Diplomová práce se zabývá problematikou role image v marketingovém managementu luxusní značky Christian Dior. Tématem diplomové práce jsou klíčové prvky a marketingové funkce image, které jsou charakteristické pro prémiové značky. Objektem zkoumání je francouzský módní dům Christian Dior. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů image, marketingového managementu image a jejich strategií v rámci luxusní značky. Pozornost bude věnována specifickým komunikačním kanálům a platformám, nejnovějším trendům v budování a udržování image luxusní značky. Obsahem praktické části je řízení a budování image luxusní značky Dior. Bude analyzován historický vývoj image Chrisitan Dior jako prémiové značky a její nynějších aktivity v oblasti image managementu. Na základě výstupů zjištěných způsobem kvalitativní obsahové analýzy budou popsány klíčové funkce image pro marketing značky Dior, její formy a také efektivní komunikační strategie pro podporu image značky. Projektová část navrhuje realizaci online web shopu značky Christian Dior, který jde aplikovat jako součást jejich strategie budování image moderního, trendy módního domu.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the role of a brand image in the marketing activities of a luxury brand. The core topics of the thesis are the key features and characteristics, which are an inherent part of premium brands. The researcher's central object of study is the French fashion house Christian Dior. The theoretical is focused on clarification of the key defini-tions of image, marketing management of a brand image and its strategies within its activi-ties. The researcher shall pay attention to the specific communication channels and plat-forms, the latest trends in the building and reinforcement of a luxury brand's image. The practical part deals with the concrete management and building Christian Dior's image. The historical evolution of Dior's image as a luxury brand and its current activities within image management. Based on the findings, the key image functions of Dior's image marketing, its forms and effective communication strategies for the brand support shall be described. The project part proposes a launch of Dior's official online store that would eventually become a pivotal part of the creation a trendy, modern yet classy brand's image.
Diplomová práce se zabývá problematikou role image v marketingovém managementu luxusní značky Christian Dior. Tématem diplomové práce jsou klíčové prvky a marketingové funkce image, které jsou charakteristické pro prémiové značky. Objektem zkoumání je francouzský módní dům Christian Dior. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů image, marketingového managementu image a jejich strategií v rámci luxusní značky. Pozornost bude věnována specifickým komunikačním kanálům a platformám, nejnovějším trendům v budování a udržování image luxusní značky. Obsahem praktické části je řízení a budování image luxusní značky Dior. Bude analyzován historický vývoj image Chrisitan Dior jako prémiové značky a její nynějších aktivity v oblasti image managementu. Na základě výstupů zjištěných způsobem kvalitativní obsahové analýzy budou popsány klíčové funkce image pro marketing značky Dior, její formy a také efektivní komunikační strategie pro podporu image značky. Projektová část navrhuje realizaci online web shopu značky Christian Dior, který jde aplikovat jako součást jejich strategie budování image moderního, trendy módního domu.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the role of a brand image in the marketing activities of a luxury brand. The core topics of the thesis are the key features and characteristics, which are an inherent part of premium brands. The researcher's central object of study is the French fashion house Christian Dior. The theoretical is focused on clarification of the key defini-tions of image, marketing management of a brand image and its strategies within its activi-ties. The researcher shall pay attention to the specific communication channels and plat-forms, the latest trends in the building and reinforcement of a luxury brand's image. The practical part deals with the concrete management and building Christian Dior's image. The historical evolution of Dior's image as a luxury brand and its current activities within image management. Based on the findings, the key image functions of Dior's image marketing, its forms and effective communication strategies for the brand support shall be described. The project part proposes a launch of Dior's official online store that would eventually become a pivotal part of the creation a trendy, modern yet classy brand's image.
1. Zpracujte teoretická východiska v rámci role image luxusních značek.
2. Formulujte cíl, výzkumné otázky a metody marketingoého výzkumu.
3. Charakterizujte vybranou luxusní značku. Na základě analýzy výstupu kvalitavního a kvalitativního šetření profilujte klíčové platformy a komunikační kanály pro budování image luxusní značky v rámci digitalizace tohoto průmyslu.
4. Navrhněte projekt - globální online obchod pro luxusní značku Christian Dior.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska v rámci role image luxusních značek.
2. Formulujte cíl, výzkumné otázky a metody marketingoého výzkumu.
3. Charakterizujte vybranou luxusní značku. Na základě analýzy výstupu kvalitavního a kvalitativního šetření profilujte klíčové platformy a komunikační kanály pro budování image luxusní značky v rámci digitalizace tohoto průmyslu.
4. Navrhněte projekt - globální online obchod pro luxusní značku Christian Dior.
Seznam doporučené literatury
KAPFERER, JEAN-NOEL and BASTIEN, VINCENT, 2015, The Luxury Strategy. 2. London : Kogan Page.
OKONKWO, UCHÉ, 2014, Luxury Fashion Branding. 1. New York : Palgrave Macmillan.
Odborné članky z webu businessoffashion.com na vybrané téma
Seznam doporučené literatury
KAPFERER, JEAN-NOEL and BASTIEN, VINCENT, 2015, The Luxury Strategy. 2. London : Kogan Page.
OKONKWO, UCHÉ, 2014, Luxury Fashion Branding. 1. New York : Palgrave Macmillan.
Odborné članky z webu businessoffashion.com na vybrané téma
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka nepřišla k SZZ, omluva nebyla podána včas, proto je hodnocena FX - nedostatečně.