Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis contains target group analysis of Wood Style customers and proposal of advertising campaign. The theoretical part deals mainly with market segmentation and internet marketing. The practical part consists of analysis of Google Analytics data and a questionnaire survey. On the basis of the acquired knowledge, target customer segments are identified, their characteristics are described and their share in e-shop revenues is specified. The project part builds on the results obtained and contains recommendations for current online marketing activities and propsal of brand promotion campaign.
Klíčová slova
segmentace trhu, cílové skupiny, segmenty, tržní umístění, positioning, internetový marketing, e-mail marketing, online marketing, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
market segmentation, target groups, targeting, positioning, internet marketing, online marketing, e-mail marketing, Google Analytics
Rozsah průvodní práce
94 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky.
Anotace v angličtině
This diploma thesis contains target group analysis of Wood Style customers and proposal of advertising campaign. The theoretical part deals mainly with market segmentation and internet marketing. The practical part consists of analysis of Google Analytics data and a questionnaire survey. On the basis of the acquired knowledge, target customer segments are identified, their characteristics are described and their share in e-shop revenues is specified. The project part builds on the results obtained and contains recommendations for current online marketing activities and propsal of brand promotion campaign.
Klíčová slova
segmentace trhu, cílové skupiny, segmenty, tržní umístění, positioning, internetový marketing, e-mail marketing, online marketing, Google Analytics
Klíčová slova v angličtině
market segmentation, target groups, targeting, positioning, internet marketing, online marketing, e-mail marketing, Google Analytics
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte rešerši odborné literatury a internetových zdrojů týkajících se analýzy cílových skupin, segmentace zákazníků, digitálního marketingu a návrhu reklamní kampaně.
2. Specifikujte cíle, formulujte výzkumné otázky a navrhněte metodiku práce.
3. Realizujte výzkum a definujte cílové skupiny zákazníků, jejich charakteristiky a specifika. Získané poznatky využijte k návrhu komunikační strategie.
4. Navrhněte reklamní kampaň pro společnost Wood Style. Definujte kritická místa a rizika navrhovaného projektu.
5. Proveďte shrnutí výsledků práce a zhodnoťte její přínos.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části zpracujte rešerši odborné literatury a internetových zdrojů týkajících se analýzy cílových skupin, segmentace zákazníků, digitálního marketingu a návrhu reklamní kampaně.
2. Specifikujte cíle, formulujte výzkumné otázky a navrhněte metodiku práce.
3. Realizujte výzkum a definujte cílové skupiny zákazníků, jejich charakteristiky a specifika. Získané poznatky využijte k návrhu komunikační strategie.
4. Navrhněte reklamní kampaň pro společnost Wood Style. Definujte kritická místa a rizika navrhovaného projektu.
5. Proveďte shrnutí výsledků práce a zhodnoťte její přínos.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]. Brno: Computer Press, 2007, vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
ROWLES, Daniel. Digital branding: a complete step-by-step guide to strategy, tactics and measurement. London: Kogan Page, 2014, xi, 220. ISBN 978-0-7494-6995-5.
TUTEN, Tracy L. a Michael R. SOLOMON. Social media marketing. 2nd edition. Los Angeles: Sage, 2015, xiv, 332.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]. Brno: Computer Press, 2007, vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
ROWLES, Daniel. Digital branding: a complete step-by-step guide to strategy, tactics and measurement. London: Kogan Page, 2014, xi, 220. ISBN 978-0-7494-6995-5.
TUTEN, Tracy L. a Michael R. SOLOMON. Social media marketing. 2nd edition. Los Angeles: Sage, 2015, xiv, 332.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Charakterizujte segmenty (identifikované na str. 40-42) v kontextu lokality/krajů v ČR. Student plně odpověděl na položenou otázku. Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jaké komunikační nástroje či strategie byste zvolil pro získání starších potenciálních zákazníků? Student plně odpověděl na položenou otázku. Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Existuje možnost vyzkoušení si těchto produktů v rámci elektronické aplikace? Student plně odpověděl na položenou otázku. Student plně odpověděl na položenou otázku.