Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro marketing firmy ALDO s.r.o. Hlavním cílem je analyzovat možnosti, které tato sociální síť firmám nabízí a navrhnout jejich konkrétní využití vybranou firmou. V rámci řešení byly stanoveny cíle, které chce firma svými aktivitami na Facebooku sledovat. Aby působení firmy na Facebooku zapadalo do koncepce celého jejího marketingu, byly popsány i dosavadní marketingové aktivity firmy. Dále byla pozorována a analyzována aktivita partnerů a konkurence. V rámci práce bylo pro firmu navrženo konkrétní využití, které navazovalo na současný online marketing firmy a vycházelo i z aktivity konkurentů. Návrhy využití sestávaly z obsahové strategie a inzerce. Tyto návrhy byly firmou uvítány a ověřeny v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on Facebook Marketing and its utilization for the Aldo s.r.o. company. Its main purpose is to analyze possibilities, which is this social media offering to companies and to suggest its specific use for chosen company. There were goals set in the process, which this company wants to follow with its activities on Facebook. existing Marketing activities of the company from the past were described, to make its existence on Facebook fit in the conception of its entire marketing. Then the activity of partners and competition was observed and analyzed. The thesis included suggesting specific utilization for the company, which followed up with existing online marketing of the company and was also based on competition's activity. Suggestions of utilization were consist of content strategy and advertising. These suggestions were welcomed and used by the company.
Klíčová slova
Online marketing, Sociální sítě, Facebook, Reklama, Internet, E-shop
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, Social networks, Facebook, Advertisement, Internet, E-shop
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro marketing firmy ALDO s.r.o. Hlavním cílem je analyzovat možnosti, které tato sociální síť firmám nabízí a navrhnout jejich konkrétní využití vybranou firmou. V rámci řešení byly stanoveny cíle, které chce firma svými aktivitami na Facebooku sledovat. Aby působení firmy na Facebooku zapadalo do koncepce celého jejího marketingu, byly popsány i dosavadní marketingové aktivity firmy. Dále byla pozorována a analyzována aktivita partnerů a konkurence. V rámci práce bylo pro firmu navrženo konkrétní využití, které navazovalo na současný online marketing firmy a vycházelo i z aktivity konkurentů. Návrhy využití sestávaly z obsahové strategie a inzerce. Tyto návrhy byly firmou uvítány a ověřeny v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on Facebook Marketing and its utilization for the Aldo s.r.o. company. Its main purpose is to analyze possibilities, which is this social media offering to companies and to suggest its specific use for chosen company. There were goals set in the process, which this company wants to follow with its activities on Facebook. existing Marketing activities of the company from the past were described, to make its existence on Facebook fit in the conception of its entire marketing. Then the activity of partners and competition was observed and analyzed. The thesis included suggesting specific utilization for the company, which followed up with existing online marketing of the company and was also based on competition's activity. Suggestions of utilization were consist of content strategy and advertising. These suggestions were welcomed and used by the company.
Klíčová slova
Online marketing, Sociální sítě, Facebook, Reklama, Internet, E-shop
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, Social networks, Facebook, Advertisement, Internet, E-shop
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na sociální síť Facebook a její pozici v prostředí online marketingu.
Praktická část
Definujte současný online marketing firmy ALDO s.r.o.
Analyzujte marketing na sociální síti Facebook konkurence firmy ALDO s.r.o.
Navrhněte využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy ALDO s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na sociální síť Facebook a její pozici v prostředí online marketingu.
Praktická část
Definujte současný online marketing firmy ALDO s.r.o.
Analyzujte marketing na sociální síti Facebook konkurence firmy ALDO s.r.o.
Navrhněte využití sociální sítě Facebook pro marketingové účely firmy ALDO s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. 1. vyd. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
HEINZE, Aleksej, Gordon FLETCHER, Tahir RASHID a Ana CRUZ. Digital and social media marketing: a results-driven approach. 1st ed. London: Routledge,Taylor and Francis Group, 2017, 319. ISBN 978-1-138-91791-0.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
SEVERA, Miroslav a Lukáš KRŠKA. Černá ovce facebooku: - jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013, 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. 1. vyd. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
HEINZE, Aleksej, Gordon FLETCHER, Tahir RASHID a Ana CRUZ. Digital and social media marketing: a results-driven approach. 1st ed. London: Routledge,Taylor and Francis Group, 2017, 319. ISBN 978-1-138-91791-0.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 224 s. ISBN 978-80-251-4152-6.
SEVERA, Miroslav a Lukáš KRŠKA. Černá ovce facebooku: - jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013, 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Vaněk, 26 b.
Kterou aplikovanou reklamní strategii dle bakalářské práce považujete za nejvýkonnější v poměru cena x výkon kampaně? ZODPOVĚZENO ZCELA
Může Facebook jako zdroj návštěvnosti konkurovat ostatním placeným kanálům, které společnost ALDO s.r.o. využívá? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Bartók, 20 b.
Domníváte se, že dosah je pouze jedním z měřítek úspěšnosti reklamy na Facebooku? Bude mít vyšší dosah příspěvku vliv na tržby podniku? Berete v potaz i konverze? ZODPOVĚZENO ZCELA
Na straně 51 uvádíte, že je nezbytné reklamy v případě potřeby optimalizovat. Co touto optimalizací konkrétně myslíte? Jste schopen optimalizovat reklamu bez nástrojů Google Analytics aj.? ZODPOVĚZENO ZCELA