Jak vylepšit stávající stav webových stránek virtuálního mobilního operátora z hlediska vzhledu, obsahu a rozmístění jednotlivých sekcí, si klade za cíl tato diplomová práce. Definujeme specifika online marketingu u služeb spolu s jejich výhodami a nevýhodami s konkrétnějším zaměřením na mobilní služby. Pomocí různých metod výzkumu zmapujeme aktuální vzhled webových stránek mobilního operátora. V rámci projektové části navrhneme tipy a doporučení pro optimalizaci webu spolu s časovým a finančním plánem.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma thesis how to improve the current state of virtual mobile operator's web pages in terms of appearance, content and layout of individual sections. We define the specifics of online marketing at the services with their advantages and disadvantages with concrete focus on mobile services. We map the current design of websites of the mobile operator using different research methods. In terms of the project part, we will suggest tips and recommendations for optimizing the web along with the time and financial plan.
Services marketing, online marketing, web optimization, websites, mobile operator, focus group, website usability testing
Rozsah průvodní práce
87 s. (128389 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Jak vylepšit stávající stav webových stránek virtuálního mobilního operátora z hlediska vzhledu, obsahu a rozmístění jednotlivých sekcí, si klade za cíl tato diplomová práce. Definujeme specifika online marketingu u služeb spolu s jejich výhodami a nevýhodami s konkrétnějším zaměřením na mobilní služby. Pomocí různých metod výzkumu zmapujeme aktuální vzhled webových stránek mobilního operátora. V rámci projektové části navrhneme tipy a doporučení pro optimalizaci webu spolu s časovým a finančním plánem.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma thesis how to improve the current state of virtual mobile operator's web pages in terms of appearance, content and layout of individual sections. We define the specifics of online marketing at the services with their advantages and disadvantages with concrete focus on mobile services. We map the current design of websites of the mobile operator using different research methods. In terms of the project part, we will suggest tips and recommendations for optimizing the web along with the time and financial plan.
Services marketing, online marketing, web optimization, websites, mobile operator, focus group, website usability testing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Představte plánovaný projekt.
4. Na základě analýzy sekundárních zdrojů dat (sémitocké a srovnávací analýzy) a primárního šetření (uživatelského testování a focus group) formulujte východiska pro projektovou část.
5. Navrhněte komplexní optimalizaci webových stránek včetně časové, finanční a personální náročnosti přípravy i realizace projektu, limitů a možností aplikace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Představte plánovaný projekt.
4. Na základě analýzy sekundárních zdrojů dat (sémitocké a srovnávací analýzy) a primárního šetření (uživatelského testování a focus group) formulujte východiska pro projektovou část.
5. Navrhněte komplexní optimalizaci webových stránek včetně časové, finanční a personální náročnosti přípravy i realizace projektu, limitů a možností aplikace projektu.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Otázky k obhajobě:
1. Stručne charakterizujte základné nástroje internetového marketingu a vysvetlite, aký prínos majú webové stránky v kontexte marketingu a marketingovej komunikácie.
2. Na základe čoho ste vyberali výskumné metódy použité v diplomovej práci?
3. Vysvetlite, z akých údajov ste vychádzali pri tvorbe finančného plánu (s. 77).