Bakalářská práce na téma Management dopravní výchovy popisuje stávající stav dopravní výchovy, popisuje dopravní výuku a subjekty, které ji provádí. Dělí děti a mládež do jednotlivých kategorií. Blíže se zaobírá praxí u Městské policie Brno. Podle statistiky praktické zkoušky ukazuje problematická místa a hledá doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's work on Management of Traffic education describes the current state of traffic education, describes traffic education and the subjects that carry it. It divides children and youth into individual categories. The practice is closer to the Municipal Police in Brno. Practical exam statistics show problematic places and seek recommendations for improvement.
Klíčová slova
Dopravní výchova, management
Klíčová slova v angličtině
Traffic education, management
Rozsah průvodní práce
73s
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Management dopravní výchovy popisuje stávající stav dopravní výchovy, popisuje dopravní výuku a subjekty, které ji provádí. Dělí děti a mládež do jednotlivých kategorií. Blíže se zaobírá praxí u Městské policie Brno. Podle statistiky praktické zkoušky ukazuje problematická místa a hledá doporučení ke zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's work on Management of Traffic education describes the current state of traffic education, describes traffic education and the subjects that carry it. It divides children and youth into individual categories. The practice is closer to the Municipal Police in Brno. Practical exam statistics show problematic places and seek recommendations for improvement.
Klíčová slova
Dopravní výchova, management
Klíčová slova v angličtině
Traffic education, management
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice dopravní výchovy.
Popište a analyzujte současný stav dopravní výuky v ČR.
Zpracujte výsledky šetření.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zkvalitnění dopravní výchovy.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice dopravní výchovy.
Popište a analyzujte současný stav dopravní výuky v ČR.
Zpracujte výsledky šetření.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zkvalitnění dopravní výchovy.
Seznam doporučené literatury
[1] DĚCKÝ, Jan, 2013. Doprava a systémy dopravní výchovy 1. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-6367-9. \vsp{1,5mm}
[2] SMEJKAL, Vladimír a Karel RAIS, 2013. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4644-9. \vsp{1,5mm}
[3] STOJAN, Mojmír, 2009. Škola a zdraví 21: aktuální otázky dopravní výchovy. Brno: Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD. ISBN 978-80-210-5125-6. \vsp{1,5mm}
[4] STOJAN, Mojmír, 2008. Dopravní výchova dětí a mládeže jako jeden z pilířů ochrany zdraví a prevence úrazů. Brno: MSD. ISBN 978-80-7392-078-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] DĚCKÝ, Jan, 2013. Doprava a systémy dopravní výchovy 1. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-6367-9. \vsp{1,5mm}
[2] SMEJKAL, Vladimír a Karel RAIS, 2013. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4644-9. \vsp{1,5mm}
[3] STOJAN, Mojmír, 2009. Škola a zdraví 21: aktuální otázky dopravní výchovy. Brno: Masarykova univerzita ve spolupráci s MSD. ISBN 978-80-210-5125-6. \vsp{1,5mm}
[4] STOJAN, Mojmír, 2008. Dopravní výchova dětí a mládeže jako jeden z pilířů ochrany zdraví a prevence úrazů. Brno: MSD. ISBN 978-80-7392-078-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.
oponent: JUDr. Jaromír Maňásek
otázky vedoucího: (zodpovězeno zcela, zodpovězeno částečně, nezodpovězeno)
otázky oponenta: Mělo by být po celé republice mnohem více dopravních hřišť, například i při samotných školách? Měly by v tomto stát, kraje a zejména obce učinit více? Třebaže opět platí, že jde v dnešní době v této zemi tzv. hlavně o peníze. - zodpovězeno zcela
Další otázky:
Ing. Slavomíra Vargová, Ph.D. - Co je přínosem Vaší práce? Co jste vytvořil? - zodpovězeno zcela
Ing. Slavomíra Vargová, Ph.D. - Na základě jakého kritéria jste vybíral žáky? - zodpovězeno zcela
Ing. Slavomíra Vargová, Ph.D. - Z jakého celkového počtu je vybrán vzorek 500 žáků? - zodpovězeno zcela
Ing. Eva Hoke, Ph.D. - Co vás motivovalo k zahájení tohoto výzkumu (5 let zpět)? - zodpovězeno zcela