Diplomová práce "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývá mobilní reklamou. Práce je strukturována do tří částí.
Teoretická část DP pojednává o významu a postavení mobilní reklamy v rámci digitálně komunikačního mixu a vymezuje důležité pojmy. Popisuje také vývoj mobilní reklamy, její formy a možnosti.
Analytická část DP je zaměřena na aktuální analýzy, statistiky, trendy a předpovědi do budoucna. Tato kapitola hledá odpověď na otázku, jak si stojí mobilní reklama nyní a jaký je výhled do budoucna.
Praktická část DP analyzuje reálné kampaně značek a společností, které s mobilní reklamou pracovaly, a ukazuje, co jim to v praxi přineslo. Kapitola také dává doporučení, jak mobilní reklamu používat efektivně.
Cílem DP je předložit aktuální informace, analýzy, statistiky a trendy na poli mobilní reklamy a také naznačit, jakým směrem se bude mobilní reklama v ČR dál ubírat.
Anotace v angličtině
Diploma thesis, entitled "Mobile (r)evolution - the Importance of Mobile Advertising in the Context of Digital Communication", focuses on mobile advertising. It is divided into three parts.
The theoretical part discusses the importance and the status of mobile advertising within the digital communication mix, and defines important terms. It also describes the evolution of mobile advertising, its forms and possibilities.
The analytical part focuses on current analysis, statistics, trends and prospects. This chapter seeks to answer questions on what is the contemporary role of mobile advertising and what could be its' future.
The practical part describes various experiences of brands and companies with mobile advertising, and presents what benefits this type of advertising brings them. This section also gives the suggestions how to use the mobile advertising effectively.
The aim of the diploma thesis is to provide up-to-date information, analyzes, statistics and trends in the field of mobile advertising, and is also implying which direction mobile advertising will take in the Czech Republic.
Commercial communications, digital communications, mobile marketing, online advertising, mobile advertising, mobile internet, mobile devices, smartphones, tablets.
Rozsah průvodní práce
117 s. (132 765 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývá mobilní reklamou. Práce je strukturována do tří částí.
Teoretická část DP pojednává o významu a postavení mobilní reklamy v rámci digitálně komunikačního mixu a vymezuje důležité pojmy. Popisuje také vývoj mobilní reklamy, její formy a možnosti.
Analytická část DP je zaměřena na aktuální analýzy, statistiky, trendy a předpovědi do budoucna. Tato kapitola hledá odpověď na otázku, jak si stojí mobilní reklama nyní a jaký je výhled do budoucna.
Praktická část DP analyzuje reálné kampaně značek a společností, které s mobilní reklamou pracovaly, a ukazuje, co jim to v praxi přineslo. Kapitola také dává doporučení, jak mobilní reklamu používat efektivně.
Cílem DP je předložit aktuální informace, analýzy, statistiky a trendy na poli mobilní reklamy a také naznačit, jakým směrem se bude mobilní reklama v ČR dál ubírat.
Anotace v angličtině
Diploma thesis, entitled "Mobile (r)evolution - the Importance of Mobile Advertising in the Context of Digital Communication", focuses on mobile advertising. It is divided into three parts.
The theoretical part discusses the importance and the status of mobile advertising within the digital communication mix, and defines important terms. It also describes the evolution of mobile advertising, its forms and possibilities.
The analytical part focuses on current analysis, statistics, trends and prospects. This chapter seeks to answer questions on what is the contemporary role of mobile advertising and what could be its' future.
The practical part describes various experiences of brands and companies with mobile advertising, and presents what benefits this type of advertising brings them. This section also gives the suggestions how to use the mobile advertising effectively.
The aim of the diploma thesis is to provide up-to-date information, analyzes, statistics and trends in the field of mobile advertising, and is also implying which direction mobile advertising will take in the Czech Republic.
Commercial communications, digital communications, mobile marketing, online advertising, mobile advertising, mobile internet, mobile devices, smartphones, tablets.
Zásady pro vypracování
1. V diplomové práci "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývejte mobilní reklamou a práci strukturujte do tří částí.
2. V teoretické části DP popište vývoj mobilních komunikací a mobilního internetu, zařaďte mobilní reklamu v rámci digitálně komunikačního mixu a zpracujte formy a možnosti mobilní reklamy.
3. V analytické části DP se zaměřte na aktuální analýzy, statistiky, trendy a předpovědi do budoucna. Hledejte odpověď na otázku, jak si stojí mobilní reklama nyní a jaký je výhled do budoucna. Stanovte hypotézu, zda je mobilní reklama důležitá, či nikoliv.
4. V projektové části DP popište reálné zkušenosti značek a společností, které s mobilní reklamou pracují, a ukažte, co jim to v praxi přináší. Na základě těchto případových studií potvrďte nebo vyvraťte předloženou hypotézu z předchozí kapitoly DP.
5. V DP předložte aktuální informace, analýzy, statistiky a trendy na poli mobilní reklamy.
Zásady pro vypracování
1. V diplomové práci "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývejte mobilní reklamou a práci strukturujte do tří částí.
2. V teoretické části DP popište vývoj mobilních komunikací a mobilního internetu, zařaďte mobilní reklamu v rámci digitálně komunikačního mixu a zpracujte formy a možnosti mobilní reklamy.
3. V analytické části DP se zaměřte na aktuální analýzy, statistiky, trendy a předpovědi do budoucna. Hledejte odpověď na otázku, jak si stojí mobilní reklama nyní a jaký je výhled do budoucna. Stanovte hypotézu, zda je mobilní reklama důležitá, či nikoliv.
4. V projektové části DP popište reálné zkušenosti značek a společností, které s mobilní reklamou pracují, a ukažte, co jim to v praxi přináší. Na základě těchto případových studií potvrďte nebo vyvraťte předloženou hypotézu z předchozí kapitoly DP.
5. V DP předložte aktuální informace, analýzy, statistiky a trendy na poli mobilní reklamy.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing. Praha, Grada 2004. ISBN 80-247-0513-3.
SEDLÁČEK, J.: E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. Praha, BEN 2006. ISBN 80-7300-195-0.
FREY, P.: Marketingové komunikace: nové trendy 3.0. Praha, Management Press 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
STUCHLÍK, P.: Reklama na internetu. Praha, Grada 2002. ISBN 80-247-0201-0.
BLAŽKOVÁ, M.: Jak využít internet v marketingu. Praha, Grada 2005. ISBN 80-247-1095-1.
JANOUCH, V.: Internetový marketing. Praha, Computer Press 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
NONDEK, L.: Internet a jeho komerční využití. Praha, Grada 2000. ISBN 80-7169-933-0.
DONÁT, J.: E-business pro manažery. Praha, Grada 2000. ISBN 80-247-9001-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing. Praha, Grada 2004. ISBN 80-247-0513-3.
SEDLÁČEK, J.: E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. Praha, BEN 2006. ISBN 80-7300-195-0.
FREY, P.: Marketingové komunikace: nové trendy 3.0. Praha, Management Press 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
STUCHLÍK, P.: Reklama na internetu. Praha, Grada 2002. ISBN 80-247-0201-0.
BLAŽKOVÁ, M.: Jak využít internet v marketingu. Praha, Grada 2005. ISBN 80-247-1095-1.
JANOUCH, V.: Internetový marketing. Praha, Computer Press 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
NONDEK, L.: Internet a jeho komerční využití. Praha, Grada 2000. ISBN 80-7169-933-0.
DONÁT, J.: E-business pro manažery. Praha, Grada 2000. ISBN 80-247-9001-7.
Přílohy volně vložené
1x CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Otázky k obhajobě:
1. Které formáty na Facebooku lze nakoupit formou CPD? (viz kapitola 4)
2. Jak probíhaly rozhovory, o kterých hovoříte na straně 68? Doložte.
3. Jaký je vztah mezi analytickou a praktickou částí práce?
Komise vytkla chybějící strukturované rozhovory a jejich analýza, chybějící projektovou část.
Podle zadání měl student prokázat důležitost reklamy, jaká jsou tedy ona data?
Student odpověděl na položené otázky, vysvětlil své postupy a jejich důvody a komise jeho odpovědi - po poradě - přijala.