Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingových komunikací olomouckého Divadla na cucky. V teoretické části se věnuje základním pojmům a poznat-kům dané problematiky.
Dále je uveden popis Divadla na cucky a jeho marketingového a komunikačního mixu. V souladu s výsledky provedeného výzkumu formou dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a následně autor formuluje vlastní návrh na zlepšení komunikace daného divadla.
Annotation in English
This thesis deals with marketing and marketing communications of Divadlo na cucky. At first there are determined essential characteristic of selected area.
Then there is description of Divadlo na cucky and it´s marketing and communication mix. In accordance with the results of survey there is SWOT analysis and author´s suggested proposials for changes in theatre´s communication strategy.
Keywords
Marketingové komunikace, marketingový mix, komunikační mix, marketing v divadle, kultura, SWOT analýza, marketingový výzkum, Divadlo na cucky
Keywords in English
Marketing communications, marketing mix, communication mix, marketing of theatre, culture, SWOT analysis, marketing survey, Divadlo na cucky
Length of the covering note
58 s. (78 791)
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingových komunikací olomouckého Divadla na cucky. V teoretické části se věnuje základním pojmům a poznat-kům dané problematiky.
Dále je uveden popis Divadla na cucky a jeho marketingového a komunikačního mixu. V souladu s výsledky provedeného výzkumu formou dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a následně autor formuluje vlastní návrh na zlepšení komunikace daného divadla.
Annotation in English
This thesis deals with marketing and marketing communications of Divadlo na cucky. At first there are determined essential characteristic of selected area.
Then there is description of Divadlo na cucky and it´s marketing and communication mix. In accordance with the results of survey there is SWOT analysis and author´s suggested proposials for changes in theatre´s communication strategy.
Keywords
Marketingové komunikace, marketingový mix, komunikační mix, marketing v divadle, kultura, SWOT analýza, marketingový výzkum, Divadlo na cucky
Keywords in English
Marketing communications, marketing mix, communication mix, marketing of theatre, culture, SWOT analysis, marketing survey, Divadlo na cucky
Research Plan
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu divadla a specifikách jeho cílových skupin. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace Divadla na cucky. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu divadla a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace divadla.
3. Vyvoďte závěry analýzy a marketingového průzkumu a na jejich základě navrhněte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu divadla a specifikách jeho cílových skupin. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace Divadla na cucky. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu divadla a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace divadla.
3. Vyvoďte závěry analýzy a marketingového průzkumu a na jejich základě navrhněte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Recommended resources
KOTLER, Phillip, Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. Praha:
Granda Publishing. ISBN 978-80- 247-4150-5.
DVOŘÁK, Jan, 2004. Kreativní management pro divadlo aneb O divadle jinak. 2. vydání. Praha : Pražská scéna, 2004. str. 337. ISBN 80-86102-53-X.
BAČUVČÍK, Radim, 2012. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-17-0.
BAČUVČÍK, Radim, 2006. Marketing neziskového sektoru. 1. vydání. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, str. 156. ISBN 80-7318-436-2.
FORET, Miroslav, 2006. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno : Computer Press. 80- 251-1041-9.
DVOŘÁK, Jan, 2005. Malý slovník managementu divadla Praha: Pražská scéna. ISBN 80- 86102-49-1.
Recommended resources
KOTLER, Phillip, Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. Praha:
Granda Publishing. ISBN 978-80- 247-4150-5.
DVOŘÁK, Jan, 2004. Kreativní management pro divadlo aneb O divadle jinak. 2. vydání. Praha : Pražská scéna, 2004. str. 337. ISBN 80-86102-53-X.
BAČUVČÍK, Radim, 2012. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-17-0.
BAČUVČÍK, Radim, 2006. Marketing neziskového sektoru. 1. vydání. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, str. 156. ISBN 80-7318-436-2.
FORET, Miroslav, 2006. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno : Computer Press. 80- 251-1041-9.
DVOŘÁK, Jan, 2005. Malý slovník managementu divadla Praha: Pražská scéna. ISBN 80- 86102-49-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"Můžete uvést příklad(y), jakými způsoby konkrétně zlepšit znalost a sledovanost instagramu divadla?
"V čem spočívá vysoké hodnocení úrovně instagramu? Existuje nějaký konkrétní výzkum, nebo jde jen o všeobecně sdílené povědomí u širší veřejnosti?
" Často je v práci používán termín "šeptanda", který může mít v češtině kromě marketingového významu v sociální komunikaci i negativní konotace. Uveďte prosím anglickou podobu tohoto druhu komunikace a vysvětlete mezinárodní zkratku.
Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou A - výborně s přihlédnutím k výkonu u obhajoby.
Student připraveně reagoval na všechny položené dotazy.