Tato bakalářská práce bude zaměřena na marketingovou komunikaci firmy ELKO EP,
s .r .o . týkající se účasti na veletrhu FOR ARCH v Praze, jelikož je neodmyslitelnou součástí udržení si zákazníků ve velké škále konkurentů. Firma ELKO EP, s .r .o . se na tomto veletrhu zaměřuje zejména na trh B2C. Tato práce bude rozdělena na dvě části. Analytická část bude vycházet z odborné literatury týkající se zejména veletrhů a výstav, ale také marketingové komunikace a firemní identitu. V praktické části bude analyzováno využívání marketingových aktivit a příprava na veletrh FOR ARCH včetně vizualizací. Na závěr budou uvedena doporučení na zlepšení kvality účasti na veletrhu, která by měla pomoci
zviditelnění firmy před potenciálními zákazníky, ale také před konkurencí.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of ELKO EP company, related to its participation at FOR ARCH trade fair in Prague. This event is essential for keeping customers in an industry with a wide range of competitors. ELKO EP focuses primarily on B2C relations at this trade fair. The thesis is divided into two parts. The analytical part is based on professional literature related especially to trade fairs and exhibitions, as well as to marketing communication and corporate identity. The practical part presents
an analysis of marketing activities and preparation for FOR ARCH trade fair. This section includes also visualisations. The conclusion suggests recommendations how to improve the quality of participation at this trade fair, which should help to make the company more visible for potential customers, as well as for the competition.
Tato bakalářská práce bude zaměřena na marketingovou komunikaci firmy ELKO EP,
s .r .o . týkající se účasti na veletrhu FOR ARCH v Praze, jelikož je neodmyslitelnou součástí udržení si zákazníků ve velké škále konkurentů. Firma ELKO EP, s .r .o . se na tomto veletrhu zaměřuje zejména na trh B2C. Tato práce bude rozdělena na dvě části. Analytická část bude vycházet z odborné literatury týkající se zejména veletrhů a výstav, ale také marketingové komunikace a firemní identitu. V praktické části bude analyzováno využívání marketingových aktivit a příprava na veletrh FOR ARCH včetně vizualizací. Na závěr budou uvedena doporučení na zlepšení kvality účasti na veletrhu, která by měla pomoci
zviditelnění firmy před potenciálními zákazníky, ale také před konkurencí.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of ELKO EP company, related to its participation at FOR ARCH trade fair in Prague. This event is essential for keeping customers in an industry with a wide range of competitors. ELKO EP focuses primarily on B2C relations at this trade fair. The thesis is divided into two parts. The analytical part is based on professional literature related especially to trade fairs and exhibitions, as well as to marketing communication and corporate identity. The practical part presents
an analysis of marketing activities and preparation for FOR ARCH trade fair. This section includes also visualisations. The conclusion suggests recommendations how to improve the quality of participation at this trade fair, which should help to make the company more visible for potential customers, as well as for the competition.
Prostudujte a zpracujte literaturu týkající se marketingové komunikace, výstav a veletrhů.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu ELKO EP, s.r.o.
Analyzujte současný stav příprav veletrhu FOR ARCH 2016.
Navrhněte vhodný postup ke zvýšení efektivnosti účasti firmy ELKO EP, s.r.o. na veletrhu FOR ARCH.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte literaturu týkající se marketingové komunikace, výstav a veletrhů.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu ELKO EP, s.r.o.
Analyzujte současný stav příprav veletrhu FOR ARCH 2016.
Navrhněte vhodný postup ke zvýšení efektivnosti účasti firmy ELKO EP, s.r.o. na veletrhu FOR ARCH.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow, England: FT Prentice Hall, 2005. ISBN 02-736-8772-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-252-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jana GIRGAŠOVÁ a Monika HRUBALOVÁ. Veletrhy a výstavy: efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0894-9.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow, England: FT Prentice Hall, 2005. ISBN 02-736-8772-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-252-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jana GIRGAŠOVÁ a Monika HRUBALOVÁ. Veletrhy a výstavy: efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0894-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Oponent BP: 22 bodů
Mgr. Kateřina Gahurová:
1. Proč ELKO EP cílí zrovna na tento veletrh a v čem vidíte hlavní přínos při volbě tohoto druhu marketingové komunikace? (Odpověděla zcela).
2. Dělá společnost ELKO EP hodnocení tohoto veletrhu a jaké nástroje při tom využívá? (Odpověděla zcela).
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. V hrozbách uvádíte změnu spotřebitelských preferencí upřednostnění méně kvalitních produktů, ale také nižší ceny produktu. Srovnejte cenu produktu - systému iNELS s konkurenčními výrobky. (Odpověděla zcela).
2. Který z Vašich návrhů byl přijat? (Odpověděla zcela).
3. Doplňte finanční náklady, dodavatele k Vámi navrhovaným opatřením. (Odpověděla zcela).