Účelem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského záměru pro restauraci
Jedlíkovo. Restaurace se snaží zaujmout neotřelým konceptem, kdy si zákazník zakoupí
lístek na neomezenou spotřebu jídla. V teoretické části práce jsou mimo jiné popsány a
vysvětleny základní formy jak se dá v Česku podnikat. Dále jsou také analyzovány klíčové
části podnikatelského záměru. V praktické části je použita struktura z teoretické části a
vypracován podnikatelský záměr pro restauraci Jedlíkovo. Cílem práce je vytvoření
podnikatelského záměru a posouzení jeho realizovatelnosti.
Anotace v angličtině
The purpose of this Bachelor thesis is to produce a business plan for Jedlíkovo
restaurant. The restaurant uses an unusual concept when a customer pays once and eats an
unlimited amount of food. The theoretical part describes legal forms of companies in the
Czech Republic and the structure of a business plan. The structure of a business plan from
the theoretical part is also used in the practical part to produce a business plan. The aim of
this Bachelor thesis is to create a business plan and assess its feasibility.
Klíčová slova
podnikatelský plán, marketingový mix, restaurace, analýza konkurence,
finanční analýza, podnikání
Klíčová slova v angličtině
business plan, marketing mix, restaurant, analysis of competition, financial analysis, entrepreneurship
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
AN
Anotace
Účelem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského záměru pro restauraci
Jedlíkovo. Restaurace se snaží zaujmout neotřelým konceptem, kdy si zákazník zakoupí
lístek na neomezenou spotřebu jídla. V teoretické části práce jsou mimo jiné popsány a
vysvětleny základní formy jak se dá v Česku podnikat. Dále jsou také analyzovány klíčové
části podnikatelského záměru. V praktické části je použita struktura z teoretické části a
vypracován podnikatelský záměr pro restauraci Jedlíkovo. Cílem práce je vytvoření
podnikatelského záměru a posouzení jeho realizovatelnosti.
Anotace v angličtině
The purpose of this Bachelor thesis is to produce a business plan for Jedlíkovo
restaurant. The restaurant uses an unusual concept when a customer pays once and eats an
unlimited amount of food. The theoretical part describes legal forms of companies in the
Czech Republic and the structure of a business plan. The structure of a business plan from
the theoretical part is also used in the practical part to produce a business plan. The aim of
this Bachelor thesis is to create a business plan and assess its feasibility.
Klíčová slova
podnikatelský plán, marketingový mix, restaurace, analýza konkurence,
finanční analýza, podnikání
Klíčová slova v angličtině
business plan, marketing mix, restaurant, analysis of competition, financial analysis, entrepreneurship
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše zaměřené na založení podniku a tvorbu podnikatelského plánu
Analýza konkurence a segmentace trhu
Sestavení marketingové strategie pro gastronomické zařízení
Vytvoření podnikatelského plánu
Shrnutí poznatků a vyvození závěru bakalářské práce
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše zaměřené na založení podniku a tvorbu podnikatelského plánu
Analýza konkurence a segmentace trhu
Sestavení marketingové strategie pro gastronomické zařízení
Vytvoření podnikatelského plánu
Shrnutí poznatků a vyvození závěru bakalářské práce
Seznam doporučené literatury
Abrams, Rhonda. 2014. Successful Business Plan: Secrets and Strategies. 6th ed. Palo Alto: Planning Shop.
Finch, Brian. 2010. How to Write a Business Plan. 3rd ed. London: Kogan Page.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2014. Principles of Marketing. 15th ed. Harlow: Pearson Education.
MacKenzie, Ian. 2010. English for Business Studies. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání. Prague: Grada.
Seznam doporučené literatury
Abrams, Rhonda. 2014. Successful Business Plan: Secrets and Strategies. 6th ed. Palo Alto: Planning Shop.
Finch, Brian. 2010. How to Write a Business Plan. 3rd ed. London: Kogan Page.
Kotler, Philip, and Gary Armstrong. 2014. Principles of Marketing. 15th ed. Harlow: Pearson Education.
MacKenzie, Ian. 2010. English for Business Studies. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání. Prague: Grada.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Q: What will you do if you are wrong with these calculations?
A: As I mentioned, the EAT in the pesimistic variant are 150000 CZK, so there is enough room to decrease the revenue.
Q: How much decrease in percentage?
A: 50 percent.
Q: Are you thinking of the region? 350 CZK is quite a lot of money.
A: There is a group of people who do not count money. There are people who do not think 350 CZK is a lot of money. You also take your children and also, they don't go there every day.
Q: A co zbytky?
A: Zas tak jsem o tom nepřemýšel. Lidé většinou chodí na menší porce a pak si přidávají.
Q: Logo firmy: chybí tam čárka ve větě. Je za tím nějaký úmysl?
A: Aby to nebylo oddělené, aby to bylo jedno jako slogan.