Hlavním cílem diplomové práce je rozšíření sociálních sluţeb v organizaci Letokruhy, o.p.s. První kapitola teoretické části je věnována podnikatelskému plánu. Zde je popsána jeho charakteristika a struktura. Podnikatelský plán se vytváří jak při zakládání firmy, tak při jejím rozšíření. Následující kapitola pojednává o neziskových organizacích a moţnostech financování. Třetí kapitola je nejrozsáhlejší, jsou zde popsány sociální sluţby, rozdělení a druhy. Následuje kapitola o terénních pečovatelských sluţbách a analýze prostředí organizace. Začátek praktické části je věnován charakteristice dané organizace. Poté jsou aplikovány jednotlivé analýzy do praxe SLEPT analýza, 7P marketingového mixu, model 7S McKinley a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je v poslední části diplomové práce vypracován projekt na rozšíření sociálních sluţeb dané organizace. Tuto část uzavírají analýzy časová, nákladová a riziková.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is the expansion of social services in the institution Letokruhy, Inc. The first chapter of theoretical part is devoted to the business plan where is described its characterics and structure. The business plan is drawn up when a company is establishing and expanding. The next chapter deals with non-profit institution and funding possibilities. The third chapter is the most extensive, there are described social services divisions and types. The following chapter is about field care services where it analyses the institution's enviroment. The beginning of the practical part is devoted to Letokruhy, Inc. Then the particular analyses are put in place: SLEPT analysis, 7P marketing mix, 7S McKinley model and SWOT analysis. Based on these analyses is elaborated a project for expanding the social services of this institution. This part concludes time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
sociální sluţby, SLEPT analýza, analýza, 7P marketingového mixu, nezisková organizace, podnikatelský plán
Klíčová slova v angličtině
Social services, SLEPT analysis, 7P marketing mix, non-profit institution, business plan
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je rozšíření sociálních sluţeb v organizaci Letokruhy, o.p.s. První kapitola teoretické části je věnována podnikatelskému plánu. Zde je popsána jeho charakteristika a struktura. Podnikatelský plán se vytváří jak při zakládání firmy, tak při jejím rozšíření. Následující kapitola pojednává o neziskových organizacích a moţnostech financování. Třetí kapitola je nejrozsáhlejší, jsou zde popsány sociální sluţby, rozdělení a druhy. Následuje kapitola o terénních pečovatelských sluţbách a analýze prostředí organizace. Začátek praktické části je věnován charakteristice dané organizace. Poté jsou aplikovány jednotlivé analýzy do praxe SLEPT analýza, 7P marketingového mixu, model 7S McKinley a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je v poslední části diplomové práce vypracován projekt na rozšíření sociálních sluţeb dané organizace. Tuto část uzavírají analýzy časová, nákladová a riziková.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is the expansion of social services in the institution Letokruhy, Inc. The first chapter of theoretical part is devoted to the business plan where is described its characterics and structure. The business plan is drawn up when a company is establishing and expanding. The next chapter deals with non-profit institution and funding possibilities. The third chapter is the most extensive, there are described social services divisions and types. The following chapter is about field care services where it analyses the institution's enviroment. The beginning of the practical part is devoted to Letokruhy, Inc. Then the particular analyses are put in place: SLEPT analysis, 7P marketing mix, 7S McKinley model and SWOT analysis. Based on these analyses is elaborated a project for expanding the social services of this institution. This part concludes time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
sociální sluţby, SLEPT analýza, analýza, 7P marketingového mixu, nezisková organizace, podnikatelský plán
Klíčová slova v angličtině
Social services, SLEPT analysis, 7P marketing mix, non-profit institution, business plan
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární průzkum vztahující se k oblasti rozšíření podniku, neziskových organizací a sociálních služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav organizace Letokruhy o.p.s.
Navrhněte projekt na rozšíření sociálních služeb organizace Letokruhy o.p.s.
Zhodnoťte navržený projekt z pohledu jeho implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární průzkum vztahující se k oblasti rozšíření podniku, neziskových organizací a sociálních služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav organizace Letokruhy o.p.s.
Navrhněte projekt na rozšíření sociálních služeb organizace Letokruhy o.p.s.
Zhodnoťte navržený projekt z pohledu jeho implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BANKS, Sarah. Ethics and Values in Social Work. 4st ed. United Kingdom: Palgrave MacMillan, 2012, 304 s. ISBN 0230300170.
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
LARKIN, Mary. Social aspects of health, illness and healthcare. 1st ed. United Kingdom: Open University Press, 2011, 280 s. ISBN 9780335236626.
MATOUŠEK, Oldřich. Sociální služby: legislativa, ekonomika, plánování, hodnocení. 2. vyd. Praha: Portál, 2011, 194 s. ISBN 978-80-262-0041-3.
Seznam doporučené literatury
BANKS, Sarah. Ethics and Values in Social Work. 4st ed. United Kingdom: Palgrave MacMillan, 2012, 304 s. ISBN 0230300170.
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea servis, 2014, 103 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
LARKIN, Mary. Social aspects of health, illness and healthcare. 1st ed. United Kingdom: Open University Press, 2011, 280 s. ISBN 9780335236626.
MATOUŠEK, Oldřich. Sociální služby: legislativa, ekonomika, plánování, hodnocení. 2. vyd. Praha: Portál, 2011, 194 s. ISBN 978-80-262-0041-3.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Monika Horáková, Ph.D. 22 b
1) Vysvětlete, jaký je hlavní a vedlejší cíl Vaší práce, jaké metody byly v práci využity? částečně zodpovězeno
2) V případě, že organizace nedostane dotaci z MPSV v takové výši, jaké jsou alternativní zdroje financování? zcela zodpovězeno
3) Dle jakých kritérií bude postupováno v případě vysokého zájmu o umístnění v domovu pro seniory? zcela zodpovězeno
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. 15 b
1. Proč se jeví vhodnější sídlo společnosti ve Valašské Polance než ve Vsetíně? zcela zodpovězeno
2. Jak bude zajištěn nábor nových pracovníků pro rozšíření poskytovaných služeb? zcela zodpovězeno
Dr. Staňková
konkurenční analýza - částečně zodpovězeno
Dr. Papadaki
bod zvratu - částečně zodpodvězeno