Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele.
Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce.
V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior.
Theoretical part is focused on consumer, his shopping behavior and factors that influence shopping decision. Next was defined advertisment and advertising campaigns and its key points for processing and evaluation, which were used during processing practical part of the bachelor thesis.
In practical part were introduced realized advertising campaigns in Czech republic by supermarkets. Next was implemented reconnaissance based on survey and with obtained results were processed recommendations and improvements for future advertising campaigns.
Klíčová slova
reklamní kampaně, reklama, spotřebitel, nákupní chování
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele.
Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce.
V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on Analysis of the Influence of Advertising Campaigns Supporting Purchase of Domestic Food on Consumer Behavior.
Theoretical part is focused on consumer, his shopping behavior and factors that influence shopping decision. Next was defined advertisment and advertising campaigns and its key points for processing and evaluation, which were used during processing practical part of the bachelor thesis.
In practical part were introduced realized advertising campaigns in Czech republic by supermarkets. Next was implemented reconnaissance based on survey and with obtained results were processed recommendations and improvements for future advertising campaigns.
Klíčová slova
reklamní kampaně, reklama, spotřebitel, nákupní chování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska k vlivu reklamy na chování spotřebitele při nákupu potravin.
Praktická část
Analyzujte vliv reklamních kampaní na chování spotřebitele při nákupu tuzemských potravin.
Navrhněte doporučení ke zlepšení reklamních kampaní.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska k vlivu reklamy na chování spotřebitele při nákupu potravin.
Praktická část
Analyzujte vliv reklamních kampaní na chování spotřebitele při nákupu tuzemských potravin.
Navrhněte doporučení ke zlepšení reklamních kampaní.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007, 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HARTE, John. Successful management in the digital age. New Brunswick: Transaction Publishers, 2016, 308 s. ISBN 978-1-4128-6324-7.
ORESKÝ, Milan. Aplikovaný marketing. Prvé vydanie. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 351 s. ISBN 978-80-8168-382-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda, Vladimír BÁRTA a Jan KOUDELKA. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007, 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HARTE, John. Successful management in the digital age. New Brunswick: Transaction Publishers, 2016, 308 s. ISBN 978-1-4128-6324-7.
ORESKÝ, Milan. Aplikovaný marketing. Prvé vydanie. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 351 s. ISBN 978-80-8168-382-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, Ph.D. 16 bodů.
Můžete, prosím, správně naformulovat hlavní a dílčí cíl Vaší BP? Nezodpovězeno. Kterou, z Vámi prezentovaných reklamních kampaní, považujete za nejúspěšnější? Vysvětlete prosím. Nezodpovězeno.
Oponent práce: Ing. Ottó Batók 16 bodů.
Můžete konkretizovat jednotlivé výzkumné metody ze strany 10 a jejich využití ve Vaší práci? Nezodpovězeno. Jaká kritéria byla využita pro výběr realizovaných reklamních kampaní na českém trhu zaměřující se na tuzemské potraviny, které uvádíte na straně 30? Proč jste neseznámil reklamní kampaň organizovanou SZIF pod názvem KLASA? Nezodpovězeno. Z jakého důvodu se netážete respondentů v dotazníkovém šetření, zda v poslední době nezhlédli reklamu zaměřenou na propagaci českých výrobků? Nezodpovězeno.