Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu pro založení společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji. Předpokladem pro splnění hlavního cíle je zpracování analýzy podnikatelského prostření. Pro analýzu je využito metod PEST analýzy, Porterovy analýzy a OT analýzy. Pro potvrzení předpokladu reálného zájmu je využito dotazníkového šetření u potenciálních klientů. Na základě výsledků analýzy podnikatelského prostředí je vytvořen návrh podnikatelského plánu, který je zhodnocen prostřednictví analýzy rizik, časové a finanční analýzy.
Annotation in English
The main goal of this dissertation is to develop a project that provides the foundation of a company specializing on teaching First Aid in Pardubický Kraj. To reach the main goal, it is crucial to correctly interpret an analysis of the market. This analysis has been conducted within the scope of three methods: The PEST analysis, Porter's Five Forces model, and the OT analysis. Additionally, in order to confirm the presupposition of clients' actual interest, a survey was conducted. Based on the results of the market analysis, a business plan including risks, time and financial analysis has been created.
Keywords
první pomoc, podnikatelský plán, marketingová analýza, školení
Keywords in English
first aid, business plan, marketing analysis, training
Length of the covering note
90 s. (130 576 znaků)
Language
CZ
Annotation
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu pro založení společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji. Předpokladem pro splnění hlavního cíle je zpracování analýzy podnikatelského prostření. Pro analýzu je využito metod PEST analýzy, Porterovy analýzy a OT analýzy. Pro potvrzení předpokladu reálného zájmu je využito dotazníkového šetření u potenciálních klientů. Na základě výsledků analýzy podnikatelského prostředí je vytvořen návrh podnikatelského plánu, který je zhodnocen prostřednictví analýzy rizik, časové a finanční analýzy.
Annotation in English
The main goal of this dissertation is to develop a project that provides the foundation of a company specializing on teaching First Aid in Pardubický Kraj. To reach the main goal, it is crucial to correctly interpret an analysis of the market. This analysis has been conducted within the scope of three methods: The PEST analysis, Porter's Five Forces model, and the OT analysis. Additionally, in order to confirm the presupposition of clients' actual interest, a survey was conducted. Based on the results of the market analysis, a business plan including risks, time and financial analysis has been created.
Keywords
první pomoc, podnikatelský plán, marketingová analýza, školení
Keywords in English
first aid, business plan, marketing analysis, training
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracovaní práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte základní teoretická východiska týkající se tvorby podnikatelského plánu.
Praktická část
Komplexně analyzujte situaci pro založení společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji.
Na základě výsledků analýzy vytvořte podnikatelská plán pro založení společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji.
Zhodnoťte možnosti a omezení realizace podnikatelského plánu v praxi.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracovaní práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte základní teoretická východiska týkající se tvorby podnikatelského plánu.
Praktická část
Komplexně analyzujte situaci pro založení společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji.
Na základě výsledků analýzy vytvořte podnikatelská plán pro založení společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji.
Zhodnoťte možnosti a omezení realizace podnikatelského plánu v praxi.
Závěr
Recommended resources
BODEA, Constanta-Nicoleta, Augustin PURNUS a Martina HUEMAN. Managing project risks for competitive advantage in changing business environments. Hershey, PA: Business Science Reference, An Imprint of IGI Global, 2016, 348 s. ISBN 9781522503354.
FOTR, Jiří, Emil VACÍK, Miroslav ŠPAČEK a Ivan SOUČEK. Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Praha: Grada, 2017, 320 s. ISBN 978-80-271-0434-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 9781292092621.
SMEJKAL, Vladimír a Karel RAIS. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 488 s. ISBN 978-80-247-4644-9.
ZUZÁK, Roman. Strategické řízení podniku. Praha: Grada, 2011, 176 s. ISBN 978-80-247-4008-9.
Recommended resources
BODEA, Constanta-Nicoleta, Augustin PURNUS a Martina HUEMAN. Managing project risks for competitive advantage in changing business environments. Hershey, PA: Business Science Reference, An Imprint of IGI Global, 2016, 348 s. ISBN 9781522503354.
FOTR, Jiří, Emil VACÍK, Miroslav ŠPAČEK a Ivan SOUČEK. Úspěšná realizace strategie a strategického plánu. Praha: Grada, 2017, 320 s. ISBN 978-80-271-0434-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 9781292092621.
SMEJKAL, Vladimír a Karel RAIS. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 488 s. ISBN 978-80-247-4644-9.
ZUZÁK, Roman. Strategické řízení podniku. Praha: Grada, 2011, 176 s. ISBN 978-80-247-4008-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D, 24 bodů
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 19 bodů
Otázky vedoucího práce: 1) Předpokládáte větší zájem o služby školení první pomoci ze strany firem nebo ze strany jednotlivců? Zdůvodněte. Zodpovězeno zcela. 2) Bude Váš projekt v praxi realizován? Pokud ano, je jeho realizace v souladu s časovým plánem? Zodpovězeno zcela.
Otázky oponenta práce: 1) Jakým způsobem by byla zjišťována zpětná vazba související například s hodnocením jednotlivých navržených vzdělávacích kurzů u jejich návštěvníků? Zodpovězeno zcela. 2) V jaké fázi je nyní realizace projektu zaměřeného na vytvoření společnosti školící první pomoc v Pardubickém kraji? Objevily se nějaké faktory či proměnné, se kterými nebylo v průběhu zpracování projektu počítáno? Pokud ano, jak jsou řešeny či jakým způsobem byly vyřešeny? Zodpovězeno zcela.
Další otázky: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., Na základě čeho jste usoudil, že klienti nebudou ochotni zaplatit stanovenou částku za školení? Zodpovězeno zcela. Používá se pojem cena nákladů, a co jste tímto pojmem chtěl říct? Zodpovězeno zcela. Ing. Milana Otrusinová, Ph.D., Kdo bude školitelem v rámci navrhovaných školení? Zodpovězeno zcela. Nebylo by možné využít nějaký dotační titul k částečnému financování projektu anebo snížení nákladovosti a cen školení? Zodpovězeno zcela.