Informace o kvalifikační práci A Competitiveness Analysis of the Construction and Distribution Company Izolinvest, s. r. o., Focusing on Waterproofing Membranes
Tato práce pojednává o analýze konkurenceschopnosti firmy Izolinvest, s.r.o. a sestává ze dvou hlavních částí. První z nich je zaměřena na teoretické poznatky, které jsou nezbytné pro pochopení problematiky konkurenceschopnosti, způsobu získávání dat a jejich následného vyhodnocování. Druhá část seznamuje čtenáře podrobně o již zmíněné firmě, jejím zaměření, konkurenci a samotné analýze. Technikou zvolenou pro získání dat o konkurentech byl mystery shopping, který byl pomocí rozeslaných e-mailů proveden již v červnu roku 2016. Pro porovnání stavu konkurenceschopnosti firmy Izolinvest, s.r.o. a jejích konkurentů byl využit benchmarking. Na základě toho jsou na konci této práce navržena doporučení, která by firmě Izolinvest, s.r.o. mohla pomoci zlepšit konkurenceschopnost a zároveň tak zvýšit svůj podíl na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a competitiveness analysis of the company Izolinvest, s.r.o. and is comprised of two major parts. The first of them is focused upon the theoretical background which is imperative for the understanding of the issue of competitiveness, gaining data and their assessment. The other part acquaints the reader with the company, its object of business, competition, and the practical analysis itself. The mystery shopping technique was selected for the collection of required information about the company's competitors. It was realized by means of e-mails in June 2016. Thereafter, benchmarking was used for a comparison of the company Izolinvest, s.r.o. with its competitors. On the basis of the ascertained results, several recommendations are propounded in the end of this work. Owing to them, the company's competitiveness and even market share could be increased in the future.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, marketingový mix, mystery shopping, benchmarking, SWOT analýza, IFE a EFE matice, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice
Klíčová slova v angličtině
Competition, Competitiveness, Competitive Advantage, Marketing mix, Mystery Shopping, Benchmarking, SWOT Analysis, IFE & EFE Matrices, PEST Analysis, Porter's Model of Five Forces, BCG Matrix
Rozsah průvodní práce
77 s. (89 223 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato práce pojednává o analýze konkurenceschopnosti firmy Izolinvest, s.r.o. a sestává ze dvou hlavních částí. První z nich je zaměřena na teoretické poznatky, které jsou nezbytné pro pochopení problematiky konkurenceschopnosti, způsobu získávání dat a jejich následného vyhodnocování. Druhá část seznamuje čtenáře podrobně o již zmíněné firmě, jejím zaměření, konkurenci a samotné analýze. Technikou zvolenou pro získání dat o konkurentech byl mystery shopping, který byl pomocí rozeslaných e-mailů proveden již v červnu roku 2016. Pro porovnání stavu konkurenceschopnosti firmy Izolinvest, s.r.o. a jejích konkurentů byl využit benchmarking. Na základě toho jsou na konci této práce navržena doporučení, která by firmě Izolinvest, s.r.o. mohla pomoci zlepšit konkurenceschopnost a zároveň tak zvýšit svůj podíl na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a competitiveness analysis of the company Izolinvest, s.r.o. and is comprised of two major parts. The first of them is focused upon the theoretical background which is imperative for the understanding of the issue of competitiveness, gaining data and their assessment. The other part acquaints the reader with the company, its object of business, competition, and the practical analysis itself. The mystery shopping technique was selected for the collection of required information about the company's competitors. It was realized by means of e-mails in June 2016. Thereafter, benchmarking was used for a comparison of the company Izolinvest, s.r.o. with its competitors. On the basis of the ascertained results, several recommendations are propounded in the end of this work. Owing to them, the company's competitiveness and even market share could be increased in the future.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, marketingový mix, mystery shopping, benchmarking, SWOT analýza, IFE a EFE matice, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice
Klíčová slova v angličtině
Competition, Competitiveness, Competitive Advantage, Marketing mix, Mystery Shopping, Benchmarking, SWOT Analysis, IFE & EFE Matrices, PEST Analysis, Porter's Model of Five Forces, BCG Matrix
Zásady pro vypracování
Shromáždění zdrojů a provedení rešerše literatury k tématu
Analýza a identifikace konkurence za účelem provedení mystery shoppingu
Realizace mystery shoppingu k provedení benchmarkingu
Vyhodnocení získaných dat
Vyvození závěrů a formulace navrhovaných opatření
Zásady pro vypracování
Shromáždění zdrojů a provedení rešerše literatury k tématu
Analýza a identifikace konkurence za účelem provedení mystery shoppingu
Realizace mystery shoppingu k provedení benchmarkingu
Vyhodnocení získaných dat
Vyvození závěrů a formulace navrhovaných opatření
Seznam doporučené literatury
Hanzelková, Alena, and Miloslav Keřkovský. 2013. Business strategie: Krok za krokem. 1st ed. Praha: C. H. Beck.
Jakubíková, Dagmar. 2013. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2nd ed. Praha: Grada.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2016. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.
Sharp, Byron. 2013. Marketing: Theory, Evidence, Practice. 1st ed. South Melbourne: Oxford University Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Novák: What was the biggest problem when processing the mystery mail? A: (answered)
Q, Benyahya: What do you think: Which of your recommendations will be implemented by the company as a first and why? A: (answered)