Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu, do kterého produkt bude vstupovat, a je zahrnuto taktéž průzkumné šetření menšího rozsahu. Projektová část pak shrnuje výstupy z analytické části práce a představuje marketingovou a komunikační strategii kuchařky při vstupu na trh, hodnotí její efektivitu a navrhuje změny či opatření pro další fázi produktu.
Anotace v angličtině
The main goal of this master thesis is to propose a marketing and communication strategy for a cookbook S jídlem roste chuť. The theoretical part of the thesis is focused on topics of strategic planning, marketing and communication strategy, including marketing and communication mix, and of online marketing. The practical part introduces a product con-cept and performs a market analysis along with a small qualitative research. The project part summarizes the outputs from the analytical part of the thesis and introduces marketing and communication strategies for the coobook's market entry, evaluates its efficiency and pro-poses changes or precautions for the next phase of the product.
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu, do kterého produkt bude vstupovat, a je zahrnuto taktéž průzkumné šetření menšího rozsahu. Projektová část pak shrnuje výstupy z analytické části práce a představuje marketingovou a komunikační strategii kuchařky při vstupu na trh, hodnotí její efektivitu a navrhuje změny či opatření pro další fázi produktu.
Anotace v angličtině
The main goal of this master thesis is to propose a marketing and communication strategy for a cookbook S jídlem roste chuť. The theoretical part of the thesis is focused on topics of strategic planning, marketing and communication strategy, including marketing and communication mix, and of online marketing. The practical part introduces a product con-cept and performs a market analysis along with a small qualitative research. The project part summarizes the outputs from the analytical part of the thesis and introduces marketing and communication strategies for the coobook's market entry, evaluates its efficiency and pro-poses changes or precautions for the next phase of the product.
1. S využitím teoretických informačních zdrojů charakterizujte základní pojmy marketingového mixu a komunikačního mixu, strategického plánování a online marketingu.
2. Stanovte cíle diplomové práce a formulujte problém, který budete v práci řešit.
3. Charakterizujte produkt a trh, do kterého bude produkt vstupovat, analyzujte konkurenci a cílové skupiny.
4. Na základě výsledků analýz představte marketingovou a komunikační strategii pro vstup produktu na trh, určete její efektivitu a navrhněte strategii v následující fázi produktu.
5. Vyhodnoťte splnění cílů diplomové práce a popište řešení problému, který byl na začátku práce stanoven.
Zásady pro vypracování
1. S využitím teoretických informačních zdrojů charakterizujte základní pojmy marketingového mixu a komunikačního mixu, strategického plánování a online marketingu.
2. Stanovte cíle diplomové práce a formulujte problém, který budete v práci řešit.
3. Charakterizujte produkt a trh, do kterého bude produkt vstupovat, analyzujte konkurenci a cílové skupiny.
4. Na základě výsledků analýz představte marketingovou a komunikační strategii pro vstup produktu na trh, určete její efektivitu a navrhněte strategii v následující fázi produktu.
5. Vyhodnoťte splnění cílů diplomové práce a popište řešení problému, který byl na začátku práce stanoven.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Albatros Media, 2013. 488 str. ISBN 80- 266-032-14.
FREY, Peter. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 3. vyd. Praha: Management Press,
2008. 203 str. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd.
Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN
978-80-247-2690-8.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital
Generation. 4. vyd. London: Kogan Page, 2017. 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Albatros Media, 2013. 488 str. ISBN 80- 266-032-14.
FREY, Peter. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 3. vyd. Praha: Management Press,
2008. 203 str. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd.
Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN
978-80-247-2690-8.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital
Generation. 4. vyd. London: Kogan Page, 2017. 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kotyzová):
1. Jak byl proveden výběr respondentů?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. V čem byla nalezena příčina toho, že se nepodařilo naplnit stanovené marketingové cíle.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. V čem byste nyní udělala v plánu změnu? Jaká opatření budete realizovat?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.