Tato práce pojednává o nákupním chování čtenářů literárních žánrů fantasy, sci-fi a horor. Práce se pokouší zmapovat jejich nákupní návyky určit, jaké jsou jejich nákupní preference co se týče formy, ceny a distribuce produktu. A zjistit, co je ovlivňuje při nákupu knihy od neznámého autora které komunikační kanály sledují a vnímají.
Anotace v angličtině
This thesis explores shopping behaviour of readers of fantasy, sci-fi and horror literary genres. The thesis is trying to describe their shopping habits and preferences in sence of form, price and distribution of a book. And also to explain what influences the readers du-ring purchase of a book from an unknown author which communication channels they percieve and which they follow by themselves.
Tato práce pojednává o nákupním chování čtenářů literárních žánrů fantasy, sci-fi a horor. Práce se pokouší zmapovat jejich nákupní návyky určit, jaké jsou jejich nákupní preference co se týče formy, ceny a distribuce produktu. A zjistit, co je ovlivňuje při nákupu knihy od neznámého autora které komunikační kanály sledují a vnímají.
Anotace v angličtině
This thesis explores shopping behaviour of readers of fantasy, sci-fi and horror literary genres. The thesis is trying to describe their shopping habits and preferences in sence of form, price and distribution of a book. And also to explain what influences the readers du-ring purchase of a book from an unknown author which communication channels they percieve and which they follow by themselves.
1. Zpracujte teoretické poznatky pojednávající o nástrojích marketingové komunikace, spotřebitelském chování a marketingovém výzkumu.
2. Určete cíl práce a uveďte metodologický postup.
4. Použijte kvantitativní metodu výzkumu formou dotazníku pro zjištění nákupního chování čtenářů sci-fi, fantasy a horroru.
5. Na základě výsledků výzkumu formulujte závěry a zhodnoťte naplnění stanoveného cíle.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky pojednávající o nástrojích marketingové komunikace, spotřebitelském chování a marketingovém výzkumu.
2. Určete cíl práce a uveďte metodologický postup.
4. Použijte kvantitativní metodu výzkumu formou dotazníku pro zjištění nákupního chování čtenářů sci-fi, fantasy a horroru.
5. Na základě výsledků výzkumu formulujte závěry a zhodnoťte naplnění stanoveného cíle.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
SCHIFFMAN, Leon G a Leslie Lazar KANUK. Nákupní chování. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, xxii, 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
SCHIFFMAN, Leon G a Leslie Lazar KANUK. Nákupní chování. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004, xxii, 633 s. ISBN 80-251-0094-4.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Svatava Navrátilová):
1. Eventy typu con jsou v České republice spíše záležitostí menších fan-skupin a často jsou inspirovány zahraničními vzory. Pro začínajícího českého autora asi vhodné nejsou. Doporučil byste k propagaci knihy takového autora několikadenní Festival fantazie, který není monotematicky zaměřený?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Máte osobní zkušenost s cony?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Překvapivě vysoko kromě online reklamy z vašeho výzkumu vycházejí v hodnocení anotace knih na zadní straně obálky (a obálka vůbec), stejně jako instore propagace. Jaké žánrové odlišnosti by měly tyto formy propagace mít?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.