Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy jsou navrženy možná rozšíření sales promotion značky ZetSet. V závěru je stanoven časový harmonogram a rozpočet těchto návrhů.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description of sales promotion. After the application of Porter´s model of five forces, PEST analysis and SWOT analysis, possible extensions of sales promotion of the brand ZetSet are suggested. At the end of this thesis, time schedule and cost estimate of these suggestions are set.
Sales promotion, mobile aplication, postcards, photobooks, conpetition, customers
Rozsah průvodní práce
89 s. (134 374 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy jsou navrženy možná rozšíření sales promotion značky ZetSet. V závěru je stanoven časový harmonogram a rozpočet těchto návrhů.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description of sales promotion. After the application of Porter´s model of five forces, PEST analysis and SWOT analysis, possible extensions of sales promotion of the brand ZetSet are suggested. At the end of this thesis, time schedule and cost estimate of these suggestions are set.
Sales promotion, mobile aplication, postcards, photobooks, conpetition, customers
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu v souvislosti s podporou prodeje a analýzou marketingového prostředí.
II. Praktická část
Představte společnost a značku ZetSet.
Proveďte analýzu marketingového prostředí.
Uveďte současné nástroje sales promotion značky ZetSet.
Navrhněte možnosti rozšíření sales promotion značky ZetSet.
Stanovte časový plán a rozpočet.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu v souvislosti s podporou prodeje a analýzou marketingového prostředí.
II. Praktická část
Představte společnost a značku ZetSet.
Proveďte analýzu marketingového prostředí.
Uveďte současné nástroje sales promotion značky ZetSet.
Navrhněte možnosti rozšíření sales promotion značky ZetSet.
Stanovte časový plán a rozpočet.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
LESÁKOVÁ, Dagmar a kol. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014. ISBN 978-80-89710-07-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Dotisk. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-868-9848-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
ZARRELLA, Dan. The Science of marketing: when to tweet, what to post, how to blog, and other proven strategies. USA: John Wiley, 2013. ISBN 978-1-118-13827-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
LESÁKOVÁ, Dagmar a kol. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014. ISBN 978-80-89710-07-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Dotisk. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-868-9848-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
ZARRELLA, Dan. The Science of marketing: when to tweet, what to post, how to blog, and other proven strategies. USA: John Wiley, 2013. ISBN 978-1-118-13827-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Oponent BP: 54 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Vzhledem k tomu, že znáte všechny produkty (značky) tiskárny Z STUDIO - jsou podle Vás Vaše návrhy uplatnitelné i pro jiné oblasti? (odpověděla zcela)
Ing. Petra Hanáková:
1. Který z uvedených návrhů v oblasti sales promotion považuje autorka pro danou značku za nejúčinnější? (odpověděla zcela)
2. Jaké další návrhy by autorka navrhla, pokud by nebyla limitována rozpočtem, tak jako v BP? (odpověděla zcela)
3. Autorka navrhuje komunikaci pomoci veletrhů zaměřených na cestovní ruch. Jakou cílovou skupinu a proč chce tímto způsobem oslovit? (odpověděla zcela)