Tato bakalářská práce pojednává o zdravotní prevenci a bezpečném chování během mimořádných událostí. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy ochrany obyvatelstva, druhy mimořádných událostí, prevenci a evakuaci.
Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, které se týká mimořádných událostí, bezpečného chování a zdravotní prevence.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with health prevention and safe behavior during emergencies. The first theoretical part is focused on basic concepts of population protection, types of emergencies, prevention and evacuation.
The practical part contains a questionnaire survey concerning emergencies, safety behavior and healthy prevention.
Klíčová slova
Prevence, mimořádná událost, evakuace, chování, bezpečnost, integrovaný záchranný systém
Klíčová slova v angličtině
revention, emergency, evacuation, behavior, safety, integrated rescue system
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o zdravotní prevenci a bezpečném chování během mimořádných událostí. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy ochrany obyvatelstva, druhy mimořádných událostí, prevenci a evakuaci.
Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, které se týká mimořádných událostí, bezpečného chování a zdravotní prevence.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with health prevention and safe behavior during emergencies. The first theoretical part is focused on basic concepts of population protection, types of emergencies, prevention and evacuation.
The practical part contains a questionnaire survey concerning emergencies, safety behavior and healthy prevention.
Klíčová slova
Prevence, mimořádná událost, evakuace, chování, bezpečnost, integrovaný záchranný systém
Klíčová slova v angličtině
revention, emergency, evacuation, behavior, safety, integrated rescue system
Zásady pro vypracování
Z dostupných zdrojů zpracujte teoretickou část z oblasti zdravotní prevence a bezpečného chování v různých životních situacích.
Proveďte dotazníkové šetření a následně zpracujte a proveďte analýzu dat v problematice zdravotní prevence a bezpečného chování.
Na základě výsledků analýzy navrhněte případné změny a opatření ke zlepšení zdravotní prevence a bezpečného chování.
Zásady pro vypracování
Z dostupných zdrojů zpracujte teoretickou část z oblasti zdravotní prevence a bezpečného chování v různých životních situacích.
Proveďte dotazníkové šetření a následně zpracujte a proveďte analýzu dat v problematice zdravotní prevence a bezpečného chování.
Na základě výsledků analýzy navrhněte případné změny a opatření ke zlepšení zdravotní prevence a bezpečného chování.
Seznam doporučené literatury
[1] ERBEN, Karel. Homocystein, civilizační choroby a biochemické zdraví. 1. vyd. Praha: Bondy, 2015, 195 s. ISBN: 978-80-905866-7-3. \vsp{1,5mm}
[2] MACHOVÁ, Jitka a Dagmar KUBÁTOVÁ. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 291 s. Pedagogika. ISBN: 978-80-247-2715-8. \vsp{1,5mm}
[3] ČELEDOVÁ, Libuše a Rostislav ČEVELA. Výchova ke zdraví: vybrané kapitoly. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 126 s. ISBN: 978-80-247-3213-8. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ERBEN, Karel. Homocystein, civilizační choroby a biochemické zdraví. 1. vyd. Praha: Bondy, 2015, 195 s. ISBN: 978-80-905866-7-3. \vsp{1,5mm}
[2] MACHOVÁ, Jitka a Dagmar KUBÁTOVÁ. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 291 s. Pedagogika. ISBN: 978-80-247-2715-8. \vsp{1,5mm}
[3] ČELEDOVÁ, Libuše a Rostislav ČEVELA. Výchova ke zdraví: vybrané kapitoly. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 126 s. ISBN: 978-80-247-3213-8. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
ne
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky své diplomové práce na téma: Zdravotní prevence, bezpečné chování v různých životních situacích, včetně mimořádných událostí. Byly přečteny posudky vedoucího a posudky oponenta. Následně student odpověděl na doplňující otázky oponenta práce:
Stručně uveďte, jakým způsobem byla provedena literární rešerše k bakalářské práci. Využil jste možnosti k zhotovení literární rešerše Knihovnou UTB?
Který Váš návrh na zlepšení současné situace považujete za nejdůležitější a proč?
Student zodpověděl otázky oponenta a následně odpovídal na otázky komise. Obhajoba i zodpovězení otázek byly na úrovni.