Diplomová práca sa zameriava na podporu organizácie Buddy System Zlín a taktiež i na medzinárodný život v Zlíne a oblasti s ním spojené. Teoretická časť popisuje prečo vlastne ísť študovať do zahraničia, konkrétne dopady štúdia v zahraničí na rozvoj osobnosti človeka, žiaka príp. študenta. Praktická časť sa venuje výberu a návrhu riešenia webového informačného portálu. V tejto časti je riešená i jeho implementácia, inštalácia a konfigurácia na požadovanú úroveň. V záverečnej časti je zhodnotenie celého portálu a návrhy použitia pre UTB v Zlíne. Portál zhrnuje všetky potrebné informácie a posúva ich tak ďalej študentom UTB, študentom zo zahraničia a v neposlednom rade i širokej verejnosti.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused to support Buddy System Zlín organization and also to improve international life in Zlín and related topics. Theoretical part describes why students should study abroad, specific impacts of studying abroad on improvement of the human personality of people, pupils and students. Practical part is focused on choosing and proposal of the web information portal. This part is also about its implementation, installation and configuration to a necessary level. In the last part, there is an evaluation of whole information portal and suggestions of use for Tomas Bata University in Zlín. Web portal summarizes and shares all informational and conclusions of this thesis to TBU students, international students and also to general public.
Klíčová slova
Buddy System Zlín,Erasmus,Univerzita Tomáša Bati,ESN,web,medzinárodný život,Zlín,Česká Republika
Klíčová slova v angličtině
Buddy System Zlín,Erasmus,Tomas Bata University,ESN,web,international life,Zlín,Czech Republic
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca sa zameriava na podporu organizácie Buddy System Zlín a taktiež i na medzinárodný život v Zlíne a oblasti s ním spojené. Teoretická časť popisuje prečo vlastne ísť študovať do zahraničia, konkrétne dopady štúdia v zahraničí na rozvoj osobnosti človeka, žiaka príp. študenta. Praktická časť sa venuje výberu a návrhu riešenia webového informačného portálu. V tejto časti je riešená i jeho implementácia, inštalácia a konfigurácia na požadovanú úroveň. V záverečnej časti je zhodnotenie celého portálu a návrhy použitia pre UTB v Zlíne. Portál zhrnuje všetky potrebné informácie a posúva ich tak ďalej študentom UTB, študentom zo zahraničia a v neposlednom rade i širokej verejnosti.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused to support Buddy System Zlín organization and also to improve international life in Zlín and related topics. Theoretical part describes why students should study abroad, specific impacts of studying abroad on improvement of the human personality of people, pupils and students. Practical part is focused on choosing and proposal of the web information portal. This part is also about its implementation, installation and configuration to a necessary level. In the last part, there is an evaluation of whole information portal and suggestions of use for Tomas Bata University in Zlín. Web portal summarizes and shares all informational and conclusions of this thesis to TBU students, international students and also to general public.
Klíčová slova
Buddy System Zlín,Erasmus,Univerzita Tomáša Bati,ESN,web,medzinárodný život,Zlín,Česká Republika
Klíčová slova v angličtině
Buddy System Zlín,Erasmus,Tomas Bata University,ESN,web,international life,Zlín,Czech Republic
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši v řešené oblasti.
Proveďte analýzu požadavků na Buddy System Zlín a stanovte kritéria jeho tvorby.
Navrhněte architekturu systému a zvolte technologii pro realizaci řešení.
Realizujte navržené řešení.
Vyhodnoťte kvalitu řešení a jeho využitelnost pro UTB ve Zlíně.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši v řešené oblasti.
Proveďte analýzu požadavků na Buddy System Zlín a stanovte kritéria jeho tvorby.
Navrhněte architekturu systému a zvolte technologii pro realizaci řešení.
Realizujte navržené řešení.
Vyhodnoťte kvalitu řešení a jeho využitelnost pro UTB ve Zlíně.
Seznam doporučené literatury
ŠESTÁKOVÁ, Lucie. WordPress: vlastní web bez programování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 248 s. ISBN 978-80-251-3832-8.
KUDLÁČEK, Lubomír. WordPress: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 261 s. ISBN 978-80-251-2734-6.
MCCOLLIN, Rachel. Wordpress mobile web development beginner guide. Birmingham: Packt Publishing, 2012, vi, 313 p. ISBN 978-18-495-1573-3.
HEDENGREN, Thord Daniel. Smashing wordpress themes making wordpress beautiful. Unabridged. Hoboken, N.J: Wiley, 2012, vi, 313 p. ISBN 978-047-0970-249.
PEARCE, James. Professional mobile web development with WordPress, Joomla!, and Drupal. Unabridged. Indianapolis, Ind.: Wiley Pub., Inc., 2011, xxix, 520 p. ISBN 978-11-180-8761-9.
ONISHI, Adam. Pro WordPress theme development. New York, NY: Apress, 2013, xxvi, 470 p. ISBN 978-143-0259-145.
Seznam doporučené literatury
ŠESTÁKOVÁ, Lucie. WordPress: vlastní web bez programování. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 248 s. ISBN 978-80-251-3832-8.
KUDLÁČEK, Lubomír. WordPress: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 261 s. ISBN 978-80-251-2734-6.
MCCOLLIN, Rachel. Wordpress mobile web development beginner guide. Birmingham: Packt Publishing, 2012, vi, 313 p. ISBN 978-18-495-1573-3.
HEDENGREN, Thord Daniel. Smashing wordpress themes making wordpress beautiful. Unabridged. Hoboken, N.J: Wiley, 2012, vi, 313 p. ISBN 978-047-0970-249.
PEARCE, James. Professional mobile web development with WordPress, Joomla!, and Drupal. Unabridged. Indianapolis, Ind.: Wiley Pub., Inc., 2011, xxix, 520 p. ISBN 978-11-180-8761-9.
ONISHI, Adam. Pro WordPress theme development. New York, NY: Apress, 2013, xxvi, 470 p. ISBN 978-143-0259-145.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student nejprve seznámil komisi s výsledky své diplomové práce. Poté byly prezentovány posudky vedoucího a oponenta.
Následně byla vedena rozprava, během které byly položeny následující otázky a komentáře:
Získané výstupy jsou
dle mého názoru na UTB prakticky využitelné a jsou přínosné. (doc. Jašek)
Výsledkem práce studenta je vhodně strukturovaný a graficky ztvárněný webový portál v českém a anglickém jazyce. Kladně hodnotíme také velmi patrný zájem studenta o danou problematiku a smysluplnost celého projektu. (dr. Sedláček)
Chápu to dobře, že cílem DP je také to, jak jste dobrý učitel informatiky? Byl jste fyzicky na školách při získávání údajů? Pohovořte
o hlavním výstupu práce. Bude univerzita používat váš výstup? Předveďte praktickou ukázku. (doc. Botek)
Na mně to působí, že výstup dělalo více autorů. Proč má každá část jiný vzhled a téma? Kdo bude správce v rámci Buddy systému? (dr. Sysala)
Je vaše práce využívána mezinárodním oddělením? (doc. Vojtěšek)
Student všechny dotazy správně zodpověděl.