Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Produktová fotografie pro sociální sítě 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část:
Produktová fotografie pro sociální sítě
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb:
Student Beats
b) volné fotografie - výstavní soubor:
Student Beats
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part
: Product Photography for Social Media
2. Practical part:
a) Student Beats
b) Student Beats
Název dle studenta
1. Teoretická část: Produktová fotografie pro sociální sítě 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Student Beats b) volné fotografie - výstavní soubor: Student Beats
Název dle studenta v angličtině
1. Theoretical part: Product Photography for Social Media 2. Practical part: a) Student Beats b) Student Beats
Táto práca prioritne analyzuje rozdiely medzi produktovou fotografiou a produktovou fotografiou pre sociálne siete na príklade spoločnosti Footshop. Práca analyzuje dopad sociálnych sietí na produktovú fotografiu, zrýchlenie procesu tvorby, vznik nového odvetvia fotografov-influencerov, ktorí fotografujú produkty na sebe. Produktovú fotografiu obmieňajú a spájajú ju s inými žánrami fotografie, v ktorých je produkt zobrazený ako sekundárny doplnok. Venujem sa chybám, ktoré boli predtým eliminované kontrolou tímu odborníkov. Analyzujem vzostup popularity influencerov, fotografov amatérov fungujúcich na sociálnych sieťach. Taktiež popisujem tendenciu zhoršujúcej sa technickej kvality fotografii, ktoré sú napriek zjavným nedostatkom verejnosťou pozitívne prijímané a komerčne úspešné, vďaka zacieleniu príspevku na správnu skupinu spotrebiteľov v správny čas a so správnym copywritingom. Taktiež skúmam prečo si zadávatelia vyberajú na propagáciu produktov prácu influencerov namiesto tradičnej reklamnej kampane.
Anotace v angličtině
and associate it with other photo genres where the product is shown as a secondary add-on. I devote myself to errors that were previously eliminated by the team of experts. I analyze the rise in popularity of influencers, amateurs photographers working on social networks. I also describe the tendency of the deteriorating technical quality of photography, which, despite obvious shortages, is positively received and commercially successful, by targeting the right consumer group at the right time and with the right copywriting. I also examine why advertisers are choosing influencers to promote products instead of traditional advertising campaigns.
Klíčová slova
fotografia, sociálne média, produktová fotografia, marketing, influencer,
Klíčová slova v angličtině
photography, social media, product photography, marketing, influencer
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
SK
Anotace
Táto práca prioritne analyzuje rozdiely medzi produktovou fotografiou a produktovou fotografiou pre sociálne siete na príklade spoločnosti Footshop. Práca analyzuje dopad sociálnych sietí na produktovú fotografiu, zrýchlenie procesu tvorby, vznik nového odvetvia fotografov-influencerov, ktorí fotografujú produkty na sebe. Produktovú fotografiu obmieňajú a spájajú ju s inými žánrami fotografie, v ktorých je produkt zobrazený ako sekundárny doplnok. Venujem sa chybám, ktoré boli predtým eliminované kontrolou tímu odborníkov. Analyzujem vzostup popularity influencerov, fotografov amatérov fungujúcich na sociálnych sieťach. Taktiež popisujem tendenciu zhoršujúcej sa technickej kvality fotografii, ktoré sú napriek zjavným nedostatkom verejnosťou pozitívne prijímané a komerčne úspešné, vďaka zacieleniu príspevku na správnu skupinu spotrebiteľov v správny čas a so správnym copywritingom. Taktiež skúmam prečo si zadávatelia vyberajú na propagáciu produktov prácu influencerov namiesto tradičnej reklamnej kampane.
Anotace v angličtině
and associate it with other photo genres where the product is shown as a secondary add-on. I devote myself to errors that were previously eliminated by the team of experts. I analyze the rise in popularity of influencers, amateurs photographers working on social networks. I also describe the tendency of the deteriorating technical quality of photography, which, despite obvious shortages, is positively received and commercially successful, by targeting the right consumer group at the right time and with the right copywriting. I also examine why advertisers are choosing influencers to promote products instead of traditional advertising campaigns.
Klíčová slova
fotografia, sociálne média, produktová fotografia, marketing, influencer,
Klíčová slova v angličtině
photography, social media, product photography, marketing, influencer
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 15 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
Teoretická práce se odevzdává ve třech vyhotoveních, z toho dvě v pevných deskách s tím, že v jednom je vlepena obálka s DVD. Třetí výtisk může být v kroužkové vazbě.
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií, z toho převážná část produktových fotografií - formát cca 21x30 cm jako maketa s grafickou úpravou, hodnocena bude technická kvalita fotografií, tisku a kreativita.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 9 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 250 - 300 slov.
c) prezentační DVD (2 ks) + 1x USB Flash disk: obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí praktické bakalářské práce, vždy cca 250 - 300 slov a portrétu autora.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran čistého textu + předepsané přílohy (ilustrace, poznámkový aparát, použitá literatura, ...).
Součástí obhajoby práce je přednáška na téma teoretické části bakalářské práce v rozsahu maximálně 15 minut včetně obrazové prezentace. Přednáška není reprodukováním obsahu práce!
Teoretická práce se odevzdává ve třech vyhotoveních, z toho dvě v pevných deskách s tím, že v jednom je vlepena obálka s DVD. Třetí výtisk může být v kroužkové vazbě.
2. Praktická část:
a) katalog produktů nebo služeb: odevzdává se vázaný katalog obsahující celkem 12 - 15 fotografií, z toho převážná část produktových fotografií - formát cca 21x30 cm jako maketa s grafickou úpravou, hodnocena bude technická kvalita fotografií, tisku a kreativita.
b) volné fotografie - výstavní soubor (ucelený, koncipovaný soubor fotografií): odevzdává se min. 9 ks fotografií v archivní kvalitě, výstavní formát, libovolná technika, adjustováno + artist´s statement cca 250 - 300 slov.
c) prezentační DVD (2 ks) + 1x USB Flash disk: obsahuje všechny teoretické i praktické části bakalářské práce. Teoretická v .pdf formátu a dále všechny fotografické práce v uvedených technických parametrech, včetně artist´s statementu obou částí praktické bakalářské práce, vždy cca 250 - 300 slov a portrétu autora.
Seznam doporučené literatury
Kawasaki, Guy. The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. Portfolio Penguin, 2014
Sarvas, Risto. From Snapshots to Social Media - the Changing Picture of Domestic Photography. Springer, 2014
Seznam doporučené literatury
Kawasaki, Guy. The Art of Social Media: Power Tips for Power Users. Portfolio Penguin, 2014
Sarvas, Risto. From Snapshots to Social Media - the Changing Picture of Domestic Photography. Springer, 2014
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student dostatečně srozumitelně nereagoval na kritické poznámky k teoretické části práce týkající se především přílišné obecnosti zpracování a nefunkční struktury práce.
Diskuse nad volným souborem autora se týkala zejména nevhodně zvolené adjustace, doc Jindra upozornil na rozdílnou kvalitu tisku u katalogu a volného souboru. Student vysvětlil, že adjustace volného souboru měla podpořit brutální charakter snímků.