Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy.
Anotace v angličtině
This study examines the optimal form of content strategy which positively affects the con-versions. The purpose of the thesis is to present instructions how to create a truly valuable content with a help of content strategy. The theoretical part presents content marketing techniques and aspects of good content strategy. Each of the techniques will be validated by means of individual interviews. Another part is dedicated to designing of content strat-egy for the company running telecomunication business. The thesis reveals the number of essential analysis such as SEO, competitors, market analysis and intern marketing audit. Project part is content strategy plan which helps to fulfill designed KPIs.
Klíčová slova
content marketing, obsahový marketing, konverze
Klíčová slova v angličtině
content marketing, conversion
Rozsah průvodní práce
13 s., 5616 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy.
Anotace v angličtině
This study examines the optimal form of content strategy which positively affects the con-versions. The purpose of the thesis is to present instructions how to create a truly valuable content with a help of content strategy. The theoretical part presents content marketing techniques and aspects of good content strategy. Each of the techniques will be validated by means of individual interviews. Another part is dedicated to designing of content strat-egy for the company running telecomunication business. The thesis reveals the number of essential analysis such as SEO, competitors, market analysis and intern marketing audit. Project part is content strategy plan which helps to fulfill designed KPIs.
Klíčová slova
content marketing, obsahový marketing, konverze
Klíčová slova v angličtině
content marketing, conversion
Zásady pro vypracování
1. Vyhledejte a nastudujte relevantní literaturu pro zpracování tématu.
2. Odborné poznatky zpracujte a využijte v teoretické části. Vysvětlete problematiku webových konverzí a principy obsahového marketingu.
3. Definujte cíle práce a proveďte obsahovou analýzu pro vybranou společnost.
4. Na základě závěrů analýzy navrhněte obsahovou strategii pro danou firmu.
Zásady pro vypracování
1. Vyhledejte a nastudujte relevantní literaturu pro zpracování tématu.
2. Odborné poznatky zpracujte a využijte v teoretické části. Vysvětlete problematiku webových konverzí a principy obsahového marketingu.
3. Definujte cíle práce a proveďte obsahovou analýzu pro vybranou společnost.
4. Na základě závěrů analýzy navrhněte obsahovou strategii pro danou firmu.
Seznam doporučené literatury
How to Create Compelling Content: that Ranks Well in Search Engines [online]. Copyblogger Media, LLC, 2013.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing: Nakrmte internet svým obsahem. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
HANDLEY, Ann. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu. Olomouc: ANAG, 2014, 215 s. ISBN 978-80-7263-907-6.
The Moz Blog [online]. SEOmoz, Inc, 2016. Dostupné z: https://moz.com/blog
Content Marketing Institute [online]. Cleveland: UBM [cit. 2017-01-26]. Dostupné z: http://contentmarketinginstitute.com/
Seznam doporučené literatury
How to Create Compelling Content: that Ranks Well in Search Engines [online]. Copyblogger Media, LLC, 2013.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing: Nakrmte internet svým obsahem. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
HANDLEY, Ann. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu. Olomouc: ANAG, 2014, 215 s. ISBN 978-80-7263-907-6.
The Moz Blog [online]. SEOmoz, Inc, 2016. Dostupné z: https://moz.com/blog
Content Marketing Institute [online]. Cleveland: UBM [cit. 2017-01-26]. Dostupné z: http://contentmarketinginstitute.com/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Proč jste webové stránky společnosti XYZ neanalyzovala z hlediska návštěvnosti stejným nástrojem (Similarweb.com) jako stránky konkurentů?