Cilem diplomove prace je optimalizovat webove stranky spolecnosti POSHme.cz, tak aby byly v souladu s uzivatelskou pouzitelnosti. Teoreticka cast je zamerena hlavne na poznatky z online marketingu, na user experience a celkova nastaveni efektivniho webu. Dale pak take mapuje nastroje online komunikace, specifika fashion marketingu a chovani uzivatele na webu. Prakticka cast je konkretne zamerena na spolecnost POSHme.cz a nastavenim jejiho e-shopu. Stezejni casti je uzivatelske testovani webu spolecnosti a soucasti je i sekundarni vyzkum dat z nastroje Smartlook a Google Analytics. Nasleduje projektova cast, kde uz jsou konkretne zpracovany poznatky ze vsech provedenych vyzkumu.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to optimize website of company POSHme.cz, so it is user friendly. The theoretical part primary aims to apply the knowledge of online marketing to user experience and general effective website configuration. Further it maps online communication tools, fashion marketing specifics and user behavior on the website. Practical part is focused on the company POSHme.cz and its e-shop configuration. Key part consists of user testing of company website and also secondary research of data from Smartlook and Google Analytics tools. The following is project part, where findings from all the research are processed.
online marketing, online tools, internet marketing, user testing, Google analytics, Smartlook, web presentation, usability, user experience, fashion e-shop, fashion marketing
Rozsah průvodní práce
99s, (123263 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cilem diplomove prace je optimalizovat webove stranky spolecnosti POSHme.cz, tak aby byly v souladu s uzivatelskou pouzitelnosti. Teoreticka cast je zamerena hlavne na poznatky z online marketingu, na user experience a celkova nastaveni efektivniho webu. Dale pak take mapuje nastroje online komunikace, specifika fashion marketingu a chovani uzivatele na webu. Prakticka cast je konkretne zamerena na spolecnost POSHme.cz a nastavenim jejiho e-shopu. Stezejni casti je uzivatelske testovani webu spolecnosti a soucasti je i sekundarni vyzkum dat z nastroje Smartlook a Google Analytics. Nasleduje projektova cast, kde uz jsou konkretne zpracovany poznatky ze vsech provedenych vyzkumu.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to optimize website of company POSHme.cz, so it is user friendly. The theoretical part primary aims to apply the knowledge of online marketing to user experience and general effective website configuration. Further it maps online communication tools, fashion marketing specifics and user behavior on the website. Practical part is focused on the company POSHme.cz and its e-shop configuration. Key part consists of user testing of company website and also secondary research of data from Smartlook and Google Analytics tools. The following is project part, where findings from all the research are processed.
online marketing, online tools, internet marketing, user testing, Google analytics, Smartlook, web presentation, usability, user experience, fashion e-shop, fashion marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte nastavení webu, analýzám jeho použitelnosti a efektivity i specifikům fashion marketingu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její online marketing s důrazem na webovou prezentaci.
4. Na základě sekundární analýzy (nástroje Google Analytics a Smart Look) a uživatelského testování formulujte SWOT analýzu dosavadního nastavení webu.
5. Zpracujte projekt restrukturalizace webových stránek e-shopu včetně finanční, časové a personální náročnosti.
6. Formulujte závěry, doporučení, možnosti a limity projektu, zodpovězte výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte nastavení webu, analýzám jeho použitelnosti a efektivity i specifikům fashion marketingu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její online marketing s důrazem na webovou prezentaci.
4. Na základě sekundární analýzy (nástroje Google Analytics a Smart Look) a uživatelského testování formulujte SWOT analýzu dosavadního nastavení webu.
5. Zpracujte projekt restrukturalizace webových stránek e-shopu včetně finanční, časové a personální náročnosti.
6. Formulujte závěry, doporučení, možnosti a limity projektu, zodpovězte výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Přílohy volně vložené
DVD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent - dr. Soukalová):
1. Popište způsob výběru žen pro uživatelské testování.
Odpověď: Studentka zcela zodpověděla otázku.
2. Stručně a jasně formulujte dílčí závěry jednotlivých analýz tak, aby byly propojeny na návrh projektu.
Odpověď: Studentka nebyla schopna zodpovědět otázku a vysvětlit provázanost analýz a projektové části práce,
3. Na str. 15 uvádíte 3 typy webových projektů. Charakterizujte základní rozdíly mezi prvními dvěma.
Odpověď: Studentka zodpověděla otázku.
Práce obsahovala nedostatek zdrojů pro uchopení tématu (8 zdrojů), což neodpovídá standardům závěrečných prací. Projektová část byla zcela nedostatečná. Duplicita projektové a analytické části práce. Chyběly závěry analytické části a jejich interpretace. Komise doporučuje diplomovou práci dopracovat.