- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Figura jako nositel výrazu v různých filmových žánrech
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10
min., kamera
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Figure as a bearer of expression in different movie genres.
2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, Director of photography.
Název dle studenta
Figura jako nositel výrazu v různých filmových žánrech
Název dle studenta v angličtině
Figure as a Bearer of Expression in Different Movie Genres
V tejto bakalárskej práci opisujem to ako traja kreatívny tvorcovia, Steven Spielberg, Janusz Kaminski, Tom Hanks spolupracujú na rôznych filmoch v odlišných žánroch a to ako sa tieto filmy od seba líšia. Čitateľovi objasňujem čo je to figúra a čo je výrazový prvok. Pojmy, s ktorými neskôr pracujem v analýzach troch filmov sú Zachráňte vojaka Ryana, Chyť ma ak to dokážeš a Terminál.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am writing how three creatives, Steven Spielberg, Janusz Kaminski, Tom hanks cooperate at different projects which are of different genre and the way these movies varies in their form. For better reader's experience I explain what is figure and what is expressive element, the terms I later use in my analysis of the three movie which are Save Private Ryan, Catch Me If You Can and Terminal
figure, expressive element, spielberg, kaminski, hanks, director of photography
Rozsah průvodní práce
33 s. (38696 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
V tejto bakalárskej práci opisujem to ako traja kreatívny tvorcovia, Steven Spielberg, Janusz Kaminski, Tom Hanks spolupracujú na rôznych filmoch v odlišných žánroch a to ako sa tieto filmy od seba líšia. Čitateľovi objasňujem čo je to figúra a čo je výrazový prvok. Pojmy, s ktorými neskôr pracujem v analýzach troch filmov sú Zachráňte vojaka Ryana, Chyť ma ak to dokážeš a Terminál.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am writing how three creatives, Steven Spielberg, Janusz Kaminski, Tom hanks cooperate at different projects which are of different genre and the way these movies varies in their form. For better reader's experience I explain what is figure and what is expressive element, the terms I later use in my analysis of the three movie which are Save Private Ryan, Catch Me If You Can and Terminal
figure, expressive element, spielberg, kaminski, hanks, director of photography
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které
mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve
formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a
získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné
dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za
projekt vždy jeden člověk, nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být
řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný
formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte
v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích
FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a
příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok
obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které
mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve
formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a
získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné
dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za
projekt vždy jeden člověk, nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být
řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný
formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte
v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích
FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana.
Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a
příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok
obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
American Cinematographer: the International Journal of Motion Picture Photography and Production Techniques. Los Angeles: American Society of Cinematographers, 1920. ISSN 0002-7928.
Youtube [online]. United States of America [cit. 2016-11-02]. Dostupné z: youtube.com
KING, Lynnea Chapman. The Coen Brothers encyclopedia. Lanham, Maryland: Rowman & Littlefield, 2014. ISBN 9780810885769.
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
VÁLEK, Jiří. Základy teorie umění: smysl a poslání uměleckého sdělení v teorii a umělecké praxi. V Praze: Pěvecká konservatoř, 1995.
Seznam doporučené literatury
American Cinematographer: the International Journal of Motion Picture Photography and Production Techniques. Los Angeles: American Society of Cinematographers, 1920. ISSN 0002-7928.
Youtube [online]. United States of America [cit. 2016-11-02]. Dostupné z: youtube.com
KING, Lynnea Chapman. The Coen Brothers encyclopedia. Lanham, Maryland: Rowman & Littlefield, 2014. ISBN 9780810885769.
BORDWELL, David a Kristin THOMPSON. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd. V Praze: Nakladatelství Akademie múzických umění, 2011. ISBN 978-80-7331-217-6.
VÁLEK, Jiří. Základy teorie umění: smysl a poslání uměleckého sdělení v teorii a umělecké praxi. V Praze: Pěvecká konservatoř, 1995.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího Pč: A - výborně
Hodnocení oponenta Pč: A - výborně
Obhájil práci na výbornou, fundovaně odpověděl na položené otázky v posudcích.