Cílem této práce bylo zlepšení procesu řízení zákaznické objednávky ve společnosti Austin Detonator s.r.o. Podstatou řešení bylo analyzování současného stavu procesu pomocí pro-cesní analýzy, časové analýzy PERT, analýzy rizik a analýzy nákladů. Získaná data ze jmenovaných analýz byla sumarizována do SWOT analýzy. V práci byla navržena řešení nedostatků procesu a možnosti jeho zlepšení v podobě konkrétních možností v rámci jednotlivých činností. Přínosem této práce je zmapování zkoumaného procesu, zpřehlednění jeho činností, funkcí a návazností a v případě implementace změn zkrácení časové i ná-kladové náročnosti procesu a jeho celkové procesní zjednodušení.
Anotace v angličtině
The aim of this work was to improve the customer order management process at Austin Detonator s.r.o. The essence of the solution was to analyze the current state of the process by means of process analysis, PERT time analysis, risk analysis and cost analysis. The data obtained from the above analyzes was summarized with SWOT analysis. The work has been designed to solve the shortcomings of the process and the possibilities of its im-provement in the form of concrete possibilities within individual activities. The contribution of this work is the mapping of the process under review, the clarification of its activities, functions and continuity, and in the case of implementation of changes the shortening of the time and cost demanding process and its overall process simplification.
Time analysis PERT, cost analysis, process analysis, process management, risk analysis
Rozsah průvodní práce
98 s., přílohy 6 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce bylo zlepšení procesu řízení zákaznické objednávky ve společnosti Austin Detonator s.r.o. Podstatou řešení bylo analyzování současného stavu procesu pomocí pro-cesní analýzy, časové analýzy PERT, analýzy rizik a analýzy nákladů. Získaná data ze jmenovaných analýz byla sumarizována do SWOT analýzy. V práci byla navržena řešení nedostatků procesu a možnosti jeho zlepšení v podobě konkrétních možností v rámci jednotlivých činností. Přínosem této práce je zmapování zkoumaného procesu, zpřehlednění jeho činností, funkcí a návazností a v případě implementace změn zkrácení časové i ná-kladové náročnosti procesu a jeho celkové procesní zjednodušení.
Anotace v angličtině
The aim of this work was to improve the customer order management process at Austin Detonator s.r.o. The essence of the solution was to analyze the current state of the process by means of process analysis, PERT time analysis, risk analysis and cost analysis. The data obtained from the above analyzes was summarized with SWOT analysis. The work has been designed to solve the shortcomings of the process and the possibilities of its im-provement in the form of concrete possibilities within individual activities. The contribution of this work is the mapping of the process under review, the clarification of its activities, functions and continuity, and in the case of implementation of changes the shortening of the time and cost demanding process and its overall process simplification.
Time analysis PERT, cost analysis, process analysis, process management, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k procesnímu řízení v průmyslovém podniku a business process reengineeringu.
Praktická část
Popište a analyzujte stav současného procesu řízení zákaznické objednávky ve firmě Austin Detonator s.r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt inovovaného procesu řízení zákaznické objednávky ve vybrané firmě.
Vyhodnoťte náklady na inovaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k procesnímu řízení v průmyslovém podniku a business process reengineeringu.
Praktická část
Popište a analyzujte stav současného procesu řízení zákaznické objednávky ve firmě Austin Detonator s.r.o.
Na základě analýzy vytvořte projekt inovovaného procesu řízení zákaznické objednávky ve vybrané firmě.
Vyhodnoťte náklady na inovaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAUER, M. Kaizen: cesta ke štíhlé a flexibilní firmě. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 193 s. ISBN 978-80-265-0029-2.
ČUJAN, Z. a MÁLEK, Z. Výrobní a obchodní logistika. 1. Vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008, 200 s. ISBN 978-80-7318-730-9.
JESTON, J. a J. NELIS. Business process management: practical guidelines to successful implementations. 3rd ed. London: Routledge, 2014, 652 s. ISBN 978-0-415-64176-0.
LIKER, J. K. The Toyota way: 14 management principles from the world's greatest manufacturer. 1st ed. New York: McGraw-Hill, c2004, 330 s. ISBN 0-07-139231-9.
SVOZILOVÁ, A. Zlepšování podnikových procesů. 1. Vyd. Praha: Grada, 2011, 223 s. ISBN 978-80-247-3938-0.
Seznam doporučené literatury
BAUER, M. Kaizen: cesta ke štíhlé a flexibilní firmě. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 193 s. ISBN 978-80-265-0029-2.
ČUJAN, Z. a MÁLEK, Z. Výrobní a obchodní logistika. 1. Vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008, 200 s. ISBN 978-80-7318-730-9.
JESTON, J. a J. NELIS. Business process management: practical guidelines to successful implementations. 3rd ed. London: Routledge, 2014, 652 s. ISBN 978-0-415-64176-0.
LIKER, J. K. The Toyota way: 14 management principles from the world's greatest manufacturer. 1st ed. New York: McGraw-Hill, c2004, 330 s. ISBN 0-07-139231-9.
SVOZILOVÁ, A. Zlepšování podnikových procesů. 1. Vyd. Praha: Grada, 2011, 223 s. ISBN 978-80-247-3938-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Vydra, 25 b.
Jak lépe komunikovat se zákazníkem, aby jeho objednávka odpovídala požadavkům Vaší společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
Lze nahradit současný systém zápisu zákaznických objednávek (sloučení několika tabulek) do jednoho systému? Lze odhadnout náklady a případné přínosy? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Kozák, 26 b.
Jaký je rozdíl mezi výzkumem a průzkumem (s. 12)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Je navržený projekt realizovatelný z hlediska nákladů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Byla spočítána návratnost investice do projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Vydrová:
Vy pracujete v dané společnosti? Můžete říct, kolik % za den by Vám mohl navržený projekt ušetřit? ZODPOVĚZENO ZCELA