Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků.
Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the Customer Relationship Management in a company Dary kraje to increase periodical purchase customers.
The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part was focused on clasification of basic terms concentring elements, principles and Customer Relationship Management implementation. The practical part payd attention to an analysis of the current state of Customer Relationship Management system and identification of main drawbacks. On the basis of this analysis a project, which deals with improving and removing deficiencies and implementation of Customer Relationship Management.
Klíčová slova
Řízení vztahu se zákazníky, projekt implementace prvků CRM, výzkum spokojenosti zákazníků, segmentace zákazníků, SWOT analýza, konkurenceschopnost, zákazník.
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, implementation project of CRM, components, seg-mentation of customers, customer, SWOT analysis, customers´ satisfaction research, competitiveness.
Rozsah průvodní práce
90s. (133 362)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků.
Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the Customer Relationship Management in a company Dary kraje to increase periodical purchase customers.
The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part was focused on clasification of basic terms concentring elements, principles and Customer Relationship Management implementation. The practical part payd attention to an analysis of the current state of Customer Relationship Management system and identification of main drawbacks. On the basis of this analysis a project, which deals with improving and removing deficiencies and implementation of Customer Relationship Management.
Klíčová slova
Řízení vztahu se zákazníky, projekt implementace prvků CRM, výzkum spokojenosti zákazníků, segmentace zákazníků, SWOT analýza, konkurenceschopnost, zákazník.
Klíčová slova v angličtině
Customer Relationship Management, implementation project of CRM, components, seg-mentation of customers, customer, SWOT analysis, customers´ satisfaction research, competitiveness.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky customer relationship management.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Dary kraje.
Vytvořte projekt zavedení prvků řízení vztahů se zákazníky do společnosti Dary kraje.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky customer relationship management.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Dary kraje.
Vytvořte projekt zavedení prvků řízení vztahů se zákazníky do společnosti Dary kraje.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada, c2005, 141 s. ISBN 80-247-1066-8.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM: řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005, 190 s. ISBN 8025107981.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
LEVINSON, Jay Conrad. a Jeannie. LEVINSON. Guerrilla marketing remix: the best of guerrilla marketing. Irvine: Entrepreneur Press, c2011, 464 s. ISBN 978-159-9184-227.
WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada, 2003, 192 s. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. Praha: Grada, c2005, 141 s. ISBN 80-247-1066-8.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM: řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005, 190 s. ISBN 8025107981.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
LEVINSON, Jay Conrad. a Jeannie. LEVINSON. Guerrilla marketing remix: the best of guerrilla marketing. Irvine: Entrepreneur Press, c2011, 464 s. ISBN 978-159-9184-227.
WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada, 2003, 192 s. ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
1 CD.
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vaněk, 24 b.
Co vidíte jako největší překážku při realizaci Vámi navrhovaných řešení? ZODPOVĚZENO ZCELA
V čem vidíte největší odlišnosti organizace kromě sortimentu od ostatních obchodů s potravinami? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Kozák, 22 b.
Byly rozdíly mezi odpověďmi na dotazníku prostřednictvím Facebooku a papírové formě? ZODPOVĚZENO ZCELA
Znali respondenti bratry Lečbychovy (otázka 1 dotazníku, s. 58)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kolik zákazníků prodejny navštěvuje Facebook? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kdo bude hradit zážitkové cesty (s. 58)? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubíčková:
Připomínka - Téma diplomové práce se zaměřuje na CRM, avšak v práci se zabýváte také mnoha záležitostmi, které s CRM úplně nesouvisí. ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Dobeš:
Nebylo by vhodnější z hlediska ekologie zmenšit účtenku? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Kolčavová:
Existuje ve Zlíně rozvoz zboží realizovaný společností Dary kraje? ZODPOVĚZENO ZCELA