Téma této diplomové práce je Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování a jejím hlavním úkolem je sestavit návrh dovolené pro daný segment. Teoretická část práce poskytuje teoretický základ pro celou práci, je vytvořena z odborných publikací a věnuje se tématům jako je spotřebitelské chování, generace a jejich rozdělení, segmentace spotřebních trhů, či cestovní ruch. V rámci praktické části je vytvořen kvalitativní a kvantitativní výzkum s následnou analýzou dat. Na základě poznatků vyplývajících z výzkumu je v projektové části navržen ideální plán letní dovolené pro danou cílovou skupinu.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in terms of Travelling and the main goal is to create a plan for holiday suitable for a given segment. The theoretical part works as a theoretical base for the whole thesis and contains themes such as Customer Behaviour, Generations and its Division, Segmentation of Consumer Markets or Tourism. The practical part provides qualitative and quantitative research followed by data analysis. Based on the knowledge resulting from the research, in the last part of the thesis, the project part, the plan for the holiday for the stated target group is created.
Consumer Behaviour, Generation X, the Segmentation of Consumer Markets, Tourism, Pedagogues
Rozsah průvodní práce
105 s. (171 584 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Téma této diplomové práce je Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování a jejím hlavním úkolem je sestavit návrh dovolené pro daný segment. Teoretická část práce poskytuje teoretický základ pro celou práci, je vytvořena z odborných publikací a věnuje se tématům jako je spotřebitelské chování, generace a jejich rozdělení, segmentace spotřebních trhů, či cestovní ruch. V rámci praktické části je vytvořen kvalitativní a kvantitativní výzkum s následnou analýzou dat. Na základě poznatků vyplývajících z výzkumu je v projektové části navržen ideální plán letní dovolené pro danou cílovou skupinu.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in terms of Travelling and the main goal is to create a plan for holiday suitable for a given segment. The theoretical part works as a theoretical base for the whole thesis and contains themes such as Customer Behaviour, Generations and its Division, Segmentation of Consumer Markets or Tourism. The practical part provides qualitative and quantitative research followed by data analysis. Based on the knowledge resulting from the research, in the last part of the thesis, the project part, the plan for the holiday for the stated target group is created.
Consumer Behaviour, Generation X, the Segmentation of Consumer Markets, Tourism, Pedagogues
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické znalosti zaměřené na spotřebitelské chování, především generace X.
2. Formulujte výzkumné otázky a stanovte metodiku diplomové práce.
3. Zřetelně vymezte a charakterizujte cílovou skupinu pedagogové generace X a zjistěte jejich preference v oblasti cestování.
4. V rámci průzkumu realizujte hloubkové rozhovory a dotazníkové šetření.
5. V projektové části navrhněte ideální cestovatelskou aktivitu pro zvolenou cílovou skupinu. Návrh bude vyplývat z výsledků průzkumu v praktické části. Soustřeďte se především na marketingovou podporu této aktivity.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické znalosti zaměřené na spotřebitelské chování, především generace X.
2. Formulujte výzkumné otázky a stanovte metodiku diplomové práce.
3. Zřetelně vymezte a charakterizujte cílovou skupinu pedagogové generace X a zjistěte jejich preference v oblasti cestování.
4. V rámci průzkumu realizujte hloubkové rozhovory a dotazníkové šetření.
5. V projektové části navrhněte ideální cestovatelskou aktivitu pro zvolenou cílovou skupinu. Návrh bude vyplývat z výsledků průzkumu v praktické části. Soustřeďte se především na marketingovou podporu této aktivity.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování a segmentace trhu. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006. ISBN 8086730018.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-x.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřební chování a segmentace trhu. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006. ISBN 8086730018.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-x.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"U obhajoby doplňte a jasně formulujte cíle, výzkumné otázky a metodologii práce
"Stručně popište a vysvětlete, jak jste realizovala analýzu videí (kap. 4.10.2)
"Formulujte východiska pro projektovou část.
Studentka připraveně odpověděla na položené dotazy.