Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji na charakteristiku společnosti, metodiku výzkumu a samotnou analýzu aktuální spokojenosti zákazníků. V závěru bakalářské práce jsou popsány doporučení a návrhy, které by měly pomoct ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. This thesis is divided into two parts. The first part of the thesis, which is theoretical, describes a customer and the importance of a customer for a company. Moreover, the theoretical part also deals with topics such as customer satisfaction, monitoring of customer satisfaction, marketing mix, and marketing research. The practical part focuses on the description of the company, the research methodology, a questionnaire and the analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company. In the end of the thesis were proposed recommendations and suggestions which should help increase customer satisfaction.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji na charakteristiku společnosti, metodiku výzkumu a samotnou analýzu aktuální spokojenosti zákazníků. V závěru bakalářské práce jsou popsány doporučení a návrhy, které by měly pomoct ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. This thesis is divided into two parts. The first part of the thesis, which is theoretical, describes a customer and the importance of a customer for a company. Moreover, the theoretical part also deals with topics such as customer satisfaction, monitoring of customer satisfaction, marketing mix, and marketing research. The practical part focuses on the description of the company, the research methodology, a questionnaire and the analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company. In the end of the thesis were proposed recommendations and suggestions which should help increase customer satisfaction.
Shromáždění materiálů k tématu
Studium odborné literatury a formulace cílů práce
Provedení dotazníkového šetření
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s.
Shrnutí výsledků analýzy, formulace doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
Zásady pro vypracování
Shromáždění materiálů k tématu
Studium odborné literatury a formulace cílů práce
Provedení dotazníkového šetření
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s.
Shrnutí výsledků analýzy, formulace doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
Seznam doporučené literatury
Babin, Barry J., and Eric G. Harris. 2016. CB: Consumer Behavior. 7th ed. Boston: Cengage Learning.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2016. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.
Kozel, Roman, Lenka Mynářová, and Hana Svobodová. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Prague: Grada.
Oliver, Richard L. 2010. Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer. 2nd ed. Armonk, NY: M.E. Sharpe.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q: Who is the target customer of the company? Who does the company want them to be? A: Local people and tourists, people spending their time in caffes and winaries.
Q: How did the owners respond to your research? Have they implemented any of your suggestions yet? A: Very happy, they face a strong competition, introduced new leaflets, and are planning practical training for their employees. Some ideas have already been implemented.