Diplomová práce se zabývá externí i interní komunikací projektu Zlin Design Week. Hlav-ním cílem práce je návrh komunikační strategie projektu a to v závislosti na výsledcích pro-vedených analýz. První části práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku event marketingu od definice až po proces plánování event marketingové kampaně. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek a metodiku výzkumného šetření. Praktická část detailně představuje projekt Zlin Design Week. Externí komunikace je analyzována pomocí komparace kampaní konkurentů projektu, stav a kvalita interní komunikace bude zhodnocena prostřednictvím výsledků polostrukturovaných rozhovorů se členy projektového týmu. Diplomová práce končí vytvořením návrhu komunikace projektu v obou směrech.
Anotace v angličtině
This thesis introduces internal and external communication of the project Zlin Design We-ek. The main aim of this work is to create a project communication strategy draft. The draft will be based on the results from the analyses that have been used in this work.
The first part of the thesis defines communication mix and its particular tools. Furthermore, it clarifies the event marketing question from its definition to the process of event marke-ting campaign planning. Theoretical part is concluded by framing research questions and the research survey methodology.
The practical part of this work is oriented towards detailed description of the project Zlin Design Week. An external communication is analyzed by a comparison of the project com-petitors' campaigns. The internal communication is evaluated according to results from se-mistructured interviews with project members.
The thesis is concluded by the communication strategy draft in both communication chan-nels external and internal.
Diplomová práce se zabývá externí i interní komunikací projektu Zlin Design Week. Hlav-ním cílem práce je návrh komunikační strategie projektu a to v závislosti na výsledcích pro-vedených analýz. První části práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku event marketingu od definice až po proces plánování event marketingové kampaně. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek a metodiku výzkumného šetření. Praktická část detailně představuje projekt Zlin Design Week. Externí komunikace je analyzována pomocí komparace kampaní konkurentů projektu, stav a kvalita interní komunikace bude zhodnocena prostřednictvím výsledků polostrukturovaných rozhovorů se členy projektového týmu. Diplomová práce končí vytvořením návrhu komunikace projektu v obou směrech.
Anotace v angličtině
This thesis introduces internal and external communication of the project Zlin Design We-ek. The main aim of this work is to create a project communication strategy draft. The draft will be based on the results from the analyses that have been used in this work.
The first part of the thesis defines communication mix and its particular tools. Furthermore, it clarifies the event marketing question from its definition to the process of event marke-ting campaign planning. Theoretical part is concluded by framing research questions and the research survey methodology.
The practical part of this work is oriented towards detailed description of the project Zlin Design Week. An external communication is analyzed by a comparison of the project com-petitors' campaigns. The internal communication is evaluated according to results from se-mistructured interviews with project members.
The thesis is concluded by the communication strategy draft in both communication chan-nels external and internal.
1. Zpracujte teoretické podklady tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Představte projekt, jeho historii a popište komunikační mix v celém jeho rozsahu. Zhodnoťte způsob efektivní komunikace eventů.
4. Proveďte analýzu konkurence a u vybraných konkurentů proveďte analýzu komunikační kampaně.
5. Realizujte výzkum zaměřující se na interní komunikaci projektu.
6. Zhodnoťte naplnění cílů práce a odpovězte na výzkumné otázky.
7. Na základě stěžejních dat navrhněte komunikační kampaň.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady tématu pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Představte projekt, jeho historii a popište komunikační mix v celém jeho rozsahu. Zhodnoťte způsob efektivní komunikace eventů.
4. Proveďte analýzu konkurence a u vybraných konkurentů proveďte analýzu komunikační kampaně.
5. Realizujte výzkum zaměřující se na interní komunikaci projektu.
6. Zhodnoťte naplnění cílů práce a odpovězte na výzkumné otázky.
7. Na základě stěžejních dat navrhněte komunikační kampaň.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a jejich nové formy: Marketing communications and their new formats. Praha: Professional Publishing, 2009, 199 s. ISBN 978-80-7318-830-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, c2012, xix, 300 s. ISBN 978-0-470-89107-0.
SCHRAUT, Ingo. Event design. Köln: Daab, c2007, 299 s. ISBN 978-3-86654-006-4.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Chaos a řád v projektovém managementu a marketingových komunikacích. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013, 127 s. ISBN 978-80-87500-46-0.
DOLEŽAL, Jan, Jiří KRÁTKÝ a Ondřej CINGL. 5 kroků k úspěšnému projektu: 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 181 s. ISBN 978-80-247-4631-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 111 s. ISBN 8072611291.
BEDNARČÍK, Zdeněk. Aplikace marketingového výzkumu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012, 166 s. ISBN 978-80-7248-751-6.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a jejich nové formy: Marketing communications and their new formats. Praha: Professional Publishing, 2009, 199 s. ISBN 978-80-7318-830-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, c2012, xix, 300 s. ISBN 978-0-470-89107-0.
SCHRAUT, Ingo. Event design. Köln: Daab, c2007, 299 s. ISBN 978-3-86654-006-4.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, v, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Chaos a řád v projektovém managementu a marketingových komunikacích. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013, 127 s. ISBN 978-80-87500-46-0.
DOLEŽAL, Jan, Jiří KRÁTKÝ a Ondřej CINGL. 5 kroků k úspěšnému projektu: 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 181 s. ISBN 978-80-247-4631-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 111 s. ISBN 8072611291.
BEDNARČÍK, Zdeněk. Aplikace marketingového výzkumu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012, 166 s. ISBN 978-80-7248-751-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Radomila Soukalová):
1. U analýzy konkurence srovnáváte placené a neplacené akce. Můžeme skutečně Zlin Design Week považovat za neplacenou akci?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Vysvětlete u mapy tržního bojiště tvrzení, že mapa ukázala propast?. (str. 62)
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Doplňte metodologii k analýze sběru primárních informací. O jakou analýzu se jedná?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.