Cílem této bakalářské bylo vytvoření podnikatelského plánu pro kosmetickou společnost. Na toto téma bylo nahlíženo z teoretického a praktického hlediska. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy z prostředí podnikání a jsou zde také popsány základní části podnikatelského plánu. V praktické části je pak sestaven samotný podnikatelský plán pro společnost Fialka, ve kterém jsou podrobně definovány části jako například základní popis společnosti a nabízených produktů, marketingový plán, finanční plán či operační plán. Nechybí zde ani závěrečné vymezení možných risků a jejich evaluace. Cílem práce je vytvořit reálný podnikatelský plan pro kosmetickou společnost na základě provedených analýz.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis was to create a business plan for the cosmetic company. The topic was described from the practical and theoretical perspective. The theoretical part focuses on basic terms of business environment and there are also described essential parts of the business plan. In the practical part, there is compiled the business plan for a new company Fialka. There are defined parts of the business plan, such as the basic description of the company and offered products, the marketing plan, the financial plan or the operational plan. There are also concluded possible risks and their evaluation. The aim of this thesis is to create the real business plan for the cosmetic company on the base of accomplished analyses.
Klíčová slova
podnikatelský plán, podnik, kosmetická společnost
Klíčová slova v angličtině
business plan, enterprise, cosmetic company
Rozsah průvodní práce
62 s. (102 871)
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské bylo vytvoření podnikatelského plánu pro kosmetickou společnost. Na toto téma bylo nahlíženo z teoretického a praktického hlediska. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy z prostředí podnikání a jsou zde také popsány základní části podnikatelského plánu. V praktické části je pak sestaven samotný podnikatelský plán pro společnost Fialka, ve kterém jsou podrobně definovány části jako například základní popis společnosti a nabízených produktů, marketingový plán, finanční plán či operační plán. Nechybí zde ani závěrečné vymezení možných risků a jejich evaluace. Cílem práce je vytvořit reálný podnikatelský plan pro kosmetickou společnost na základě provedených analýz.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis was to create a business plan for the cosmetic company. The topic was described from the practical and theoretical perspective. The theoretical part focuses on basic terms of business environment and there are also described essential parts of the business plan. In the practical part, there is compiled the business plan for a new company Fialka. There are defined parts of the business plan, such as the basic description of the company and offered products, the marketing plan, the financial plan or the operational plan. There are also concluded possible risks and their evaluation. The aim of this thesis is to create the real business plan for the cosmetic company on the base of accomplished analyses.
Klíčová slova
podnikatelský plán, podnik, kosmetická společnost
Klíčová slova v angličtině
business plan, enterprise, cosmetic company
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše zaměřené na založení podniku a tvorbu podnikatelského plánu
Analýza podnikatelského prostředí a relevantního trhu
Vytvoření konkrétního podnikatelského plánu pro založení společnosti Fialka s. r. o.
Definice omezení předloženého plánu a zhodnocení potenciálních rizik při jeho aplikaci
Zhodnocení projektu a formulace závěru práce
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše zaměřené na založení podniku a tvorbu podnikatelského plánu
Analýza podnikatelského prostředí a relevantního trhu
Vytvoření konkrétního podnikatelského plánu pro založení společnosti Fialka s. r. o.
Definice omezení předloženého plánu a zhodnocení potenciálních rizik při jeho aplikaci
Zhodnocení projektu a formulace závěru práce
Seznam doporučené literatury
Červený, Radim. 2014. Business plán: Krok za krokem. Prague: C. H. Beck.
Finch, Brian. 2010. How to Write a Business Plan. 3rd ed. London: Kogan Page.
McKeever, Mike P. 2012. How to Write a Business Plan. Berkeley: Nolo.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání. Prague: Grada
Synek, Miloslav, and Eva Kislingerová. 2010. Podniková ekonomika. Prague: C. H. Beck.
Seznam doporučené literatury
Červený, Radim. 2014. Business plán: Krok za krokem. Prague: C. H. Beck.
Finch, Brian. 2010. How to Write a Business Plan. 3rd ed. London: Kogan Page.
McKeever, Mike P. 2012. How to Write a Business Plan. Berkeley: Nolo.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání. Prague: Grada
Synek, Miloslav, and Eva Kislingerová. 2010. Podniková ekonomika. Prague: C. H. Beck.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Q: Why does your enterprise prefer outsourcing of production and cooperates with supplier ACE Trade, s.r.o.? Describe the benefits of this approach.
A: It would not be too risky, at the start we realize the biz is not profitable and
We would obtain multiple suppliers and products as well as certificate from ACE trade.
Q: What results did you get from the questionnaire survey?
A: The outcomes are noted in charts. I really wanted to know what products they are interested in.
I have included them - but only in one paragraph.
Q: That is not enough, one paragraph. Did you try to evaluate the price of the product? Bod zvratu?
A: No, I did not.
Q: How did you set the prices?
A: I found prices on ACE Trade web site and used that. And calculations. I compared it with the questionnaire
as well.
Q: Did you show them the product as well as the price?
A: Only the product. But not the price. That was a mistake.