Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem oděvní společnosti Cama?eu. Cílem je zjistit spokojenost jeho členek s funkcemi, které nabízí, porovnat jej s programy konkurenčních subjektů a nalézt doporučení, na základě kterého by mohlo dojít k zefektivnění programu a zvýšení spokojenosti jeho členek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická definuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma Cama?eu, provedena komparace funkcí a komunikace věrnostních programů společností Orsay a Reserved a vyhodnocen dotazník zjišťující spokojenost členek klubu Cama?eu. Na základě analýzy a zjištěných dat jsou vyvozeny doporučení a závěry.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the Cama?eu clothing company loyalty programme. The goal is to find out the satisfaction of Cama?eu club members with the features the programme offers, compare it with the programmes of competitors and find recommendations on the basis of which the programme could be more effective and its members more satisfied. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communications, loyalty programmes, customer satisfaction and marketing research. The practical part focuses on the introduction of the Cama?eu clothing company, the comparison of features and communications of Orsay and Reserved clothing companies loyalty programmes, and the questionnaire evaluation of the Cama?eu club members' satisfaction. On the basis of the analysis and data, conclusions and recommendations are drawn.
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem oděvní společnosti Cama?eu. Cílem je zjistit spokojenost jeho členek s funkcemi, které nabízí, porovnat jej s programy konkurenčních subjektů a nalézt doporučení, na základě kterého by mohlo dojít k zefektivnění programu a zvýšení spokojenosti jeho členek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická definuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma Cama?eu, provedena komparace funkcí a komunikace věrnostních programů společností Orsay a Reserved a vyhodnocen dotazník zjišťující spokojenost členek klubu Cama?eu. Na základě analýzy a zjištěných dat jsou vyvozeny doporučení a závěry.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the Cama?eu clothing company loyalty programme. The goal is to find out the satisfaction of Cama?eu club members with the features the programme offers, compare it with the programmes of competitors and find recommendations on the basis of which the programme could be more effective and its members more satisfied. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communications, loyalty programmes, customer satisfaction and marketing research. The practical part focuses on the introduction of the Cama?eu clothing company, the comparison of features and communications of Orsay and Reserved clothing companies loyalty programmes, and the questionnaire evaluation of the Cama?eu club members' satisfaction. On the basis of the analysis and data, conclusions and recommendations are drawn.
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k zadanému tématu.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
3. Proveďte sekundární analýzu konkurenčních subjektů a primární výzkum na cílové skupině.
4. Zanalyzujte zjištěná data a vyvoďte závěry.
5. Navrhněte doporučení pro zlepšení programu.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k zadanému tématu.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
3. Proveďte sekundární analýzu konkurenčních subjektů a primární výzkum na cílové skupině.
4. Zanalyzujte zjištěná data a vyvoďte závěry.
5. Navrhněte doporučení pro zlepšení programu.
Recommended resources
BUTSCHER, S. A. 2002. Customer loyalty programmes and clubs. Aldershot [u.a.] : Gower, 2002. ISBN 978-0-566084-51-5.
EGAN, J. Marketing communications. London: Thomson, 2007. ISBN 978-184-4801-213.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
LEHTINEN, J. 2007. Aktivní CRM Řízení vztahů se zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2007. 160 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. Profesionál. ISBN 80-716-9997-7.
YI, Y.; JEON, H. 2003 . Effects of loyalty programs on value perception, program loyalty, and brand loyalty. Journal of the Academy of Marketing Science, 2003, vol. 31, pp. 229240. ISSN 0092-0703.
Recommended resources
BUTSCHER, S. A. 2002. Customer loyalty programmes and clubs. Aldershot [u.a.] : Gower, 2002. ISBN 978-0-566084-51-5.
EGAN, J. Marketing communications. London: Thomson, 2007. ISBN 978-184-4801-213.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
LEHTINEN, J. 2007. Aktivní CRM Řízení vztahů se zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2007. 160 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. Profesionál. ISBN 80-716-9997-7.
YI, Y.; JEON, H. 2003 . Effects of loyalty programs on value perception, program loyalty, and brand loyalty. Journal of the Academy of Marketing Science, 2003, vol. 31, pp. 229240. ISSN 0092-0703.
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr.Ladislav Burgr):
1. Jak vyplývá z obsahu BP i z přílohy č. PI, autorka si dala velkou práci s komparací 3 věrnostních programů. Tento zajímavý "start" nevyužila v dotazníku k získání zkušeností od zkoumaných respondentek (na str. 34 uvádíte, že 90% členek věrnostního programu Cama?eu, je současně zapojeno alespoň do jednoho z jiných klubů). Odpovězte sama za sebe, který z uvedených věrnostních programů je Vám osobně nejbližší? Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Členka věrnostního programu získá poukaz na 100 Kč po nasbírání 2500 bodů. Což znamená slevu 4% z předchozích nákupů. Je pro Vás sleva takto vyjádřená v % motivující? (body se používají proto, aby nebyly vidět reálné hodnoty : )
3. Jaká je podle Vás optimální a únosná četnost zasílání newsletterů? Je členství v klubu Cama?eu podmíněno kvalifikovaným souhlasem s odběrem newsletterů nebo může být člen i ten kdo si odběr "odhlásí"?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.