Úkolem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení v oblasti komunikace mezi Městským divadlem Zlín a jeho publikem.
První část je zaměřena na teoretickou stránku marketingové komunikace a nástrojů komunikačního mixu.
Druhá část je praktická, kde je ukázáno současné využití jednotlivých části komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis is to suggest improvements in the communication between The City Theatre Zlín and its audience.
The first part focuses on the theoretical aspects of marketing communication and it represents communication mix tools.
The second, theoretical part, shows the nowadays application of communication mix tools.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, public relations, přímý marketing, podpora prodeje, osobní prodej, integrovaná marketingová komunikace, CRM, divadlo
Klíčová slova v angličtině
communication mix, advertising, public relations, direct marketing, sales promotion, personal sales, integrated marketing communication, customer relationship management, theatre
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení v oblasti komunikace mezi Městským divadlem Zlín a jeho publikem.
První část je zaměřena na teoretickou stránku marketingové komunikace a nástrojů komunikačního mixu.
Druhá část je praktická, kde je ukázáno současné využití jednotlivých části komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis is to suggest improvements in the communication between The City Theatre Zlín and its audience.
The first part focuses on the theoretical aspects of marketing communication and it represents communication mix tools.
The second, theoretical part, shows the nowadays application of communication mix tools.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, public relations, přímý marketing, podpora prodeje, osobní prodej, integrovaná marketingová komunikace, CRM, divadlo
Klíčová slova v angličtině
communication mix, advertising, public relations, direct marketing, sales promotion, personal sales, integrated marketing communication, customer relationship management, theatre
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci se specifikací na jednotlivé nástroje komunikačního mixu.
II. Praktická část
Představte ve stručnosti Městské divadlo Zlín.
Analyzujte jednotlivé složky komunikačního mixu.
Dle zjištěných výsledků analýzy navrhněte Městskému divadlu Zlín opatření pro efektivnější využití v oblasti komunikace s diváky a komunikačního mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci se specifikací na jednotlivé nástroje komunikačního mixu.
II. Praktická část
Představte ve stručnosti Městské divadlo Zlín.
Analyzujte jednotlivé složky komunikačního mixu.
Dle zjištěných výsledků analýzy navrhněte Městskému divadlu Zlín opatření pro efektivnější využití v oblasti komunikace s diváky a komunikačního mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0228-9.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN978-80-247-1359-5.
RAFI MOHAMMED.. [ET AL.]. Internet marketing: Building advantage in a networked economy. 2nd ed. Boston: McGraw Hill/Irwin MarketspaceU c2002. ISBN 0-07-253842-2.
Seznam doporučené literatury
CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0228-9.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, Philip a Kevin L. KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN978-80-247-1359-5.
RAFI MOHAMMED.. [ET AL.]. Internet marketing: Building advantage in a networked economy. 2nd ed. Boston: McGraw Hill/Irwin MarketspaceU c2002. ISBN 0-07-253842-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 30 bodů
MgA. Petr Michálek:
1. Jak se v poslední době změnila možnost sledování reakce u on-line marketingu? (odpověděla zcela)
2. Jak se podle Vás doplňují či naopak dublují festivaly Zaráz a Setkání/Stretnutie? (odpověděla zcela)
3. Jak podle Vás bude vypadat systém předplatného za deset let a jak byste se na to jako šéfka vnějších vztahů připravila? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Ve kterém roce bylo otevřeno současné Městské divadlo Zlín? Píšete, že sídlilo na Malé scéně až do r. 1990. (odpověděla zcela)
2. V čem spatřujete výhody, případně nevýhody, Městského divadla Zlín oproti Slováckému divadlu v Uherském hradišti? (odpověděla zcela)
3. Odkud jste čerpala podklady pro tabulku na str. 49? (odpověděla zcela)