Tato bakalářská práce se zabývá propagací konkrétního Jezdeckého klubu Valašsko. Zaměřuje se především na formy a možnosti pro zlepšení propagace a komunikace s veřejností. Hlavním cílem je zviditelnit jezdecký klub široké veřejnosti a tím získat potenciální zákazníky. Navrhované a nové možnosti jsou odvozeny na základě analýzy současného stavu. Pro samotnou propagaci jsou navrženy propagační materiály zhotovené v grafických editorech. Důraz je kladen také na možnosti zlepšení komunikace v rámci sociálních sítí a webových stránek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the promotion of the Riding Club Valašsko. It focuses on the forms and possibilities for improving the promotion and communication with the pub-lic. The main aim is to make the riding club more visible for the general public and obtain potential customers. New and suggested possibilities are derived from the analysis of the current state. For the promotion, the promotion materials were designed by means of graphic editors. The emphasis is put on the possibility for improve the communication within the social network and web page.
Klíčová slova
Jezdecký klub Valašsko, propagace, propagační materiály, počítačová grafika, rastrová grafika, vektorová grafika, reklama, komunikace, webové stránky, sociální sítě.
Klíčová slova v angličtině
Riding Club Valašsko, promotion, promotion materials, computer graphic, raster graphic, vector graphic, advertisement, communication, web pages, social networks.
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá propagací konkrétního Jezdeckého klubu Valašsko. Zaměřuje se především na formy a možnosti pro zlepšení propagace a komunikace s veřejností. Hlavním cílem je zviditelnit jezdecký klub široké veřejnosti a tím získat potenciální zákazníky. Navrhované a nové možnosti jsou odvozeny na základě analýzy současného stavu. Pro samotnou propagaci jsou navrženy propagační materiály zhotovené v grafických editorech. Důraz je kladen také na možnosti zlepšení komunikace v rámci sociálních sítí a webových stránek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the promotion of the Riding Club Valašsko. It focuses on the forms and possibilities for improving the promotion and communication with the pub-lic. The main aim is to make the riding club more visible for the general public and obtain potential customers. New and suggested possibilities are derived from the analysis of the current state. For the promotion, the promotion materials were designed by means of graphic editors. The emphasis is put on the possibility for improve the communication within the social network and web page.
Klíčová slova
Jezdecký klub Valašsko, propagace, propagační materiály, počítačová grafika, rastrová grafika, vektorová grafika, reklama, komunikace, webové stránky, sociální sítě.
Klíčová slova v angličtině
Riding Club Valašsko, promotion, promotion materials, computer graphic, raster graphic, vector graphic, advertisement, communication, web pages, social networks.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace vybraného jezdeckého klubu.
Navrhněte vhodné formy a možnosti propagace s cílem zviditelnit aktivity jezdeckého klubu široké veřejnosti.
Sesbírejte, popřípadě nafoťte, obrazový materiál a navrhněte propagační materiály.
Analyzujte a navrhněte možnosti zlepšení komunikace přes sociální sítě a webové stránky jezdeckého klubu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace vybraného jezdeckého klubu.
Navrhněte vhodné formy a možnosti propagace s cílem zviditelnit aktivity jezdeckého klubu široké veřejnosti.
Sesbírejte, popřípadě nafoťte, obrazový materiál a navrhněte propagační materiály.
Analyzujte a navrhněte možnosti zlepšení komunikace přes sociální sítě a webové stránky jezdeckého klubu.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Corey. Nejlepší triky pro Photoshop: vhodné pro Photoshop CC, CS6 i CS5. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 368 s. ISBN 978-80-251-4148-9.
HUGHES, John F. Computer graphics: principles and practice. 3rd ed. Upper Saddle River: Addison-Wesley, 2014, xlvii, 1209 s. ISBN 978-0-321-39952-6.
GLITSCHKA, Von. Vektory: základní výcvik. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 250 s. ISBN 978-80-251-4129-8.
DANNHOFEROVÁ, Jana. Velká kniha barev: kompletní průvodce pro grafiky, fotografy a designéry. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 352 s. ISBN 978-80-251-3785-7.
DOWNS, Simon. The graphic communication handbook. 1st ed. London: Routledge, 2012, xiv, 368 s. ISBN 978-0-415-55738-2.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 220 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-4061-4.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Corey. Nejlepší triky pro Photoshop: vhodné pro Photoshop CC, CS6 i CS5. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 368 s. ISBN 978-80-251-4148-9.
HUGHES, John F. Computer graphics: principles and practice. 3rd ed. Upper Saddle River: Addison-Wesley, 2014, xlvii, 1209 s. ISBN 978-0-321-39952-6.
GLITSCHKA, Von. Vektory: základní výcvik. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 250 s. ISBN 978-80-251-4129-8.
DANNHOFEROVÁ, Jana. Velká kniha barev: kompletní průvodce pro grafiky, fotografy a designéry. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 352 s. ISBN 978-80-251-3785-7.
DOWNS, Simon. The graphic communication handbook. 1st ed. London: Routledge, 2012, xiv, 368 s. ISBN 978-0-415-55738-2.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 220 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-4061-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v krátké prezentaci představila výsledky své bakalářské práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
dr. Sysala: Připomínka k obsahové (textové) náplni navrženého letáku. Pochvala grafické stránky.
Studentka na položené dotazy odpověděla a reagovala pohotově.