- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Případová studie festivalu Serial Killer v kontextu festivalů TV a online tvorby
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10min., produkce.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical Part:
The Case Study of the Festival Serial Killer in the Context of TV and Online Content Festivals.
2. Practical Part:
Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Running Time Min 10 Mins., Production.
Název dle studenta
Případová studie festivalu Serial Killer v kontextu festivalů TV a online tvorby
Název dle studenta v angličtině
The Case Study of the Festival Serial Killer in the Context of TV and Online Content Festivals
Tato bakalářská práce se bude věnovat vysvětlení celého konceptu festivalu Serial Killer. Bakalářská práce má podobu případové studie jejíž cílem je dojít k závěru, jaké postavení v rámci volby dramaturgické struktury a organizace Serial Killer má na poli festivalů obecně. Včetně představení pilotního ročníku a plánu do ročníků budoucích. Hypotéze této bakalář-ské práce pomůže i komparace s jinými festivaly, které zahrnují televizní a online tvorbu. Práce je psána na základě vlastních zkušeností, které jsem jako členka týmu festivalu Serial Killer (sekce guest service) zažila, interních zdrojů (závěrečná zpráva festivalu a informace z praxe jednotlivých členů štábu), rozhovorů a výpovědí konkrétních lidí, kteří mají dlouhodo-bé zkušenosti v této kulturní oblasti.
Anotace v angličtině
This thesis will offer a presentation of organisational concept of Serial Killer festival. Goal of this thesis is an explanatory study concerning this festival with aim to conclude in which position does the festival find itself amongst other local festivals - especially with regards to the dramaturgical structure.
My analysis is based on my personal experiences as a member of the festival core team (guest service division). Fundamental substances of my research are internal sources and materials, as well as multiple interviews and testimonials of specific senior professionals with long-time experience regarding film festival industry.
Tato bakalářská práce se bude věnovat vysvětlení celého konceptu festivalu Serial Killer. Bakalářská práce má podobu případové studie jejíž cílem je dojít k závěru, jaké postavení v rámci volby dramaturgické struktury a organizace Serial Killer má na poli festivalů obecně. Včetně představení pilotního ročníku a plánu do ročníků budoucích. Hypotéze této bakalář-ské práce pomůže i komparace s jinými festivaly, které zahrnují televizní a online tvorbu. Práce je psána na základě vlastních zkušeností, které jsem jako členka týmu festivalu Serial Killer (sekce guest service) zažila, interních zdrojů (závěrečná zpráva festivalu a informace z praxe jednotlivých členů štábu), rozhovorů a výpovědí konkrétních lidí, kteří mají dlouhodo-bé zkušenosti v této kulturní oblasti.
Anotace v angličtině
This thesis will offer a presentation of organisational concept of Serial Killer festival. Goal of this thesis is an explanatory study concerning this festival with aim to conclude in which position does the festival find itself amongst other local festivals - especially with regards to the dramaturgical structure.
My analysis is based on my personal experiences as a member of the festival core team (guest service division). Fundamental substances of my research are internal sources and materials, as well as multiple interviews and testimonials of specific senior professionals with long-time experience regarding film festival industry.
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a do příslušné složky na AAV-NAS.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách).
c) Film ve formátu HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG-4 part10 (MPEG-4 AVC) a kompresí H.264 s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
d) Film ve formátu HD, barevné rozhraní 4:2:2, hloubka 10 bit, kodek Avid DNxHD 185x a s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
e) Pokud je film vytvořen s vícekanálovou zvukovou stopou budou výše uvedené formáty opatřeny navíc exporty stereo a vícekanálový.
f) Technický scénář, dialogová listina a synopse (česky i anglicky) jen digitální verze (*.DOC).
g) Vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA.
h) Body b g budou přehledně uloženy v příslušné složce na AAV-NAS. Podmínkou je také odevzdání externího uložiště, které bude obsahovat body a - g, dále zdrojové materiály, střihový a zvukový projekt (vše řádně a přehledně označeno).
i) 3ks souborů tištěných prací v kroužkové vazbě, které obsahují: případovou studii o realizaci praktické části ve všech fázích výroby v rozsahu 2 normostrany, včetně distribučního záměru, dále explikaci, technický scénář, rozpočet filmu, štábovou listinu, natáčecí plán, denní dispozice, denní zprávy, seznam uzavřených smluv, vyúčtování filmu, anotaci filmu, ohlasy na film v tisku a další dle dispozic vedoucího práce.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Vše je také řádně uloženo na NAS-FMK. Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a do příslušné složky na AAV-NAS.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách).
c) Film ve formátu HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG-4 part10 (MPEG-4 AVC) a kompresí H.264 s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
d) Film ve formátu HD, barevné rozhraní 4:2:2, hloubka 10 bit, kodek Avid DNxHD 185x a s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
e) Pokud je film vytvořen s vícekanálovou zvukovou stopou budou výše uvedené formáty opatřeny navíc exporty stereo a vícekanálový.
f) Technický scénář, dialogová listina a synopse (česky i anglicky) jen digitální verze (*.DOC).
g) Vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA.
h) Body b g budou přehledně uloženy v příslušné složce na AAV-NAS. Podmínkou je také odevzdání externího uložiště, které bude obsahovat body a - g, dále zdrojové materiály, střihový a zvukový projekt (vše řádně a přehledně označeno).
i) 3ks souborů tištěných prací v kroužkové vazbě, které obsahují: případovou studii o realizaci praktické části ve všech fázích výroby v rozsahu 2 normostrany, včetně distribučního záměru, dále explikaci, technický scénář, rozpočet filmu, štábovou listinu, natáčecí plán, denní dispozice, denní zprávy, seznam uzavřených smluv, vyúčtování filmu, anotaci filmu, ohlasy na film v tisku a další dle dispozic vedoucího práce.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Vše je také řádně uloženo na NAS-FMK. Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Orální historie festivalu, Rozhovory, Festival studies, TV studies, interní zdroje, již vzniklé bakalářské a diplomové práce https://theses.cz/
Knižní zdroje:
Marijke De Valck - Film Festival. Amsterdam University Press, 2007.
Dina Iordanova - Film Festival Yearbooks. Wallflower Press, 2009.
Seznam doporučené literatury
Orální historie festivalu, Rozhovory, Festival studies, TV studies, interní zdroje, již vzniklé bakalářské a diplomové práce https://theses.cz/
Knižní zdroje:
Marijke De Valck - Film Festival. Amsterdam University Press, 2007.
Dina Iordanova - Film Festival Yearbooks. Wallflower Press, 2009.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Začátek v 16:06. Člen komise Viktor Mayer vysvětlil studentce průběh obhajoby a zeptal se jí, zda je obeznámen s posudky svých prací - studentka ústně potvrzuje souhlas a uvádí, že není potřeba posudky číst. Nově přítomna doc. Jana Janíková ArtD.
Teoretická část:
Studentka představuje svou práci uvádí důvody výběru tématu a zhodnocuje svou případovou studii. Mayer pokládá několik otázek a upozorňuje, že se práce věnuje produkci jen okrajově. Následně jsou položeny oponentem práce (Mgr. Markéta Dvořáčková) doplňující otázky a upozorňuje studentku na nejasnou formu práce. Dvořáčková dále pokládá několik otázek na které studentka odpovídá. Mayer pokládá doplňující otázky vedoucího práce, na které se snaží studentka velmi dobře odpovídá.
Praktická část:
Studentka krátce představila svou práci a rozvádí realizační části. Uvádí důvod, proč si vybrala první cyklus (dostatečná před-příprava projektu). Vedoucí práce chválí studentku za přístup a oceňuje její nasazení na projektu. Oponent podotýká, že nejasnosti v dokumentaci studentka řádně vysvětlila a pokládá několik doplňujících otázek.
Po souhlasu celé komise i studentky je obhajoba ukončena v 16:32.