Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení konkrétního vzdělávacího kurzu v rakouské společnosti AIT. Teoretická část definuje klíčové pojmy a procesy spojené se vzděláváním zaměstnanců. V praktické části je nejdříve popsána organizace, jejíž vzdělávací program byl hodnocen. Další části jsou již zaměřeny na analýzu vzdělávacího kurzu, který byl hodnocen na třech úrovních před, bezprostředně po a měsíc po školení. Hlavním cílem práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců se vzdělávacím kurzem a zjistit, zda přinesl výsledky. Vedlejším cílem je prozkoumat, jestli AIT nebo manažeři rozvíjí a podporují své zaměstnance i po školení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on an evaluation of a particular training course in Austrian company AIT. The theoretical part defines key terms and processes related to training. The practical part describes the organization where analysis was conducted. Furthermore, the work focuses on the analysis of the training course on three levels before, immediately after and one month after the training. The aim of this thesis is to analyze whether employees are satisfied with 'Preparing Commercial Offers' training and whether the training has resulted in some activities and outcomes. Apart from that, a secondary goal is to focus on the period after the training to see whether employees are receiving the support they need either from their supervisor or AIT.
Klíčová slova
vzdělávání zaměstnanců, hodnocení vzdělávání, řízení lidských zdrojů, učení a rozvoj, vzdělávání na pracovišti, vzdělávání mimo pracoviště
Klíčová slova v angličtině
training, evaluation of training, human resource management, learning and development, on-the-job training, off-the-job training
Rozsah průvodní práce
89800
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení konkrétního vzdělávacího kurzu v rakouské společnosti AIT. Teoretická část definuje klíčové pojmy a procesy spojené se vzděláváním zaměstnanců. V praktické části je nejdříve popsána organizace, jejíž vzdělávací program byl hodnocen. Další části jsou již zaměřeny na analýzu vzdělávacího kurzu, který byl hodnocen na třech úrovních před, bezprostředně po a měsíc po školení. Hlavním cílem práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců se vzdělávacím kurzem a zjistit, zda přinesl výsledky. Vedlejším cílem je prozkoumat, jestli AIT nebo manažeři rozvíjí a podporují své zaměstnance i po školení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on an evaluation of a particular training course in Austrian company AIT. The theoretical part defines key terms and processes related to training. The practical part describes the organization where analysis was conducted. Furthermore, the work focuses on the analysis of the training course on three levels before, immediately after and one month after the training. The aim of this thesis is to analyze whether employees are satisfied with 'Preparing Commercial Offers' training and whether the training has resulted in some activities and outcomes. Apart from that, a secondary goal is to focus on the period after the training to see whether employees are receiving the support they need either from their supervisor or AIT.
Klíčová slova
vzdělávání zaměstnanců, hodnocení vzdělávání, řízení lidských zdrojů, učení a rozvoj, vzdělávání na pracovišti, vzdělávání mimo pracoviště
Klíčová slova v angličtině
training, evaluation of training, human resource management, learning and development, on-the-job training, off-the-job training
Zásady pro vypracování
Literární rešerše dostupných zdrojů v oblasti vzdělávání
Shrnutí teoretických poznatků
Analýza přístupů ke vzdělávání vybrané firmy na základě dotazníkového šetření
Shrnutí poznatků
Formulace závěrů a doporučení
Zásady pro vypracování
Literární rešerše dostupných zdrojů v oblasti vzdělávání
Shrnutí teoretických poznatků
Analýza přístupů ke vzdělávání vybrané firmy na základě dotazníkového šetření
Shrnutí poznatků
Formulace závěrů a doporučení
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Michael, and Stephen Taylor. 2014. Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice. 13th ed. London: Kogan Page.
Buckley, Roger, and Jim Caple. 2008. The Theory and Practice of Training. 6th ed. London: Kogan Page.
Foot, Margaret, and Caroline Hook. 2008. Introducing Human Resource Management. 5th ed. Harlow: Prentice Hall/Financial Times.
Kirkpatrick, Donald L., and James D. Kirkpatrick. 2005. Evaluating Training Programs: The Four Levels. 3rd ed. San Francisco: Berrett-Koehler.
Noe, Raymond A. 2010. Employee Training and Development. 5th ed. New York: McGraw-Hill Irwin.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Michael, and Stephen Taylor. 2014. Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice. 13th ed. London: Kogan Page.
Buckley, Roger, and Jim Caple. 2008. The Theory and Practice of Training. 6th ed. London: Kogan Page.
Foot, Margaret, and Caroline Hook. 2008. Introducing Human Resource Management. 5th ed. Harlow: Prentice Hall/Financial Times.
Kirkpatrick, Donald L., and James D. Kirkpatrick. 2005. Evaluating Training Programs: The Four Levels. 3rd ed. San Francisco: Berrett-Koehler.
Noe, Raymond A. 2010. Employee Training and Development. 5th ed. New York: McGraw-Hill Irwin.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q, Banyahya: How much cost this company the trainee program for one year? A: One day, 155 euros per person.
Q, Banyahya: How many training programs should one employee join per year? A: New employees - all three obligatory within one year. The rest should do one a year, but it is just a recommendation.
Q, : If you were a manager responsible for these particular course participants, what would you do to ensure an effective transfer of training and improvements in the key problematic areas? A: (answered very well)
Q, : Is AIT going to implement your suggestions? A: Yes.