Cílem této diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude hokejový zájezd na mistrovství světa v roce 2017. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na popis sportovního cestovního ruchu a na další významné hokejové události s důrazem na mistrovství světa. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na hokejové mistrovství světa 2017 na českém i zahraničním trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílové destinace je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je zaměřen na hokej.
Annotation in English
The aim of this thesis is to create a new product, that will be a trip to the hockey world championship in 2017. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on description of sport tourism and major hockey events with a focus on the world championship. The aim of practical part is to elaborate an analysis of trips to the world championship in 2017, in Czech and foreign market. On the basic of survey result and analysis of target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on ice hockey.
Keywords
sportovní cestovní ruch, událost, hokej, mistrovství světa, zájezd, marketingový výzkum, analýza
Cílem této diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude hokejový zájezd na mistrovství světa v roce 2017. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na popis sportovního cestovního ruchu a na další významné hokejové události s důrazem na mistrovství světa. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na hokejové mistrovství světa 2017 na českém i zahraničním trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílové destinace je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je zaměřen na hokej.
Annotation in English
The aim of this thesis is to create a new product, that will be a trip to the hockey world championship in 2017. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on description of sport tourism and major hockey events with a focus on the world championship. The aim of practical part is to elaborate an analysis of trips to the world championship in 2017, in Czech and foreign market. On the basic of survey result and analysis of target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on ice hockey.
Keywords
sportovní cestovní ruch, událost, hokej, mistrovství světa, zájezd, marketingový výzkum, analýza
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši druhů cestovního ruchu s důrazem na sportovní cestovní ruch.
Praktická část
Vypracujte analýzu zájezdů CK na hokejové mistrovství světa v roce 2017 na českém trhu.
Pomocí dotazníkového průzkumu zjistěte preference a zájem o nabízené zájezdy v oblasti hokejového mistrovství světa.
Z dostupných výsledků vypracujte projekt zájezdu na hokejové mistrovství světa v roce 2017.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši druhů cestovního ruchu s důrazem na sportovní cestovní ruch.
Praktická část
Vypracujte analýzu zájezdů CK na hokejové mistrovství světa v roce 2017 na českém trhu.
Pomocí dotazníkového průzkumu zjistěte preference a zájem o nabízené zájezdy v oblasti hokejového mistrovství světa.
Z dostupných výsledků vypracujte projekt zájezdu na hokejové mistrovství světa v roce 2017.
Závěr
Recommended resources
KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008, 92 s. ISBN 9788087147047.
LOCHMANNOVÁ, Alena. Cestovní ruch. Vydání první. Prostějov: Computer Media, 2015, 112 s. ISBN 9788074022166.
RITCHIE, Brent W. a Daryl ADAIR. Sport tourism: interrelationships, impacts, and issues. Buffalo: Channel View Publications, 2004, 302 s. ISBN 1873150679.
SEKOT, Aleš. Sport a společnost. Brno: Paido, 2003, 191 s. ISBN 8073150476.
WEAVER, David B. a Laura LAWTON. Tourism management. 4th ed. Milton: Wiley, 2010, 420 s. Wiley Australia tourism series. ISBN 9780470820223.
Recommended resources
KOTÍKOVÁ, Halina a Eva SCHWARTZHOFFOVÁ. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2008, 92 s. ISBN 9788087147047.
LOCHMANNOVÁ, Alena. Cestovní ruch. Vydání první. Prostějov: Computer Media, 2015, 112 s. ISBN 9788074022166.
RITCHIE, Brent W. a Daryl ADAIR. Sport tourism: interrelationships, impacts, and issues. Buffalo: Channel View Publications, 2004, 302 s. ISBN 1873150679.
SEKOT, Aleš. Sport a společnost. Brno: Paido, 2003, 191 s. ISBN 8073150476.
WEAVER, David B. a Laura LAWTON. Tourism management. 4th ed. Milton: Wiley, 2010, 420 s. Wiley Australia tourism series. ISBN 9780470820223.
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce:
doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 21 bodů. Dokázal byste zhodnotit důvody, proč respondenti v otázce druhu dopravy na zájezd, volili nejprve leteckou a hned na to vlastní dopravu? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce:
Ing. Karel Slinták, Ph.D. 21 bodů. V čem přesně spočívá přidaná hodnota první varianty oproti stávajícím produktům či možnosti realizovat cestu bez nutnosti využití služeb CK? Zodpovězeno zcela.
Jak by vypadal váš produkt, pokud byste měl využít čtyř systémových rámců modrého oceánu při jejich tvorbě? Zodpovězeno zcela.
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc. Myslíte si, že by tento projekt byl aplikovatelný i v rámci jiných disciplín, třeba fotbalu? Zodpovězeno zcela.
Ing. Josef Krůžela, CSc. Měl byste odpovědnost, jak se budou fanoušci na místě chovat? Zodpovězeno zcela.
Ing. Petr Novák, Ph.D. Jak jste zjistil hodnotu fixních nákladů? Od jaké hodnoty jste odečítal variabilní náklady? Zodpovězeno zcela.