Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci.
Annotation in English
The bachelor's thesis is centred around designing a guerilla marketing based advertising campaign for a particular company ABC. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses primarily on the explanation of the term and main concepts of marketing, and it further discusses marketing specifics in services, especially in health care. Special attention is dedicated to the description of guerilla marketing communications, including the description of elaborate procedures specific for guerrilla campaigns. The aforementioned theoretical knowledge forms foundations for the practical part, which in its first stage processes an analysis necessary for creating a guerrilla campaign plan and in the second stage results in the detailed design of the campaign including graphic designs as well as calculated implementation costs.
Keywords
marketing, guerilla marketing, marketingová komunikace, SWOT analýza, cílová skupina
Keywords in English
marketing, guerilla marketing, marketing communications, SWOT analysis, target group
Length of the covering note
69 s.
Language
CZ
Annotation
Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci.
Annotation in English
The bachelor's thesis is centred around designing a guerilla marketing based advertising campaign for a particular company ABC. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses primarily on the explanation of the term and main concepts of marketing, and it further discusses marketing specifics in services, especially in health care. Special attention is dedicated to the description of guerilla marketing communications, including the description of elaborate procedures specific for guerrilla campaigns. The aforementioned theoretical knowledge forms foundations for the practical part, which in its first stage processes an analysis necessary for creating a guerrilla campaign plan and in the second stage results in the detailed design of the campaign including graphic designs as well as calculated implementation costs.
Keywords
marketing, guerilla marketing, marketingová komunikace, SWOT analýza, cílová skupina
Keywords in English
marketing, guerilla marketing, marketing communications, SWOT analysis, target group
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu se zaměřením na guerilla marketing.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou propagaci firmy ABC.
Proveďte analýzy nezbytné pro vytvoření reklamní kampaně.
Navrhněte plán guerillové kampaně.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu se zaměřením na guerilla marketing.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou propagaci firmy ABC.
Proveďte analýzy nezbytné pro vytvoření reklamní kampaně.
Navrhněte plán guerillové kampaně.
Závěr
Recommended resources
KOTLER, Philip a Eva SMOLKOVÁ. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
FREY, Petr a Eva SMOLKOVÁ. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-726-1129-1.
LEVINSON, Jay Conrad a Eva SMOLKOVÁ. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2472-7.
PATALAS, Thomas a Al LAUTENSLAGER. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava a Al LAUTENSLAGER. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Recommended resources
KOTLER, Philip a Eva SMOLKOVÁ. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
FREY, Petr a Eva SMOLKOVÁ. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-726-1129-1.
LEVINSON, Jay Conrad a Eva SMOLKOVÁ. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2472-7.
PATALAS, Thomas a Al LAUTENSLAGER. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava a Al LAUTENSLAGER. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 54 bodů
Oponent BP: 40 bodů
Mgr. Jiří Pernický, M.A.:
1. Na str. 31 tvrdíte, že je rádio dobře/nejvíce cílitelným médiem. Není internet ještě o fous lepší? (Studentka odpověděla částečně.
2. Je guerilla marketin využitelný i pro starší cílovky? (Studentka odpověděla zcela.)
3. Guerilla marketing se v ČR využívá už déle než 10 let. Bude za 10 let podle Vás stále aktuální? (Sudentka odpověděla na otázku zcela.)
Ing. David Matulaj:
1. Jakou konkurencí jste se v práci zabývala? (Studentka zodpověděla otázku částečně.)
2. Jaké jsou ceny operací v zahraničí? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
Ing. Hana Brišová:
1. Z čeho usuzujete, že laserové operace jsou prováděny u zákazníků ve věkovém rozmezí 18 - 40 let? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
2. Jak jste prováděla analýzu cílových skupin zákazníků pro laserové operace? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)
3. Proč cenu operace ovlivňuje počet vad oka? (Studentka zodpověděla otázku zcela.)