Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy, součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která společnosti mmcité pomohou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Annotation in English
The bachelor´s thesis focuses on the marketing communication analysis of mmcité, a. s., which designs and produces urban furniture since 1994. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was processing the theoretical backround for the practical part. The purpose of the practical part was the analysis of the current state of the marketing commu-nication of mmcité and also the evaluation of the results of the analysis. Both qualitative and quantitative methods were used for this bachelor thesis. Part of the bachelor thesis are also recommendations that would improve the current state of marketing communication.
Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Marketing Communication Tools, Urban Furniture, Business to Business, Design
Length of the covering note
80 s. (124 325 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy, součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která společnosti mmcité pomohou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
Annotation in English
The bachelor´s thesis focuses on the marketing communication analysis of mmcité, a. s., which designs and produces urban furniture since 1994. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was processing the theoretical backround for the practical part. The purpose of the practical part was the analysis of the current state of the marketing commu-nication of mmcité and also the evaluation of the results of the analysis. Both qualitative and quantitative methods were used for this bachelor thesis. Part of the bachelor thesis are also recommendations that would improve the current state of marketing communication.
Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Marketing Communication Tools, Urban Furniture, Business to Business, Design
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a navrhněte možná vylepšení v marketingové komunikaci dané společnosti.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané firmě.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a navrhněte možná vylepšení v marketingové komunikaci dané společnosti.
Závěr
Recommended resources
EGAN, John. Marketing communications. 2. vyd. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 812 s. ISBN 9788024741505.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. nezm. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 9788073187972.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 8024702541.
Recommended resources
EGAN, John. Marketing communications. 2. vyd. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 9788024515205.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 812 s. ISBN 9788024741505.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. nezm. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 9788073187972.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 8024702541.
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
OPONENT: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., 18 b
Na str. 61 uvádíte přehled průměrné mzdy v letech 2012-2015, jaká je aktuální hodnota průměrné mzdy? Uveďte vývoj počtu návštěvníků webu firmy a zhodnoťte tento vývoj vzhedem k Vámi stanoveným doporučením. Stanovte odhad finanční výše Vámi navrhovaného sponzoringu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
VEDOUCÍ: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 20 b
Jak byly Vaše návrhy přijaty ve společnosti? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková: Co je důvodem toho, že roste průměrná mzda? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Horáková: Jaká je cílová skupina společnosti mmcité? V práci mi chybí rozdělení zákazníků. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková: Při obhajobě jste trvdila, že je velká fluktuace zaměstnanců. Mohla byste to specifikovat? Jaká je organizační struktura a jaké jsou nevýhody? Nemůže problém pramenit spíše v řízení? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Vydrová: Zdá se mi, že jste se odklonila od tématu. V práci jsem rovněž nenašla rozhovory, které tvrdíte, že jste provedla. Připomínky ke SWOT analýze, jak jsou analyzovány příležitosti a hrozby? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ