Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring festivalu Colours of Ostrava.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on image and sponsoring of Colours of Ostrava.
Klíčová slova
Colours of Ostrava, festival, sponzoring, image, marketing, propagace
Klíčová slova v angličtině
Colours of Ostrava, festival, sponsoring, image, marketing, promotion
Rozsah průvodní práce
54
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring festivalu Colours of Ostrava.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on image and sponsoring of Colours of Ostrava.
Klíčová slova
Colours of Ostrava, festival, sponzoring, image, marketing, propagace
Klíčová slova v angličtině
Colours of Ostrava, festival, sponsoring, image, marketing, promotion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o tématu Marketing a propagace kulturních akcí.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingu a propagace festivalu Colours of Ostrava.
3. Na základě analýzy navrhněte stručný nástin možných změn v oblasti marketingu a propagace festivalu Colours of Ostrava.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o tématu Marketing a propagace kulturních akcí.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingu a propagace festivalu Colours of Ostrava.
3. Na základě analýzy navrhněte stručný nástin možných změn v oblasti marketingu a propagace festivalu Colours of Ostrava.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. Evropské vydání. 1. Vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., ISBN 80-247-0254-1.
BAČUVČÍK, Radim. Jak posloucháme hudbu?: vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009. 1. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík VeRBuM, 2010, 140 s., ISBN 978-809-0427-389.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s., ISBN 978-80-247-4354-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s., ISBN 978-80-251-3432-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. Evropské vydání. 1. Vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., ISBN 80-247-0254-1.
BAČUVČÍK, Radim. Jak posloucháme hudbu?: vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009. 1. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík VeRBuM, 2010, 140 s., ISBN 978-809-0427-389.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s., ISBN 978-80-247-4354-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s., ISBN 978-80-251-3432-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Zmiňujete, že je potřeba přizpůsobit obsah na Facebooku lidem starším 21 let. Jakými konkrétními kroky byste se k splnění tohoto cíle dopracoval?
2. Jaký dopad má na nastavení komunikační strategie festivalu vaše zjištění, že návštěvníky festivalu zajímají vybrané zóny? Jak byste s touto informací pracoval pro zefektivnění a navazování dalších partnerů festivalu?
3. V praktické části práce zmiňujete české a slovenské konkurenty festivalu. Které festivaly svým rozsahem i zásahem jsou konkurenčními za hranicemi Česka a Slovenska?
Výtky komise SZZ: Student nedokázal vysvětlit metodiku a celkoou koncepci práce v průběhu obhajoby. Použil nesprávnou citační normu. Nebyl naplněn doporučený rozsah bakalářské práce. Práce nenaplňuje standardy kvalifikační práce v oblasti formálmí a obsahové (nevhodná metodika a problematický design práce). Komise studentovi doporučila práci přepracovat.