Bakalárska práca sa zaoberá efektívnou internou komunikáciou vo vnútri projektových tímov, definuje študentské projektové prostredie a do hĺbky a z rôznych pohľadov analyzuje súčasný stav internej komunikácie projektov v portfóliu Komunikačnej Agentúry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with effective internal communication within the project teams, it defines the student project enviroment and and analyzes the current state of internal communication of projects in the portfolio of the Communication Agency in depth and from different perspectives
Bakalárska práca sa zaoberá efektívnou internou komunikáciou vo vnútri projektových tímov, definuje študentské projektové prostredie a do hĺbky a z rôznych pohľadov analyzuje súčasný stav internej komunikácie projektov v portfóliu Komunikačnej Agentúry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with effective internal communication within the project teams, it defines the student project enviroment and and analyzes the current state of internal communication of projects in the portfolio of the Communication Agency in depth and from different perspectives
1. Zpracujte teoretická východiska práce, definujte základní pojmy pomocí rešerše literatury.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Realizujte kvalitativní výzkum s projektovými manažery s cílem analyzovat interní komunikaci v rámci jednotlivých projektů Komunikační Agentury.
4. Na základě výsledků realizujte kvantitativní šetření s členy týmů a porovnejte odchylky.
5. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte vhodná doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce, definujte základní pojmy pomocí rešerše literatury.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Realizujte kvalitativní výzkum s projektovými manažery s cílem analyzovat interní komunikaci v rámci jednotlivých projektů Komunikační Agentury.
4. Na základě výsledků realizujte kvantitativní šetření s členy týmů a porovnejte odchylky.
5. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte vhodná doporučení.
Seznam doporučené literatury
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012. ISBN 978-80-7435-230-0
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost!. Praha: Siria, 2016, 125 s. ISBN 978-80-906367-0-5.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva a Jan DOLEŽAL. Řízení projektů I. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 140 s. ISBN 978-80-7318-990-7.
Seznam doporučené literatury
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012. ISBN 978-80-7435-230-0
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3
KOVAŘÍKOVÁ, Jarka. Interní komunikace je nutnost!. Praha: Siria, 2016, 125 s. ISBN 978-80-906367-0-5.
ŠVIRÁKOVÁ, Eva a Jan DOLEŽAL. Řízení projektů I. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 140 s. ISBN 978-80-7318-990-7.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké postupy navrhujete, aby byly interní schůzky efektivnější?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jak vidíte možnost centralizovat komunikaci do jednoho nástroje?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Píšete, že "Ďalej vyplýva, že členovia tímu niekedy dostávajú zadania, ktoré im nie sú jasné, aj keď si uvedomujú, že sa to od nich očakáva". Zjišťovala jste, zda mají týmy v rámci projektu standardizovaný brief, který se používá v reklamních agenturách?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
Na dodatečné otázky týkající se metodiky výzkumu využité v bakalářské práci studentka nedokázala adekvátně odpovědět.