Informace o kvalifikační práci Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Hlavní téma v angličtině
Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and their Development Based on the Principles of Bata's Management System until the Year 1939
Název dle studenta
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Název dle studenta v angličtině
Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and their Development Based on the Principles of Bata's Management System until the Year 1939
Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou firiem a spôsobmi starostlivosti o ich zákazníka. Zároveň obsahuje spracované údaje a štatistiky. Záver práce pozostáva z vyhodnotenie ana-lýzy, na základe ktorej sú uvedené odporúčania pre sieť lekární.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is the analysis of customer care, which was used in the company Baťa until 1939 and the subsequent comparison with the selected, currently oper-ating network of pharmacies. The theoretical part focuses on the definition of terms such as marketing, marketing mix, customer care and defining the profession of salesman. The practical part of the thesis deals with the characteristics of companies and their customer care. It also contains processed data and statistics. The conclusion of the thesis consists of an analysis based on which recommendations for the pharmacy network are given.
marketing, customer care, customers, salesman, Bata
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou firiem a spôsobmi starostlivosti o ich zákazníka. Zároveň obsahuje spracované údaje a štatistiky. Záver práce pozostáva z vyhodnotenie ana-lýzy, na základe ktorej sú uvedené odporúčania pre sieť lekární.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is the analysis of customer care, which was used in the company Baťa until 1939 and the subsequent comparison with the selected, currently oper-ating network of pharmacies. The theoretical part focuses on the definition of terms such as marketing, marketing mix, customer care and defining the profession of salesman. The practical part of the thesis deals with the characteristics of companies and their customer care. It also contains processed data and statistics. The conclusion of the thesis consists of an analysis based on which recommendations for the pharmacy network are given.
marketing, customer care, customers, salesman, Bata
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti péče o zákazníka.
Praktická část
Analyzujte systém péče o zákazníky ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě se systémem péče o zákazníka ve společnosti Baťa a.s. do roku 1939.
Na základě provedené komparace navrhněte nástroje pro implementaci zásad péče o zákazníka podle firmy Baťa a.s. do roku 1939 do vybrané firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti péče o zákazníka.
Praktická část
Analyzujte systém péče o zákazníky ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě se systémem péče o zákazníka ve společnosti Baťa a.s. do roku 1939.
Na základě provedené komparace navrhněte nástroje pro implementaci zásad péče o zákazníka podle firmy Baťa a.s. do roku 1939 do vybrané firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAŤA, Tomáš. Úvahy a projevy: mé začátky.1. vyd. Praha: Dobrovský, 2013, 319 s. ISBN 978-80-7390-019-9.
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006, 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
DYCHÉ, Jill. The CRM handbook: a business guide to customer relationship management. 1. vyd. Boston: Addison Wesley, c2002. 336 s. ISBN 9780201730623.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
Seznam doporučené literatury
BAŤA, Tomáš. Úvahy a projevy: mé začátky.1. vyd. Praha: Dobrovský, 2013, 319 s. ISBN 978-80-7390-019-9.
BUREŠ, Ivan a Pavel ŘEHULKA. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006, 158 s. ISBN 80-7261-149-6.
DYCHÉ, Jill. The CRM handbook: a business guide to customer relationship management. 1. vyd. Boston: Addison Wesley, c2002. 336 s. ISBN 9780201730623.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
Přílohy volně vložené
Nie sú súčasťou
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková, MBA, 22 bodů. Které konkrétní zásady ze Systému řízení Baťa - péče o zákazníka doporučujete vybrané firmě a proč? Zodpovězeno zcela. Je možné vytvářet vztah se zákazníkem podle zásad Systému řízení Baťa s ohledem na současnou legislativu? Zodpovězeno zcela. Oponent: doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc., 27 bodů. V kap. 2 se zabýváte pojmy vztahy se zákazníky a péče o zákazníky, jak byste charakterizoval vztah mezi řízením vztahu se zákazníky (CMR) a péčí o zákazníky, jak tyto dvě činnosti souvisejí? Zodpovězeno zcela. Na str. 13 uvádíte pojem demarketing, doporučil byste s tímto pojmem pracovat ve vámi vybrané síti lékáren, v jaké situaci by bylo možné a vhodné s tímto postupem pracovat? Zodpovězeno zcela. Jaká je vaše zkušenost s nákupem v prodejně Baťa dnes, s ohledem na Desatero prodavače (viz str. 42)? Zodpovězeno zcela. Doc. Staňková: Jaká je úroveň současného vzdělávání zaměstnanců? Zodpovězeno částečně. Dr. Kozubíková: Je poměr teoretické a praktické části v bakalářské práci adekvátní? Zodpovězeno částečně. Jak jste zjistil, že se zaměstnanci účastnili e-learningových kurzů? Zodpovězeno částečně. Doc. Staňková: Jakého tématu se týkaly kampaně zdraví? Zodpovězeno částečně. Doc. Staňková dále vytýká, že uvedené návrhy jsou málo kompatibilní s uvedenými analýzami.