Tématem bakalářské práce je "Komunikace cvičebního portálu Projekt 90 na sociálních sítích". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z marketingu, marketingových komunikací, digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě a sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současný stav komunikace na sociálních sítích Projektu 90 a její konkurence. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, který analyzuje vztah a chování potenciálních klientů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh k optimální a efektivní komunikaci.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is "Communication of the Exercise portal Project 90 on Social Networks". The theoretical part contains a summary of basic terms from marketing, marketing communication, digital marketing with a focus on social networks and sports marketing. The practical part analyzes the current state of communication on the social networks of Project 90 and it is competitors. In the practical part was created a questionnaire which analyzes the relationship and behavior of potential clients on social networks. The results of the analysis will then create a proposal for optimal and effective communication.
Klíčová slova
Marketing, Marketingové komunikace, Digitální marketing, Sociální sítě, Facebook, Instagram, Sportovní marketing, Online fitness
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing communications, Digital Marketing, Social Networking, Facebook, Instagram, Sport Marketing, Online Fitness
Rozsah průvodní práce
48 s. (61 061 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je "Komunikace cvičebního portálu Projekt 90 na sociálních sítích". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z marketingu, marketingových komunikací, digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě a sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současný stav komunikace na sociálních sítích Projektu 90 a její konkurence. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, který analyzuje vztah a chování potenciálních klientů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh k optimální a efektivní komunikaci.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is "Communication of the Exercise portal Project 90 on Social Networks". The theoretical part contains a summary of basic terms from marketing, marketing communication, digital marketing with a focus on social networks and sports marketing. The practical part analyzes the current state of communication on the social networks of Project 90 and it is competitors. In the practical part was created a questionnaire which analyzes the relationship and behavior of potential clients on social networks. The results of the analysis will then create a proposal for optimal and effective communication.
Klíčová slova
Marketing, Marketingové komunikace, Digitální marketing, Sociální sítě, Facebook, Instagram, Sportovní marketing, Online fitness
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing communications, Digital Marketing, Social Networking, Facebook, Instagram, Sport Marketing, Online Fitness
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k sociálním sítím a jejich začlenění v marketingovém mixu.
2. Definujte oblast online fitness a charakterizujte její komunikační specifika.
3. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
4. Analyzujte komunikaci firmy Projekt 90 na sociálních sítích.
5. Realizujte marketingový výzkum zaměřený na preference sdílených příspěvků.
6. Na základě výzkumu zodpovězte výzkumné otázky.
7. Na základě interpretace dat udělejte návrh komunikace na sociálních sítích a formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k sociálním sítím a jejich začlenění v marketingovém mixu.
2. Definujte oblast online fitness a charakterizujte její komunikační specifika.
3. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
4. Analyzujte komunikaci firmy Projekt 90 na sociálních sítích.
5. Realizujte marketingový výzkum zaměřený na preference sdílených příspěvků.
6. Na základě výzkumu zodpovězte výzkumné otázky.
7. Na základě interpretace dat udělejte návrh komunikace na sociálních sítích a formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-68-2
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBuM, 2010, 318 s., 14 s. fot. příl. ISBN 978-80-904273-3-4.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
STUCHLÍK, Petr. Marketing na internetu. 1. vydání. Martin Dvořáček. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 2000. Manažer, publikace č. 1123. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 190 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-68-2
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín: VeRBuM, 2010, 318 s., 14 s. fot. příl. ISBN 978-80-904273-3-4.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
STUCHLÍK, Petr. Marketing na internetu. 1. vydání. Martin Dvořáček. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 2000. Manažer, publikace č. 1123. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jak oslovit starší populaci, která cvičení potřebuje (sedavé zaměstnání, ?) a zároveň má kupní sílu vetší než lidé 18-25 let?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Popište marketingové výzvy v segmentu doplňků stravy.
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Výhody a nevýhody správy firemního profilu na sociálních sítích in-house vs. agenturou.
Student plně odpověděl na položenou otázku.