. Dědek, MBA:
Uvádíte, že 34 % hostů se pravidelně vrací do hotelu, jedná se skutečně o procentuální počet hostů nebo jde o procentuální počet pobytů? Zodpovězeno zcela.