Cilem diplomove prace je optimalizovat webove stranky spolecnosti POSHme.cz tak, aby byly v souladu s uzivatelskou pouzitelnosti. Teoreticka cast je zamerena hlavne na poznatky z online marketingu, na user experience a celkova nastaveni efektivniho webu. Dale pak take mapuje nastroje online komunikace, specifika fashion marketingu a chovani uzivatele na webu. Prakticka cast je konkretne zamerena na spolecnost POSHme.cz a nastaveni jejiho
e-shopu. Stezejni casti je uzivatelske testovani webu spolecnosti a soucasti je i sekundarni vyzkum dat z nastroje Smartlook a Google Analytics. Nasleduje projektova cast, kde uz jsou konkretne zpracovany poznatky ze vsech provedenych vyzkumu.
Annotation in English
The objective of this thesis is to optimize website of company POSHme.cz, so it is user friendly. The theoretical part primary aims to apply the knowledge of online marketing to user experience and general effective website configuration. Further it maps online communication tools, fashion marketing specifics and user behavior on the website. Practi-cal part is focused on the company POSHme.cz and its e-shop configuration. Key part con-sists of user testing of company website and also secondary research of data from Smartlo-ok and Google Analytics tools. The following is project part, where findings from all the research are processed.
online marketing, online tools, internet marketing, user testing, Google analytics, Smartlo-ok, web presentation, usability, user experience, fashion e-shop, fashion marketing
Length of the covering note
112s, (130856 znaků)
Language
CZ
Annotation
Cilem diplomove prace je optimalizovat webove stranky spolecnosti POSHme.cz tak, aby byly v souladu s uzivatelskou pouzitelnosti. Teoreticka cast je zamerena hlavne na poznatky z online marketingu, na user experience a celkova nastaveni efektivniho webu. Dale pak take mapuje nastroje online komunikace, specifika fashion marketingu a chovani uzivatele na webu. Prakticka cast je konkretne zamerena na spolecnost POSHme.cz a nastaveni jejiho
e-shopu. Stezejni casti je uzivatelske testovani webu spolecnosti a soucasti je i sekundarni vyzkum dat z nastroje Smartlook a Google Analytics. Nasleduje projektova cast, kde uz jsou konkretne zpracovany poznatky ze vsech provedenych vyzkumu.
Annotation in English
The objective of this thesis is to optimize website of company POSHme.cz, so it is user friendly. The theoretical part primary aims to apply the knowledge of online marketing to user experience and general effective website configuration. Further it maps online communication tools, fashion marketing specifics and user behavior on the website. Practi-cal part is focused on the company POSHme.cz and its e-shop configuration. Key part con-sists of user testing of company website and also secondary research of data from Smartlo-ok and Google Analytics tools. The following is project part, where findings from all the research are processed.
online marketing, online tools, internet marketing, user testing, Google analytics, Smartlo-ok, web presentation, usability, user experience, fashion e-shop, fashion marketing
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte nastavení webu, analýzám jeho použitelnosti a efektivity i specifikům fashion marketingu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její online marketing s důrazem na webovou prezentaci.
4. Na základě sekundární analýzy (nástroje Google Analytics a Smart Look) a uživatelského testování formulujte SWOT analýzu dosavadního nastavení webu.
5. Zpracujte projekt restrukturalizace webových stránek e-shopu včetně finanční, časové a personální náročnosti.
6. Formulujte závěry, doporučení, možnosti a limity projektu, zodpovězte výzkumné otázky.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte nastavení webu, analýzám jeho použitelnosti a efektivity i specifikům fashion marketingu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
3. Charakterizujte vybranou společnost a její online marketing s důrazem na webovou prezentaci.
4. Na základě sekundární analýzy (nástroje Google Analytics a Smart Look) a uživatelského testování formulujte SWOT analýzu dosavadního nastavení webu.
5. Zpracujte projekt restrukturalizace webových stránek e-shopu včetně finanční, časové a personální náročnosti.
6. Formulujte závěry, doporučení, možnosti a limity projektu, zodpovězte výzkumné otázky.
Recommended resources
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Recommended resources
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly z módného marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-470-5.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 978-80-87923-01-6.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Enclosed appendices
DVD
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Soukalová):
1. Přeformulujte výzkumnou otázku v souladu s cíli práce.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Co ovlivňuje rychlost načítání webových stránek a proč je to zásadní? jak několikrát v práci uvádíte?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Poté co jste realizovala řadu výzkumů, analýz a provedla jste vyhodnocení, můžete navrhnout případné úpravy pro budoucí analýzy? (např. co bylo zbytečné, co byste upravila či doplnila, zda byste k výzkumu přistoupila jinak apod.)?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
dr. Juříková ve svém posudku položila tyto otázky:
1. Vyjádřete se prosím k výše uvedeným výhradám.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Z čeho vychází váš návrh časové a finanční náročnosti projektu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.