Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují
a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií.
Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána jejich forma propagace a propagační cesty v současnosti.
Závěr práce stanovuje doporučení a návrhy, jak tuto komunikaci zlepšit.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis analyzes the way in which chosen galleries in Zlín promote and communicate with potencial visitors. The theoretical part explains the basic concepts neede to understand the thesis. These concepts are marketing, different aspects of the marketing and promotional mix and definitions of legal status of the chosen galleries in Zlin.
The practical part begins by describing the galleries themselves and their operations. The activities of the galleries are analalyzed later in the thesis as are their forms of marketing and contemporary promotional preferences.
The thesis concludes by recomending how to improve the current communication with the public.
Klíčová slova
marketing, propagace, návštěvník, galerie, komunikace, prostředky
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotion, visitor, gallery, communication, means and resources
Rozsah průvodní práce
62 s.(96 074 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují
a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií.
Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána jejich forma propagace a propagační cesty v současnosti.
Závěr práce stanovuje doporučení a návrhy, jak tuto komunikaci zlepšit.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis analyzes the way in which chosen galleries in Zlín promote and communicate with potencial visitors. The theoretical part explains the basic concepts neede to understand the thesis. These concepts are marketing, different aspects of the marketing and promotional mix and definitions of legal status of the chosen galleries in Zlin.
The practical part begins by describing the galleries themselves and their operations. The activities of the galleries are analalyzed later in the thesis as are their forms of marketing and contemporary promotional preferences.
The thesis concludes by recomending how to improve the current communication with the public.
Klíčová slova
marketing, propagace, návštěvník, galerie, komunikace, prostředky
Klíčová slova v angličtině
marketing, promotion, visitor, gallery, communication, means and resources
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu BP.
II. Praktická část
Zjistěte způsob financování propagace.
Zjistěte výši vynakládaných prostředků na propagaci.
Uveďte návrhy a opatření vedoucí ke zlepšení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu BP.
II. Praktická část
Zjistěte způsob financování propagace.
Zjistěte výši vynakládaných prostředků na propagaci.
Uveďte návrhy a opatření vedoucí ke zlepšení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s. 2004. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed.
Harlow: Pearson. 2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingové komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s. 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Sborník statí o kultuře v letech 2010 - 2014. Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu. 2016. ISBN 978-80-7068-303-3.
TELIS, Gerard J.. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s. 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s. 2004. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed.
Harlow: Pearson. 2014. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingové komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s. 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Sborník statí o kultuře v letech 2010 - 2014. Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu. 2016. ISBN 978-80-7068-303-3.
TELIS, Gerard J.. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s. 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 b.
Oponent BP: 33 b.
Mgr. Michaela Doleželová:
1. Práce přináší doporučení pro jednotlivé galerie, jak změnit financování i přístup v oblasti propagace. Pokud by galerie aplikovaly doporučení, po jaké době a jakými metodami by autor doporučil sledovat dopady změn? (odpověděl zcela)
2. Jaký vývoj očekává autor v oblasti personalizace reklamy? (odpověděl zcela)
3. Teoretické i praktické práce se dnes začínají věnovat dopadům informačního spamu na veřejný prostor. Jakou regulaci by autor doporučil pro reklamu ve veřejném prostoru (omezení tematické, s ohledem na plochu sdělení, omezení časové, neomezoval by...)? (odpověděl zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Podle jakého kritéria jste vybíral právě uvedené galerie pro analýzu v BP? (odpověděl zcela)
2. Dal by se využít k propagaci činnosti galerií i některý veletrh? (odpověděl zcela)
3. Zkuste stanovit u každé Vámi analyzované galerie její konkurenční výhodu. (odpověděl zcela)
4. Vytvořte rozpočet propagačního mixu pro galerii, která by dle Vašeho názoru mohla oslovit Vaši generaci. (odpověděl zcela)