Bakalářská práce na téma Interní komunikace projektu Fashion Point analyzuje interní komunikaci projektu Fashion Point. Teoretická část se zabývá definováním pojmu komu-nikace, interní komunikace, public relations, interní public relations. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumná otázka. V praktické části je představen projekt Fashion Point a jeho tým. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum, zodpovězena výzkumná otázka a nachází se zde případná doporučení na zlepšení interní komunikace projektu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis called Internal Communication of Fashion Point analyses the internal communication of event Fashion Point. The thesis is devided into two parts. In the first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantation, trends and the most frequent problems. This part also sets goals and the research question. Second part analytical part consists of qualitative and quantitative research focused on internal communication of event Fashion Point. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research.
Klíčová slova
interní komunikace, nástroje interní komunikace, problémy interní komunikace, public relations, interní public relations
Klíčová slova v angličtině
internal communication, implemantation of internal communication, problems of internal communication, public relation, internal public relation
Rozsah průvodní práce
51 s. (92 538 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Interní komunikace projektu Fashion Point analyzuje interní komunikaci projektu Fashion Point. Teoretická část se zabývá definováním pojmu komu-nikace, interní komunikace, public relations, interní public relations. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumná otázka. V praktické části je představen projekt Fashion Point a jeho tým. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum, zodpovězena výzkumná otázka a nachází se zde případná doporučení na zlepšení interní komunikace projektu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis called Internal Communication of Fashion Point analyses the internal communication of event Fashion Point. The thesis is devided into two parts. In the first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantation, trends and the most frequent problems. This part also sets goals and the research question. Second part analytical part consists of qualitative and quantitative research focused on internal communication of event Fashion Point. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research.
Klíčová slova
interní komunikace, nástroje interní komunikace, problémy interní komunikace, public relations, interní public relations
Klíčová slova v angličtině
internal communication, implemantation of internal communication, problems of internal communication, public relation, internal public relation
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o komunikaci, public relations a interní komunikaci. Vymezte teoretická východiska k problematice interní komunikace, jejím nástrojům a využití.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný event a jeho interní komunikaci.
4. Proveďte kvantitativní a kvalitativní výzkum aktuální situace interní komunikace v týmu eventu.
5. Na základě výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu proveďte analýzu, ze které vyvoďte závěr a následná doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o komunikaci, public relations a interní komunikaci. Vymezte teoretická východiska k problematice interní komunikace, jejím nástrojům a využití.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný event a jeho interní komunikaci.
4. Proveďte kvantitativní a kvalitativní výzkum aktuální situace interní komunikace v týmu eventu.
5. Na základě výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu proveďte analýzu, ze které vyvoďte závěr a následná doporučení.
Seznam doporučené literatury
HLOUŠKOVÁ, Ivana, 1998. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-7169-550-5.
HOLÁ, Jana, c2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
JANDA, Patrik, c2004. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0781-0.
SPERANDIO, Sylvie, 2008. Účinná komunikace v zaměstnání: [pravidla ústního i písemného vyjadřování]. Praha: Portál, 120 s. ISBN 978-80-7367-360-4.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2008. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 254 s., [4] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-178-2.
Seznam doporučené literatury
HLOUŠKOVÁ, Ivana, 1998. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-7169-550-5.
HOLÁ, Jana, c2006. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
JANDA, Patrik, c2004. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0781-0.
SPERANDIO, Sylvie, 2008. Účinná komunikace v zaměstnání: [pravidla ústního i písemného vyjadřování]. Praha: Portál, 120 s. ISBN 978-80-7367-360-4.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ, 2008. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 254 s., [4] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-178-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké postupy je podle vás možné využít na osobních schůzkách, aby byly efektivní a smysluplné?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jakým způsobem je možné využít interní komunikaci k větší motivaci studentů, kteří na projektu pracují?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Vnímáte využívání hned tří nástrojů pro komunikaci jako výhodu nebo překážku?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.