Diplomová práce se zabývá image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a soustředí se na roli lídra a manažerů v procesu formování vizí a hodnot. Popisuje prvky corporate identity a rozebírá dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou.
Praktická část této práce analyzuje image Městského divadla Zlín z pohledu návštěvníků a veřejnosti města Zlína a navazuje tak na bakalářskou práci s názvem Interní image Měst-ského divadla Zlín: Marketingová studie (Velešíková, 2015). Tato práce se také zabývá porovnáním výsledků z provedených výzkumů. Projektová část vychází z provedených výzkumů a zjištění prakticky aplikuje na návrhu komunikační kampaně pro Městské divadlo Zlín.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the role of leader and managerial section in the process of value and vision formation. This thesis also describes elements of corporate identity and focuses on the bilateral relation between marketing and culture.
The practical part of this thesis analyses image of the Zlín Municipal Theatre from the per-spective of the visitors and public of the Zlín and follows on from thesis named The Inter-nal Image of the Zlín Municipal Theatre: Marketing Study (Velešíková, 2015). This thesis focuses also on comparison of researches results. The project part based on research results and findings are practically applied on communication campaign for the Zlín Municipal Theatre.
Klíčová slova
image, korporátní identita, kultura, komunikace, Městské divadlo Zlín
Klíčová slova v angličtině
image, corporate identity, culture, communication, the Zlín Municipal Theatre
Rozsah průvodní práce
97 s. (158 579 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a soustředí se na roli lídra a manažerů v procesu formování vizí a hodnot. Popisuje prvky corporate identity a rozebírá dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou.
Praktická část této práce analyzuje image Městského divadla Zlín z pohledu návštěvníků a veřejnosti města Zlína a navazuje tak na bakalářskou práci s názvem Interní image Měst-ského divadla Zlín: Marketingová studie (Velešíková, 2015). Tato práce se také zabývá porovnáním výsledků z provedených výzkumů. Projektová část vychází z provedených výzkumů a zjištění prakticky aplikuje na návrhu komunikační kampaně pro Městské divadlo Zlín.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the role of leader and managerial section in the process of value and vision formation. This thesis also describes elements of corporate identity and focuses on the bilateral relation between marketing and culture.
The practical part of this thesis analyses image of the Zlín Municipal Theatre from the per-spective of the visitors and public of the Zlín and follows on from thesis named The Inter-nal Image of the Zlín Municipal Theatre: Marketing Study (Velešíková, 2015). This thesis focuses also on comparison of researches results. The project part based on research results and findings are practically applied on communication campaign for the Zlín Municipal Theatre.
Klíčová slova
image, korporátní identita, kultura, komunikace, Městské divadlo Zlín
Klíčová slova v angličtině
image, corporate identity, culture, communication, the Zlín Municipal Theatre
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Definujte cíl a metodologii práce. Stanovte výzkumné otázky.
3. Proveďte marketingový výzkum.
4. Poznatky z marketingového výzkumu prakticky aplikujte v projektové části.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Definujte cíl a metodologii práce. Stanovte výzkumné otázky.
3. Proveďte marketingový výzkum.
4. Poznatky z marketingového výzkumu prakticky aplikujte v projektové části.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-885-6.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2007-1.
NORTHOUSE, Peter Guy. Leadership: theory and practice. 6th ed. Los Angeles: Sage, c2013, xviii, 485 s. ISBN 978-1-4522-0340-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-885-6.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Praxe manažera. ISBN 978-80-251-2007-1.
NORTHOUSE, Peter Guy. Leadership: theory and practice. 6th ed. Los Angeles: Sage, c2013, xviii, 485 s. ISBN 978-1-4522-0340-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
" Otázka "Q1: Jaká je image Městského divadla Zlín z pohledu návštěvníků a veřejnosti?" představuje dvě otázky. Proč byly dány do jedné?
" Jak jste odlišila respondenty typu "návštěvníci" (divadla) a "představitelé veřejnosti"? Dá se předpokládat, že "představitelé veřejnosti" jsou také "návštěvníci" (divadla).
" Jak byl (podle jakých principů a norem) konstruován dotazník?
Studentka odpověděla na položené dotazy.