Děkuji svému vedoucímu práce, panu profesoru Ondreji Slivkovi ArtD. za trvalou podporu a ryzí přátelský přístup po celou dobu studia. Děkuji paní proděkance Ing. Martině Juříkové, Ph.D. za klíčovou odbornou konzultaci a paní proděkance doc. MgA. Jana Janíková, ArtD. za vynikající kritickou zpětnou vazbu, kterou mi velice pomohla.
Dále bych chtěl poděkovat za podporu oběma školám, na kterých působím (SŠ a VOŠ aplikované kybernetiky a UHK), a svým nejbližším v rodinném kruhu. Velmi děkuji všem studentům, které mám velmi rád, že měli trpělivost s mými ne vždy úspěšnými pokusy je učit.
Na závěr bych chtěl poděkovat Univerzitě Tomáš Bati, FMK, že mi dala animátorské vzdělání a nikdy mne nepřestala inspirovat a rozvíjet.
Anotace v angličtině
This dissertation attempts to contribute to increasing the effectiveness of teaching animation (focused on film output) in non-specialized study groups. In this context, the work recommends appropriate digital animation technologies. Inspiration for effective didactic procedures was sought in professional schools dedicated to animation. We also present the author's artistic creative work accompanying the participating research section and the animation technology testing process.
cartoon, animated film, visual art eduaction, digital animation
Rozsah průvodní práce
156
Jazyk
CZ
Anotace
Děkuji svému vedoucímu práce, panu profesoru Ondreji Slivkovi ArtD. za trvalou podporu a ryzí přátelský přístup po celou dobu studia. Děkuji paní proděkance Ing. Martině Juříkové, Ph.D. za klíčovou odbornou konzultaci a paní proděkance doc. MgA. Jana Janíková, ArtD. za vynikající kritickou zpětnou vazbu, kterou mi velice pomohla.
Dále bych chtěl poděkovat za podporu oběma školám, na kterých působím (SŠ a VOŠ aplikované kybernetiky a UHK), a svým nejbližším v rodinném kruhu. Velmi děkuji všem studentům, které mám velmi rád, že měli trpělivost s mými ne vždy úspěšnými pokusy je učit.
Na závěr bych chtěl poděkovat Univerzitě Tomáš Bati, FMK, že mi dala animátorské vzdělání a nikdy mne nepřestala inspirovat a rozvíjet.
Anotace v angličtině
This dissertation attempts to contribute to increasing the effectiveness of teaching animation (focused on film output) in non-specialized study groups. In this context, the work recommends appropriate digital animation technologies. Inspiration for effective didactic procedures was sought in professional schools dedicated to animation. We also present the author's artistic creative work accompanying the participating research section and the animation technology testing process.